Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк списав гроші з картки!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Radchenko1 17 березня 2021, 16:08
Прийшло сповіщення про те, що було списано 600 грн! При тому, що ніяких кодів для підтвердження не приходило! Позвонила на гарячу лінію, але там мені нічим не змогли допомогти, окрім того, що заблокувати карту! Для того, щоб мені зробити нову карту треба їхати 50 км! Коли я приїхала, щоб їі зробити, то сказали, що вона буде готова через 10 днів! Я приїхала через 10 днів, то виявилось, що вона не готова! Про те, що повинна прийти смс, повідомити мене забули!!! Гроші були зняті з кредиту! Так мало того, що мені довелось 3 рази їздити, щоб зробиту ту карту, так ще довелось і гасити той кредит!!! Ніякі паролі і саму карту нікому не передавала!!! А точне джерело списання в контакт центрі не назвали!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 16:34
Доброго дня. В даному випадку кошти списані, звісно ж, не банком. Не знаючи дані карти, які вказані безпосередньо на самій карті, а саме її номер, термін дії та сvv код на звороті ніхто не може здійснити операцію по карті. CVV код є унікальним і відомий тільки держателю карти.
Оператор контакт-центру може повідомити яким чином було знято кошти, так само як і ви можете переглянути цб інформацію у виписці.
Перепррошуємо за те, що вам довелося декілька разів приїздити до відділення. Стандартний термін виготовлення карти — 14 днів, про що вас мав повідомити співробітник, який замовляв карту. Також перевіряти наявність карти у відділенні можна через наш контакт-центр.

Коментарі - 1

+
0
rating2008
rating2008
18 березня 2021, 10:58
#
Я співчуваю Вам. Це брехня, що банк не списує безпідставно кошти, списують тільки так, самостійно, без дозволу держателя карти і дають якісь формальні пояснення. Запамятайте, ніхто не може списати з пенсійної карти кошти без вашого відому, тільки виключно за рішенням суду (Закон ро пенсію ст.90) Але банківські шахраї плюють на Закон. У мене теж така проблема і банк щось мямлить, а конкретної відповіді не дає. Раджу вам написати заяву до міліції, до Прокуратурі, до Суду, іначе вони будуть «доїть» ВАс без кінця і краю. Згідно Конституції України ст. 41 це ваша власність і право користуватися нею маєте тільки Ви. Найстрашніші шахраї- це банківські шахраї!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися