Мінфін - Курси валют України

Встановити

Віхи відкриття рахунку!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Повідомили мене про те, що згідно програми монетизації пільг мені нарахована сума, але для її отримання я повинен (підкреслюю) відкрити рахунок в ощадбанку. Мені дуже не хотілося зв'язуватися з совковим банком, але змушений. Добре. Думаю скільки часу пройшло, можливо вже й ощадбанк став сучасним. Пішов в одне відділення — черга аж на вулицю, в середину не пускають бо ж пандемія. Постоявши з пів години (черга не двигається) спробував прояснити в чому справа. Як мені пояснила дівчинка адміністратор — фахівець працює один (центральне відділення в Бердянську, облаштовано принаймі вісім столів для обслуговування клієнтів), чекайте на вулиці. На вулиці морозець і вітер штормовий. Підрахувавши, що з такими темпами до вечора моя черга не дійде, їду в інше відділення. Там акурат обід починається, приходьте після. Їду в третє відділення. Там взагалі двері зачинені і ніяких пояснень зовні. Дочекавшись кінця обіду їду в відділення на проспекті Праці. Там всього два місця для обслуговування клієнтів, але обидва працюють і невеличка черга швидко розсмокталася. Прошу відкрити рахунок. — Будь ласка, паспорт і код. Подаю. При цьому, звичайно, знаходжуся в масці. Дівчинка швидко заносить дані в комп'ютер, робить копії моїх документів і пропонує розписатися, що копії вірні. При цьому не пропонує зняти маску і пересвідчитися, що я це я. Добре, думаю, хай так. Далі подає мені заповнений вже бланк заяви на приєднання до договору про банківське обслуговування. — Підпишіть там де галочки. Спробував прочитати що я підписую — не тут то було. Шрифт такий мілкий, що я, навіть в окулярах, нічого розібрати майже не можу. Але ж намагаюся все таки хоч дані перевірити. Виявляю помилку в номері паспорту. Вказую. Не моргнувши оком забрала назад — Зараз перероблю. А якби я не помітив? Добре думаю, поки вона перероблює намагаюся прочитати, що ж я підписую. Виявляється підписую заяву на приєднання до договору. Дуже багато тексту, не юристу зрозуміти не реально. Але виявляю, що в одному з пунктів я прошу (згідно моїй заяві) підключити мою картку до СМС-інформування. А ця послуга банку платна. Спробував заперечити. Ніфіга. Бланк стандартний, нічого виправляти не можна. Можете не підписувати, не отримаєте грошей по монетизації. Одразу розвели на те, що будуть знімати з мого рахунку кошти за СМС-інформування. Ну думаю, не така вже й біда — 7 грн. в місяць. Але ж це заява на приєднання до договору. Прошу надати мені сам договір, щоб я міг його прочитати. Можливо там я погоджуюся ще на щось. Відповідь мене спантеличила: — Договір прочитаєте потім на сайті. Сказати що я шокований — не сказати нічого. Тобто не підпишеш згоди на цю аферу — не отримаєш кошти. Ось так нас ставлять в таку позу, щоб потім…
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2020, 17:00
Доброго дня! Забезпеченість відділення необхідною кількістю персоналу та процес проведення ідентифікації відповідно до документів обов'язково перевіримо. Вдячні вам за зворотній зв'язок. Хотіли б зазначити, що за бажанням, ви можете відключити послугу смс-інформування, її підключення не є обов 'язковим. З договором комплексного банківського обслуговування дійсно рекомендуємо ознайомитись в електронному варіанті, оскільки він є досить об'ємним. Посилання: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися