Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк, який створює проблеми для клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Maryna050 14 січня 2021, 12:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Червоноткацька, 35
Закрити рахунок можна тільки в тому відділенні, де відкривався, навіть якщо відкривало підприємство для зарахування заробітної плати. Чому не можна закрити в зручному для мене відділенні? Це незручно!!!
Закривала рахунок та кредитний ліміт, є квитанція про сплату коштів саме на цей рахунок, але вони туди не потрапили, а повернулися на інший мій рахунок!!! як пояснили на гарячій лініі, кошти були перераховані з картки іншого банку на мою картку ощадбанку і тут же зняті в банкоматі, і тому вони ще не встигли стати моїми!!! Як я їх тоді зняла? І тому ці кошти, які вносилися на інший рахунок були повернуті мені на інший рахунок! Чому ви не повертаєте коши, які відразу після переказу зняті і витрачені в магазині? І тепер меня знову іхати через все місто в конкретне відділення, щоб знову їх покласти на потрібний рахунок і закрити його!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 16:15
Доброго дня! На даний момент дійсно можливо закрити рахунок в обслуговуючому відділенні. Працюємо над проектом, в результаті реалізації якого можливо буде виконати будь-яку операцію у зручному відділенні. Завдання масштабне, тому потребує певного часу. Сподіваємось на розуміння.
Рекомендуємо проводити операції після фінансового зарахування коштів, оскільки може виникати овердрафт (прострочена заборгованість). В такому випадку банк діє в інтересах клієнта і намагається погасити цю заборгованість із коштів на іншому рахунку.

Коментарі - 2

+
0
Maryna050
Maryna050
14 січня 2021, 13:02
#
Проблема не решена. Почему появилась отметка о решении проблемы?
+
0
Moderator
Moderator
14 січня 2021, 13:54
#
Ответили вам в личном сообщении.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Банк, який створює проблеми для клієнтів