Повернення коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня. 28.01. 21р. оплачувала товар в одній із торгових мереж картою Ощадбанку. Оскільки товар мені не підійшов цього ж дня зробила повернення. Минув місяць з моменту повернення. Гроші на карту так і не прийшли. Операція про купівлю висить в статусі «виконується». На гарячій лінії сказали очікуйте повернення за 30 днів. 30 днів пройшло. Де мої гроші?
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Відповідь банку
1 березня 2021, 16:44
Доброго дня! Для того, аби предметно перевірити статус проведеної операції рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телеону 0-800-210-800. Оператор перевірить інформацію і зможе повідомити, чи було розблоковано суму.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар