Грубили, кричали і погрожували через помилку касира
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Владислава Губенко
- 16 лютого 2021, 15:19
- #
- Корисний коментар
Відмітила заявку як вирішену, так як був дзвінок від керівництва відділення. Пояснили щодо покарання вказаного робітника.
Претензій до роботи інших не маю.
Сподіваюся, що даного касира приберуть, щоб інші клієнти не мали такого досвіду, який отримала я.
Претензій до роботи інших не маю.
Сподіваюся, що даного касира приберуть, щоб інші клієнти не мали такого досвіду, який отримала я.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Безпосереднє обслуговування даною касиркою було грубе та неприємне, ніби я екстрасенс і точно знаю алгоритм дій, тому повинна сама знати, що маю робити і коли. Касир двічі перераховувала гроші, не могла порахувати решту, і взагалі я вперше мала такий досвід довгої операції обміну.
Через 10 хвилин, коли я вже покинула відділення, мені на телефон почалися дзвінки з міського та особистого телефонів. Так як я поспішала на транспорт в інше місто, вирішила потім розібратися, але не змогла ігнорувати такий потік дзвінків. Взявши трубку почула «Ти мені не додала 600 грн, повернися і віддай». Я почала казати, що я вже в трамваї, мені треба поспішати на транспорт, тому я не маю можливості повернутися, і взагалі я ж не винна у тому, що трапилося. На це мені почали кричати у трубку: «Я зараз викличу на тебе службу охорони!!! У мене є твій номер!!! Я маю класти свої гроші!!! Ти мені не додала 700 (вже 700!) гривень!!!». Я пропонувала, щоб вона поклала свої кошти, а я повернуся в понеділок до Києва і поверну їй їх, але крики продовжилися. В результаті, так як я була вже на нервах, мене довели до істерики, нервового зриву. Через залякування я повернулася у відділення, де, доки мій хлопець віддавав їй кошти, я ревіла і не могла заспокоїтися. Три робітники відділення заспокоювали мене і пояснювали, що касир переплутала операції купівлі і продажу, тому порахувала мені по іншому курсу.
Даний касир навіть не вибачилася!
Мені не шкода грошей у даній ситуації, мені шкода моїх нервів. А ще прикро, що я слухала погрози і залякування не через мою якусь помилку або спробу обдурити банк, а через помилку цієї касирки, яка не мала права так себе вести і розмовляти.
Їй пощастило, що вона натрапила на людину, яка й так хвилювалася з інших причин і була у тому стані, коли легко вивести з рівноваги.
Врешті-решт свій транспорт я пропустила.
Шкодую, що не послухала хлопця, не плюнула та не залишила цього касира саму розбиратися з проблемами, які вона створила.
Сподіваюся, керівництво звернуло на це увагу.
Сумніваюся, що зайду туди ще раз. (Хоча інший касир, до якого потрапляла раніше, неймовірно приємна людина, яка з посмішкою обслуговує кожного).
З повагою, команда Ощадбанку.
Претензій до роботи інших не маю.
Сподіваюся, що даного касира приберуть, щоб інші клієнти не мали такого досвіду, який отримала я.