Мінфін - Курси валют України

Встановити

Місто Харків, Ощадбанк. Назад у минуле (досвід в покупках монет On-line замовлення).

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Lyudyna 28 грудня 2020, 14:53
Раніше ми в Харкові купували пам’ятні монети НБУ(On-line замовлення) в відділенні Ощадбанку по вулиці Алчевських 20/22. Якість обслуговування, та ставлення до людей було на найвищому рівні, думаю навіть за європейськими нормами. Тому що все робилося для швидкого і зручного обслуговування клієнтів. 2−3 хвилини для покупки монет однією людиною. Часто люди намагаються купити відразу кілька випусків монет, так як графік роботи банку збігається з графіком роботи більшості людей(Пн.-Пт. з 09.00 до 16.00), і більшість людей змушена якось вирішувати питання відсутності деякого часу(і бажано короткого) на роботі. І працівники банку в тому відділенні це теж розуміли, бо завжди(самі, навіть без жодних прохань до них!), щоб прискорити час обслуговування людей, якщо поруч в іншому віконці не було клієнтів(всього було 3 віконця. 1- для продажу монет, інші 2- для звичайних платежів), а за монетами черга- друге віконце теж починало працювати на продаж монет. Таким чином швидкість обслуговування возростала вдвічі, і якщо була чергу- то стояння в ній було недовгим.
Але з недавнього часу, як продаж пам’ятних монет перевели до відділення Ощадбанку по вулиці Академіка Павлова 165-В, таке відчуття, що нас з цивілізації різко вкинули в СРСР, при чому в його найгіршій прояв. Тут ніхто навіть не замислюється про людей. За монетами черга велика, швидкість обслуговування = 6−7 осіб на годину!, але при цьому завжди працює тільки одне віконце на продаж монет. На запитання: чому, коли до інших віконець мало, або зовсім немає людей(тут теж 3 віконця), а черга за монетами немаленька, і з огляду на «швидкість» обслуговування, вони не відкривають друге віконце для продажу монет? — відповідають: «Ось ваше віконце для покупки монет». І крапка. При цьому вони щиро дивуються такому питанню. Графік продажу монет- з 08.30 до 16.00 з Пн.-Пт. Тобто той же робочий час. Але вони, напевно, вважають, що тільки вони працюють, а всі решта з народження володіють багатою спадщиною, і тому їм робити нічого не потрібно, як тільки стояти пів дня в черзі, і не встигнувши купити сьогодні- потім ще приїхати постояти, і ще, і ще … Це відділення банку, на відміну від попереднього, по суботах працює, але в суботу монети не продає. Я запитав: чому? УВАГА ВІДПОВІДЬ: «Тому, що на сайті On-line замовлень монет, написано час роботи каси продажу монет з Пн. по Пт. !!!» Ось таку я почув відповідь. Така ось поважна причина! І навіщо думати про якихось там людей. В суботу цей банк працює, каси працюють, але продажів монет немає, тому що так написано на сайті. А якщо так написано- то нехай буде так і тільки так. Але вже якщо говорити про написану інформацію на тому сайті, то там написано: режим роботи КАС! не однієї тільки КАСИ, а КАС(тобто декількох). Та якщо з якоїсь причини це робити не хочеться- значить це можна і не помічати.
І таке ставлення до людей у ​​них у всьому. Ось, наприклад, одна з недавніх ситуацій: 24 грудень 2020. Після перерви утворилася черга за монетами чоловік 17. Перерва закінчується о 13.00. Банк, згідно розкладу, який висів на дверях, працює до 16.00. Порівнюючи швидкість продажу монет, обчислюемо- до закриття встигнемо отримати. Карантин. Стоїмо на вулиці. Мороз, вітер, сніжок. Оголошення, що сьогодні короткий день- немає. Не знаю, як правильно назвати професію працівниці, яка відкриває-закриває двері раз в 5−10 хвилин, відволікаючись від спостереження в телефоні, жодного разу з 13.00 до 15.00 не сказала, що у них короткий день, хоча бачила чергу, та неодноразово запитувала: «Є хтось в касу? Це що, всі стоять за монетами?». В інші 2 віконця людей було вкрай мало, а з 14.00 до 15.00- туди підійшло взагалі всього людини три. Але відкрити ще одне віконце для видачі монет все одно не хочуть(судячи з усього у них це непохитно). О 15.00 вже залишилося 3 людини за монетами, але тут підходять до дверей працівники банку, заявляють, що сьогодні у них короткий день, при цьому нахабно брешуть, що у них нібито висіло оголошення, але його хтось зірвав(графік роботи і інформація про COVID у них висить зсередини, а це оголошення вони, значить, повісили зовні; працівниця, яка відкриває-закриває двері, за 2 години роботи після перерви жодного разу не помітила його відсутність, хоча як вказали його місце- воно повинно було висіти на двері прямо перед нею; ну, а той хто це нібито зробив(зірвав оголошення) — при цьому ще так начисто, до блиску, витер скло, щоб навіть не було і слідів, що там щось клеїли. Уявляємо?). Ну вже якщо не в змозі обслужити залишившихся 3 осіб, які простояли, відпросившись з роботи, 2 години зимою, на морозному вітрі, на вулиці, то хоча б скажіть правду, що мовляв, вибачте, пробачте, що не повідомила раніше-у нас сьогодні короткий день. Ну ми ж люди! Але у них, мабуть, інша думка. Ось такі стали звичайні наші будні в покупці монет. Ось таке до нас відношення в цьому відділенні.
І що стосується епізоду 24 грудня 2020 року, то я, наприклад, тепер і не знаю- чи зможу я в цей раз взагалі отримати свої замовлені монети. Так як «прогулявшись» пів дня, я тепер навряд чи зможу відпроситися з роботи до нового року, а після нового року- невідомо коли і скільки годин буде працювати цей банк(і скільком вони зможуть видати з їх швидкістю роботи?), а якщо потім ще одразу зроблять карантин, то як при такій їх роботі встигнути отримати свої монети за 5 днів після карантину? При цьому хтось точно не встигне купити, якщо нічого не зміниться.
Зробили нормальним продаж On-line монет, але не зробили в Харкові нормальною їх покупку. Але ж, з огляду на досвід покупки монет до недавнього часу в Харкові в іншому відділенні- це можливо зробити, аби було б бажання. Бо зараз дійсно, повторюся, таке відчуття, що нас з цивілізації вкинули у якесь жахливе минуле дрімучого срср, в якому часто не бачили людину через сторінки інструкцій, так як і зараз не бачать чергу людей за написом на сайті і можливо ще якихось додатково не зрозумілих мені причин.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 28 грудня 2020, 16:49
Доброго дня.
Приносимо вибачення від імені банку, щодо даної ситуації. Керівництво банку, постійно акцентує увагу клієнтів на можливості проведення своїх операцій через альтернативні канали: Ощад 24/7, чат-бот, контакт-центр банку для уничнення черг, збереження часу та. Що стосується роботи співробітників, то постійно працюємо покращенням якості осбслуговування, адже це є пріоритетним питанням для банку. Дякуємо за надану інформацію. Роботу співробітників відділення проаналізуємо.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Місто Харків, Ощадбанк. Назад у минуле (досвід в покупках монет On-line замовлення).