Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайські дії співробітників банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Olena098 2 грудня 2020, 17:07
Працівники банку маючи доступ до даних клієнтів викрадають гроші з карток. А потім банк звинувачує клієнта що той сам в себе гроші вкрав. 30 жовтня з моєї картки були вкрадені гроші в сумі 14800грн. Я в цей час була за кордоном в Єгипті в пустелі ( підтвердження фото є) з телефоном і карткою. 31.10 прийшла смс «ви ввели невірний пароль при вході в веб банкінг», оскільки в веббанкінг я не входила я забила на сполох, до банку додзвонитись не змогла і позвонила чоловіку щоб заблокував картку. По приїзду в надії що мій банк надійний і все виріше я зробила все як сказали, написала заяву в поліцію, подала її в відділення і працівники відправили на розслідування. Сьогодні прийшла відповідь — вони знайшли на яку карту перевели мої гроші але віддавати мені банк нічого не буде. Заявили що переводи зробити не можливо без коду підтвердження і дзвінків на телефон. Але ж вкрали якось. Бо мені не приходили ні дзвінки ні коди підтвердження. Значить то могли бути лише працівники банку які мають доступ до рахунків і моїх персональних даних. Сьогодні мені відмовили. Звинуватили що я сама кошти перевела ( хоча в пустелі інтернету не було і доступів до веббанкінгу в мене теж не було), а пароль до входу в ощад 24 знала співробітниця банку яка видавала мені карту перед поїздкою. Я навіть не встигла скористатись тим ощад24 так як пароль після заміни заблокувався і я не стала його відновлювати. Думала після поїздки піду до відділення і розберуся.
Тепер я не розумію в який суд звертатися щоб мені повернули вкрадені гроші. Я дуже розчарована в ощадбанку і їх відношенню до клієнтів. Якщо хто читає з юристів і знає як мені допомогти напишіть будь-ласка.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 грудня 2020, 10:51
Доброго дня! Шахрайські дії з боку працівників виключено. Співробітники банку несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність, а процес їх роботи знаходиться під постійним контролем. Правильним рішенням була подача заяви у правоохоронні органи для проведення рослідування. Зі свого боку, хотіли б перевірити інформацію стосовно обвинувачень у ваш бік та надання роз'яснень щодо ситуації. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та адресу відділення, де відкрито рахунок.

Коментарі - 3

+
0
ALISIA5
ALISIA5
2 грудня 2020, 19:24
#
Это из статьи:
Как показывает практика, во многих спорных случаях утрясти неурядицы с банком и вернуть пропавшие средства помогает обращение к опытным адвокатам и юристам, а также предание огласке самого факта происшествия и его подробностей. При возможности старайтесь использовать эти варианты, так как вернуть средства, взыскав их с преступника, зачастую весьма непросто. Большинство банков не желает делать себе антирекламу, особенно, если хотя бы частично виновна в преступлении, и идет на незначительные (в этих масштабах) траты, чтобы компенсировать украденную сумму и не потерять клиентов.
https://mywallet.ua/blog/moshennicheskie-shemy-i-afery/chto-delat-esli-ukrali-dengi-s-karty/
+
0
ALISIA5
ALISIA5
2 грудня 2020, 19:41
#
Это из той же статьи (ссылка в предыдущем комментарии), обратите внимание:
В свою очередь банк обязан информировать держателя обо всех операциях, совершаемых по его счету в соответствии с требованиями договора. Если информация о списании денег со счета не поступила держателю вовремя (или вовсе) по вине банка, то ответственность за похищение полностью возлагается на организацию.

А что небыло ни смс, ни звонков от банка - доказать можно запросто - распечатка от мобильного оператора. Предавайте огласке, пишите везде, во все СМИ и подавайте в суд.
+
+9
19036256
19036256
5 грудня 2020, 2:07
#
ALISIA5,Вы внимательно читали жалобу?Человек был за границей,в роуминге,какое СМС клиент мог получить за границей?Банк мог отправить,а клиент не по вине банка не получал.Клиентка не дозвонилась в банк и не заблокировала карту,а просила мужа блокировать, это детский сад,никто по просьбе третьего лица не блокирует карт.Ваша статья здесь не поможет.Ощадбанк НИКОГДА не звонит,поэтому распечаток звонков не будет.Нужно серьёзней относится к своим телефонам и картам,а не так,как клинтка,Не смогла?Ну и ладно,так сойдёт.А теперь караул обокрали?Перед поездкой за рубеж,нужно было всё узнать ,а не и так сойдёт,потом разберусь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Шахрайські дії співробітників банку