Ніколи нічого нормально не працює
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Уже 3 роки користуюсь не п своїй волі Ощадбанком. Користувався декількома банками таке враження що Ощадбанк найгірший в світі. На гарячій лінії оператори ніколи не можуть надати нормальну консультацію. Майже завжди додаток ощод 24 на 7, як на комп’ютері так і на мобільному, працює з помилками, постійно вони щось переналаштовують. До прикладу 18.01.2021 року телефоную повідомляю, що в черговий раз погано працює, а точніше не працює додаток Ощад 27/7, а оператор повідомляє так ми знаємо про цю проблему ще з кінця 2020 року. Це просто дурдом. Державний банк, а 18 днів не виправляють помилки в роботі.
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Відповідь банку
20 січня 2021, 10:17
Доброго дня! Прикро, що у вас склалось таке враження про банк. Cпеціалісти продовжують роботу, спрямовану на усунення технічних складнощів. Перепрошуємо за незручності.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
Скажу в защиту Ощада, видимо они сами не могут, такие технические неполадки в ощад 24/7 не устраняются быстро. Покупка оборудования и привлечение специалистов для ощада это сплошная тягомотина, -банк же государственный. Тут надо тендер делать, сами понимаете, что государство не может себе позволить потратить лишнюю копейку ну очень казенных денег
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися