Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про роботу банкінгу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Milki 2 лютого 2021, 20:35
Хочу звернутися до розробників програми Ощад 24. Окрім критики, я думаю вам цікаво знати зауваження користувачів.На протязі двох років, коли я перейшла із Привату в Ощад., я кожного місяця стикаюся з такою ситуацією.Виявляється, при перерахуванні комуналки я кожного разу по всіх платіжках повинна звіряти номери рахунків (а раптом щось змінилося) і вручну робити зміни, так само, як вперше потрібно було вручну заносити всі номери рахунків надавачів послуг. В Приваті це робить програма і вона ж контролює всі зміни.У мене була така ситуація, три місяца одна невелика сума 15,63 йшла сторно, я знову проплачую, по квитанції борг, я не можу зрозуміти в чому справа, поки не звірила всі цифри по платіжці.А надавач послугу просто змінив банк. Сьогодні півдня розбиралася з платіжками Облгазу., а саме — у січні 2029 року перевела сусідку на Ощад 24/ 7. Заводячи вручну гори реквізитів зробила помилку в МФО, газопостачальної організації і програма ПРИЙНЯЛА! Рік платилися кошти по помилковому МФО (звичайно вони поверталися, як непроплачені).Але враховуючи, що у неї була велика переплатаі вона стара людина, не дуже приймалася квитанціями і не звертала уваги на повернення на рахунок, боргу по газу не було. СМС не інформували про повернення коштів.Я це виявила зайшовши в Історію, що кожного місяця кошти поверталися.Але ж цілий рік! А як можна буде контролювати зміну рахунків якщо постачальники електроенергії і газу вже рахунки не направляють (інформація в електронних кабінетах.).? І ще, заходячи в Історію, я змогла ввести початок періоду, а кінцевий термін не вдалося, це дуже незручно. Прошу звернути увагу на вказані недоліки в програмі.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 лютого 2021, 10:17
Доброго дня.
Дякуємо вам за детальне пояснення ситуації.
Постійно працюємо над тим, щоб покращувати роботу додатку та робити його більш зручним.
В той же час маємо зазначити, що проводячи оплату на довільні реквізити (реквізити які ви вказали вручну), банк зобов'язаний перерахувати кошти саме за тими даними, які ви вказали, і не може їх самостійно змінювати.
Також, ми продовжуємо працювати над тим, щоб все більше міст та організацій було додано до розділу сплат комунальних послуг, для додаткової зручності.
Далі буде тільки краще. Гарного дня!

Коментарі - 3

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
2 лютого 2021, 22:44
#
В функцию комунальные услуги как давно заходили?.
+
0
19036256
19036256
3 лютого 2021, 14:27
#
Milki, в этом и есть отличие банков, те, кто привык к Привату, часто возмущаются. В Ощадбанке удобнее не выбирать услуги, а платить «На свободные реквизиты»
Не нужно заходить в коммунальные услуги. А нужно один раз найти «ПЛАТЕЖИ НА СВОБОДНЫЕ РЕКВИЗИТЫ«один раз самому внести ПРАВИЛЬНО (перепроверить)реквизиты и СОХРАНИТЬ в шаблон. В следующем месяце находите нужный шаблон и изменяете ТОЛЬКО СУММУ И ПОКАЗАНИЯ, реквизиты изменять НЕ НУЖНО. И никаких трудностей в этом нет, забудьте о том, что б выбирать из списка услуг, потому, что иногда не возможно оплатить услугу по отдельности, а там предлагают списком услуг. Кстати я тоже пенсионер, семь лет уже на пенсии и сама внесла один раз реквизиты и спокойно без нервов оплачиваю коммунальные.Кстати тех недастатков, которые Вы нашли, я не замечаю, заходя в историю можно ввести начальную и конечную дату…
+
0
19036256
19036256
4 лютого 2021, 8:18
#
«І ще, заходячи в Історію, я змогла ввести початок періоду, а кінцевий термін не вдалося, це дуже незручно. Прошу звернути увагу на вказані недоліки в програмі.«В історії платежів КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН стоїть автоматично, його можливо змінювати.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися