Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на обслуговування в Ощадбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Svetlankavz2021 3 березня 2021, 9:42
16 лютого 2021 р. я замовила через чат-бот в Телеграмі картку для своєї дитини (Лайк'ю), з банку мені ще заталефонував консультант, у якого я уточнила строк виконання замовлення. Консультант назвав строк 14 днів. Мене це влаштувало, бо картка мала б стати подарунком дитині на день народження. По закінченню 14 днів ніякої інформації по картці немає (крім стандартних фраз чат-боту). 03 березня я поспілкувалася з консультантом Ощадбанку Катериною, після чого мені прийшло смс-повідомлення, що орієнтований термін доставки ще 9 днів. Виникає питання, якщо ви надаєте послугу, навіщо вказуєте неправдиву інформацію, вводячи людей в оману?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 10:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за причинені незручності та затримку у виготовленні картки. Сподіваємося на подальшу співпрацю.

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга на обслуговування в Ощадбанку