Непрофесійність працівників
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня, я з Львівської області.Мені потрібно було оплатити послугу оформлення паспорта (вдруге), я повідомила про яку саме послугу прийшла, коли я сказала працівнику «візьміть мій телефон, ТУТ Є РАХУНОК» вона відповіла «Не треба», я не стала нічого казати, бо думала вона знає що робить. В результаті як виявилось працівник оплатив мені паспорт на район — Городок, а в цей же ранок я їхала у Львів, бо записалася в електронну чергу на паспорт. В результаті паспорт мені не оформили бо оплата пішла на Городок. Гроші мені як мені сказали — не повернуть, хіба час страчу…
Відповідь банку
17 березня 2021, 9:25
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. В даному випадку касир перед проведенням операції надає клієнту квитанцію для перевірки коректності реквізитів, їх клієнт має підтвердити. Зі співробітниками відділення ми проведемо роботу. Для повернення коштів ви можете звернутися в організацю, куди їх було перераховано.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |