×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
Незрозуміла ситуація щодо комісій за обслуговування
«Підчищують» картку яка відкрита для зняття через касу депозиту десь на 100 грн в місяць. Інших карт у банку немає, відкривалась тільки ця «технічна» картка.
Розрахунково сумарно 25 долларів зняли комісій за період з 24 лютого 2022. «Кушайте — не обляпайтесь», но хоч інформацію про свої дії відображайте у виписці, бо оборотів по карті наймає, а грошей все менше.
Коментарі (7)
НЕЗРОЗУМІЛИЙ БОРГ ТА ПЕРЕДАЧА КОЛЕК.КОМПАНІЯМ
Написати коментар
Зняття арешту.Взагалі дно
Рахунок соціальний.
Звернення в контакт центр без результату, у них все в порядку черги…
Чат бот та сама історія.
Ощадбанк, можливо я привезу вам свою дитину і ви їй про порядок черги розкажете…
Просто немає слів
Коментарі (6)
Вигаданий арешт по картці та рахунку
Як взагалі можна арештувати рахунок, якщо номера Виконавчого провадження немає.Саме цікаве що вчора арешт був, але сьогодні його вже немає.Я знаходжусь на бойовому завдані, мені потрібен доступ до моїх коштів, всі мої кошти на тому рахунку який заблокували, як я маю тепер жити і за які кошти?
Ніяких вибачень та допомоги від менеджерів я не отримав, вимагаю негайно раз блокування карти та мого рахунку.
Написати коментар
Постійні відмови у обміні валют
Коментарі (2)
Обслуговування мікрогранту
Написати коментар
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 82. Опис помилки: Виникла помилка при розборі відповіді від OCSP-сервера
не можу зареєструватися на порталі пенсійного фонду!!!
Написати коментар
Гірше ощадбанку тільки сбербанк СРСР
Написати коментар
кредитна картка
Того ж дня перевів 4000грн. на власну карту «Мій рахунок».
На початку листопада зняли кошти за:
Стандартні відсотки по кредиту (частина мінімального платежу) 1,28 ₴
Стандартні відсотки по кредиту 44,88 ₴
Нарахування відсотків за користування КЛ 10,26 ₴
Разом 56.92 ₴
За десять календарних днів користування кредитом у суммі 4000 грн. мені обійшлося 57 грн., тоб-то 1.42 %. на мій погляд це багато!
Близько 09. години 06.11.2023 я звернувся до відділення банку з вимогою закрити карту «Мій комфорт». Оператор банку відмовився це зробити, посилаючиь, шо гроші які переведені на цю карту поступили, але не закріпилися. Повідомила мене, що потрібно прийти через 2−3 години.
Я не брав кредит більш 20 років. В даний час я шкодую, що звернувся до даного банку з бажанням отримати кредитну картку.
Коментарі (1)
Мобільний застосунок
Я все розумію, але це вже занадто.
До найближчого відділення мені 50 км і кожен раз їхати до вас мені не дешево обходиться. І все це через якусь вашу помилку в системі.
Говорив з консультантами Ощад, вони сказали що на мою картку Mono в системі є скарги.
Говорив з консульнтантами Mono, вони сказали, що це помилки ощад (на мою картку немає ніяких скарг і все гарно працює)
Написати коментар
Конвертація валют карти
Коментарі (3)
Головне відділення Кропивницького
В відділенні працює електронна черга. Мій номер 122. Працює лише одна каса, бо центральне відділення обласного центру…
В процесі очікування, приблизно 30−40 хвилин, черга майже не рухається, бо є «білі» люди, які забирають картки в єдиній працюючій касі і яких заводять без черги (це більш важливі клієнти і їх час очікування більш дорогоцінний). Дякуючи спеціалісту, який все ж запропонував здійснити оплату через термінал, а потім підвів до другої(працюючо-непрацюючої каси) потрапляю до вікна касира, де штраф хочу сплатити безконтактно NFC через еквайринг…
Готові?!
Подолавши всі надбання електронної черги, касир дає відповідь, що термінали банку на касі центрального обласного відділення Ощаду не налаштовані!!! для здійснення безконтактної оплати! Перепитав касира, чи це насправді і чи правильно я все зрозумів? Відповідь — так. Тільки фізична картка для оплати. Привіт Apple pay і Google pay. Вам ще є куди рости в далекому 2023 році.
Короче клієнтом банку я не був, а сьогодні ще і не став. Платіж зробив в іншому державному банку за кутом, витративши приблизно 2-і хвилини часу і сплативши цю квитанцію безконтактно.
Хочу щиро подякувати Ощаду за наданий досвід і ця одна зірка, саме за цей безцінний досвід. Тепер мені є з чим порівнювати!
Дякую!
Коментарі (4)
Жахливі правила
Коментарі (4)
Відгук щодо відвідування Ощадбанку на вул. Будівельників, 23 А (м.Київ)
Коментарі (2)
Подяка фахівцю Олені з відділення Київ, вул.Володимирська 4.
Написати коментар
Де доплати, Карл? (Або як порушити трудове законодавство)
Вчора керівник відділення мені повідомив, що відділення тепер працює з клієнтами на пів години більше (не до 17:30, а до 18:00).
До того, я виходив з роботи не раніше шостої, просто тому що це так званий «операційний час», навіть якщо робота вже вся виконана (а за час, проведений на роботі логічно що не доплачували).
Хоча я на роботі й так вісім годин. А на що я їх витрачаю, на зведення каси чи на роботу з клієнтами, це вже проблеми роботодавця.
Тепер ж офіційно я працюю до 18:00, хоча цілком пропорційно з роботи буду виходити не раніше 18:30. Але керівництво нічого не каже про доплати за ці 30 хвилин на день. Трохи більше двох додаткових годин на тиждень. Той час, який я проведу з клієнтом.
Саме кумедне, що навіть наказ на пошту не приходив.
Це дуже демотивує. І так зарплати низькі в порівнянні з іншими банками.
Такими темпами можна і до 20:00 працювати.
Ще й з цією обідньою перервою незрозуміло. Ніби вона відсутня (по факту «плаваюча»), але на сайті показується графік з 13 по 14.
Банк видно мало що не хоче доплачувати, так ще й не вказує актуальну інформацію.
Я дійсно вже втомився від цього. Навіть не знаю, куди скаржитися, щоб щось змінити.
Коментарі (3)
Вбережи вас від такого недобанка
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Не працює додаток Ощад
Коментарі (2)
Відмовили у відкритті рахунку м.Гостомель
Мама дала слухавку їй, щоб я уточнила, і на питання, на підставі чого ви відмовляєте-отримала відповідь, що не може відкрити рахунок, бо як вона вкаже місце прописки Луганська область, а фактичне місце проживання зі слів клієнта не вносять (тільки в їх банку, напевно).
До яких пір громадян України будуть за місцем народження/прописки чи ще чогось дискримінувати!!! Вважаю роботу Олени некомпетентною, так як у всіх без виключення банках ОКРІМ ОЩАДУ, рахунки відкривають без проблем. Прошу провести роботу з даним співробітником та надати зворотню відповідь щодо законни підстав даної відмови. Дякую!!!
Коментарі (2)
почему арест счета произошел через два месяца после снятия этого самого ареста
Написати коментар