Мінфін - Курси валют України

Встановити

Черговий платіж

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
DMYTRO11111 22 лютого 2021, 14:55
Добрий день! Сказати що я не задоволений обслуговуванням Ощадбанку, — значить нічого не сказати!!!
Все почалося з того, що я отримав чергове нагадування 23.01.2021 в вайбер про мінімальний платіж 382 грн за кредною картою (дякую и на цьому що хоч нагадуєте (ні)).
07.02.2021 вніс мінімальний платіж у розмірі 400 грн. Зайшов в ощад24 і перевірив, кошти зарахувались на карту.
Про інтерфейс Ощад24 це окрема тема… це просто ЖАХ! Бідні клієнти!!!

Йдемо далі. 19.02.2021 я отримав повідомлення:

«Шановний клієнте! З технічних причин поповнення Кредитної карти в повному обсязі зараховано на погашення тіла кредиту. На жаль, % за користування кредитними коштами не кредиту.
Щоб не виникла заборгованність, просимо до 24.02.2021 погасити відсотки по рахунку».

Що це за «ТЕХНІЧНИЙ СБІЙ»??? Чому я повинен вносити ще раз, якщо за умовами я вніс необхідну суму??? У кожного клієнта є бюджет. Я розумію що 382 грн це сума не велика, але тут відсутня логіка повторного внесення. Тому я виріщив звернутись до клієнтської підтримки шановного (ні) ощадбанку!
Сьогоні, вранці, о 09:47 я зателефонував и чекав на вільного оператора 21хв08сек після чого завершився дзвінок. Це до речі вже не перший раз коли намагаєшся зв’язатися з оператором і слухаєш музику 20 хвилин після чого обрив зв’язку.
Ну ничого … Буває, правда? Чому у ПБ для того щоб з'єднатися з оператором вистачає меньш однієї хвилини у будьякий час доби? Чому чат-онлайн Моно відповідає відразу? Я швидше з бубном викликаю Пікову даму ніж оператора вашого банку!
Ну вирішив написати до телеграму, можливо я там отримаю відповідь…
Мені здається, що тут вже такий сценарій що можна телефонувати Свтівену Кінгу и писати нову книгу з жанром жахи.
В телеграм боті мені я обрав коллбек, запит був в 10:18. Мені перетелефонувала оператор Олена о 13:42. Через 3.5 години! мммм…
Пояснивши суть питання оператор Олена як папуга, маючи зухвалий голос та не маючи бажання у голосі допомогти повторювала те саме — що стався технічний сбій та я ЗАБОВ«ЯЗАНИЙ внести кошти. Відповіді на те що сталося у банку и чому я ЗАБОВ»ЯЗАНИЙ знову вносити кошти я не отримав.

Нікому не порекомендую цей банк! Дуже прикро.
Знайомим, родичам, в соц мережах буду давати рекомедаціїї подалі триматись від Ощадбанку. Більшого негативного досвіду чим в цому банку в моєму житті ніколи не було!

Підвівши підсумки:
1. Комунікація жах.
2. Лояльність жах.
3.Додаток жах.

PS Чому я можу обрати тільки 3 пункти?)) у вас їх 33, можу парахувати!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 16:03
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності в результаті технічного збою. Оскільки було погашено частину використаного кредитного ліміту, у наступному періоді вам буде нараховано меншу суму відсотків.

Для зв'язку із контакт-центром рекомендуємо використовувати послугу зворотного дзвінка на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/callback

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися