«Ощадбанк» фактически признал свои действия мошенничеством и предложил обратиться в полицию
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 13
«…в тарифах и условиях нигде не прописано, что пользование ощад24 платное хотя это по сути так…»
17.2.2.При Реєстрації в Системі ДБО Клієнту автоматично підключається послуга СМС-банкінгу, тарифікація якої встановлюється відповідно до Тарифів Банку.
17.2.2.При Реєстрації в Системі ДБО Клієнту автоматично підключається послуга СМС-банкінгу, тарифікація якої встановлюється відповідно до Тарифів Банку.
В тарифах написано ЭТО:-«Користування послугою СМС-банкінгу (надання виписок по рахунку у вигляді СМС/Push-повідомлень, ОТП-паролів для підтвердження операцій у ОЩАД 24/7), за місяць за кожну картку таріфикується 7грн.«В разделе тарифов VI пункт 6.2, а подключение без платное. Пользование Ощад 24 платное, можете отключить, но тогда НИКОДА не входите в приложение, иначе, после отключения услуга АВТОМАТИЧЕСКИ подключится и 7грн. в конце месяца банк снимет. Вы как сегодняшний? Для того, что б прочитать тарифы банка обращаться в полицию не нужно.Ну рассмешили-мошенничеством.
Игнорируйте купленные отзывы.
З 1 вересня банки повинні розкривати клієнтам повну інформацію про послуги та їхню вартість
Відтепер на вебсайтах та у рекламі банків повинна бути достатня за обсягом, правдива та актуальна інформація про умови депозитів та споживчих кредитів — їхню вартість, повні витрати клієнта, включені додаткові послуги, спосіб оплати, санкції у випадку невиконання клієнтом умов тощо.
«Відносини банку з клієнтом мають бути максимально прозорими, а умови банківських послуг — простими та зрозумілими для споживача. Від цього виграють усі. Клієнт зможе легко порівняти умови різних фінустанов, а банки здобудуть лояльність споживачів та зменшать ризики невиконання умов договорів. Спільно з банками ми забезпечимо прозорість фінансових послуг та орієнтованість на клієнта»,
З 1 вересня банки повинні розкривати клієнтам повну інформацію про послуги та їхню вартість
Відтепер на вебсайтах та у рекламі банків повинна бути достатня за обсягом, правдива та актуальна інформація про умови депозитів та споживчих кредитів — їхню вартість, повні витрати клієнта, включені додаткові послуги, спосіб оплати, санкції у випадку невиконання клієнтом умов тощо.
«Відносини банку з клієнтом мають бути максимально прозорими, а умови банківських послуг — простими та зрозумілими для споживача. Від цього виграють усі. Клієнт зможе легко порівняти умови різних фінустанов, а банки здобудуть лояльність споживачів та зменшать ризики невиконання умов договорів. Спільно з банками ми забезпечимо прозорість фінансових послуг та орієнтованість на клієнта»,
Может сабж не имеет прямого отношение, но суть имеет место «Відносини банку з клієнтом мають бути максимально прозорими,»
Все банки максимально свинячат — жалуйтесь и вас услышат!
Если автора отзыва тут продинамят — пишите жалобу выше в НБУ — можете даже призеденту направить.
Все банки максимально свинячат — жалуйтесь и вас услышат!
Если автора отзыва тут продинамят — пишите жалобу выше в НБУ — можете даже призеденту направить.
Вы в справочном вокзала платите за инфу? Да. Почему банк за информацию в ощад/24 не должен брать плату?
Это должно быть описано в рекламе ощадбанка ибо «Відносини банку з клієнтом мають бути максимально прозорими»
К тому-же другие банки не берут комиссию за аналогичные услуги, либо комиссия присуствует и явна описана в тарифах, и платные услуги можно отключить, а не скрыта в ДБО
У меня 8 интернет банкингов — ни где не берут комиссию (где были комиссии — я их сразу отключил): приват24, абанк24, обанк, монобанк, тас2ю, альфа-банк, icon25, forward-online.
К тому-же другие банки не берут комиссию за аналогичные услуги, либо комиссия присуствует и явна описана в тарифах, и платные услуги можно отключить, а не скрыта в ДБО
У меня 8 интернет банкингов — ни где не берут комиссию (где были комиссии — я их сразу отключил): приват24, абанк24, обанк, монобанк, тас2ю, альфа-банк, icon25, forward-online.
Zig4free. Ваши советы это пустое сотрясание воздуха.
Кто хочет найти- найдёт нужную информацию, а кому пофиг, тот будет биться головой в стеклянную дверь. Не учите плохому. Вся информация есть на сайте ощадбанка, другие банки не берут, а Ощадбанк всегда брал. https://www.oschadbank.ua/ua/yak-vygidno-korystuvatys-kartkou
Кто хочет найти- найдёт нужную информацию, а кому пофиг, тот будет биться головой в стеклянную дверь. Не учите плохому. Вся информация есть на сайте ощадбанка, другие банки не берут, а Ощадбанк всегда брал. https://www.oschadbank.ua/ua/yak-vygidno-korystuvatys-kartkou
- +
- 0
- Алексей Сухоруков
- 5 січня 2021, 11:19
- #
Во первых ни один банк такое не делает, это бред брать деньги за доступ в онлайн банкинг. Во вторых меня должны предупредить о том, что для входа в банкинг мне нужно подписать платную услугу, а никакого предупреждения нет.
Алексей Сухоруков, Вы когда покупаете хлеб, узнаёте, сколько он стоит? Договор заключали с банком в бессознательном состоянии?.. Мне тоже не нравится такая политика, но я посмотрела тарифы перед подписанием договора, когда в 2014 году решила открыть карту именно в этом банке. В 2014 году СМС стоили 2грн., потом 5, сейчас 7. Рассказывать бесполезно где есть такое, а где нет.Тарифы есть https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
- +
- 0
- Яков Тулинков
- 5 січня 2021, 17:46
- #
Відповідно до абз. 3 ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про захист прав споживачів», Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію … непотрібного йому асортименту.
Нікчемними є умови договору, що обмежують право покупця фізичної особи у порівнянні з правами, встановленими законодавством щодо захисту прав споживачів, стаття 698 Цивільного кодексу.
Отже банк не має права встановлювати обов’язковість підключення платної послуги з метою отримання безкоштовної. І тим паче не має права знімати за це гроші. Оскільки ця умова є нікчемною в силу закону, то споживач, навіть якщо пидписав документ у цілому, вважається таким, що не надав згоди на застосування цього пункту договору.
Нікчемними є умови договору, що обмежують право покупця фізичної особи у порівнянні з правами, встановленими законодавством щодо захисту прав споживачів, стаття 698 Цивільного кодексу.
Отже банк не має права встановлювати обов’язковість підключення платної послуги з метою отримання безкоштовної. І тим паче не має права знімати за це гроші. Оскільки ця умова є нікчемною в силу закону, то споживач, навіть якщо пидписав документ у цілому, вважається таким, що не надав згоди на застосування цього пункту договору.
Семь гривен в месяц- и из-за этого такой срач !!! Напоминает мне историю,-мужик 5 лет копил на «Запорожець» купил и потом он в гараже у него сгнил потому что не хватало денег его заправлять. Дрыщ- это диагноз… О каком чувстве собственного достоинства можно говорить? Как ты вообще живешь и как ты сможешь обеспечить свою девушку, семью если ты за семь гривен в месяц (23 копійки в день) вынес здесь всем мозг.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
«My pidkliuchyly Vam SMS-banking po kartsi 5-.7* na nomer 380… oschadbank.ua/chat» Номер карты и телефона закрыты мной.
Зная что данная услуга в банке платная я связался с поддержкой. Мне заявили, что смс информирование подключается при входе в «Ощад24» согласно внутренним регламентам банка, в тарифах и условиях нигде не прописано, что пользование ощад24 платное хотя это по сути так. По моему требованию услугу отключили, но сообщили мне, что плата всё равно будет снята. В ответ на мой вопрос как может быть снята плата за услугу которую я не заказывал и не давал согласия на её предоставление, мне предложили обратиться в банк для написания претензии. На моё возражение, что кроме оплаты услуги мне ещё придётся оплачивать свою поездку в банк и время потраченное на это, поддержка заявила, что банк не намерен ничего компенсировать, если я считаю их действия мошенничеством, то я должен обратиться в полицию.
В итоге банк признал, что «Ощад24» платный, хотя об этом нигде не указано, признал, что они самовольно подключают платные услуги. Фактически такие действия нельзя оценивать никак иначе, кроме как мошеннические. Крайне не рекомендую данную организацию
Плата за користування Ощад24/7 відсутня, але плата може стягуватися за послугу смс-інформування, що обов'язково підключається до карти якою виконується реєстрація в Ощад24/7(відповідно до договору комплексного банківського обслуговування 17.2.2. «При Реєстрації в Системі ДБО Клієнту автоматично підключається послуга СМС-банкінгу, тарифікація якої встановлюється відповідно до Тарифів Банку».). Виходячи з цього, якщо тарифами карткового рахунку передбачена плата за СМС інформування (7грн. / Міс.), необхідно її сплачувати, якщо ж не передбачена — не потрібно. Детальніше з тарифами вашого рахунку можна ознайомитися за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe