×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.1 | 44.05 |
Всі курси банку |
шахрайство
Коментарі (2)
Відмова в обміні пошкодженої банкноти номіналом 500 грн
Банкнота була декілька разів випрана та з надривами. Зберіглося більше 60% банкноти, її серійний номер та захисна стрічка
У відділенні відмовили в обміні, мотивуючи тим, що у низ відсутні технічні можливості перевірки купюри на справжність, хоча за законом банківські установи зобов‘язани проводити обмін пошкоджених банкнот гривні чи взяти таку банкноту на експертизу.
Також зазначу, що до відділення зверталася особа похилого віку, якій фізично важно ходити по іншим відділенням. Операціоніст сказала, що потрібно звертатися до центрального відділення Дніпровського району м. Києва.
Певно, співробітники Ощадбанку нічого не знають про клієнтоорієнтовний підхід до клієнтів та не мають навіть людської імпатіі, що б допомогти пенсіонеру обміняти пошкоджену банкноту.
Написана скарга в контакт-центр Ощадбанку, очікую пояснення, на якій підставі операціоніст відмовив в обміні пошкодженої банкноти
Коментарі (6)
Мій короткий та сумний досвід клієнта Ощадбанку.
Все життя була клієнтом іншого банку. Але на роботі почали вимагати перейти на Ощадбанк.
На початку липня 2023р я стала клієнтом А Т Ощадбанк. Вже через тиждень мені почали надходити дзвінки з різних телефонів про стан мого рахунку: заблокований рахунок, хтось намагається зняти кошти з карти тощо.
06.09.2023 р. я помітила, що на моєму кредитному рахунку 03.09.2023 були здійснені транзакції невідомою мені особою на суму вісім тисяч дев’ятсот гривень. Ці транзакції виглядали сумнівно та не були пов’язані з моїми фінансовими діяльностями.
Про факт шахрайства мною негайно було повідомлено банк. На гарячій лінії банку мені повідомили, що шахраї обійшли систему та зайшли в Ощад24, де зняли кредитні кошти.
Також я звернулася до органів поліції, на даний момент відкрите кримінальне впровадження за ст. 190 ч.1 КК України від 06.09.2023р, де я є потерпілою.
Крім того, я звернулась до АТ «Ощадбанк» з приводу проведення розслідування стосовно шахрайських транзакцій з моєї кредитної карти на рахунок руху коштів по моєму банківському рахунку за 06.09.2023, наданням мені конкретної інформації щодо особи, яка здійснила зняття коштів. Однак на даний момент розслідування не проводиться, про його рух мені не повідомлено. Хоча на сайті банку написано що Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Наразі вже 18.10.23р.
Незважаючи на це, Ощадбанк продовжує вимагати від мене сплату кредиту та процентів, пов’язаних з цим кредитом.
Склалося враження, що Ощадбанк навмисно зробив спрощену систему безпеки та співробітники зливають клієнтів або самі займаються шахрайством. Клієнтом банка я була 2 місяці. Нікому не рекомендую цей банк.
Коментарі (2)
Неможливо закрити рахунок
Коментарі (6)
Ощадбанк не выдает валюту
Коментарі (1)
не обслуговування ,а знущання над клієнтами ощадбанку
Коментарі (3)
Банк відмовився повернути гроші із несправного банкомата
2. В чому проблема передивитись камеру банкомату, яка підтвердить, що зняття не було?
3. Чому я маю звертатись до банку-емітенту карти, якщо всі докази того, що я не отримала гроші знаходяться в Ощадбанку і можна швидко перевірити достовірність цієї інформації.
4. Скільки днів зберігається відео з банкоматів?
30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі Ощадбанку, який знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19, але в момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Чому я маю звертатись до свого банку, якщо гроші не були видані з вашого банкомату і це було легко перевірити? На сьогодні гроші не повернуті.
Коментарі (29)
Одне з найгірших відділень у Києві
Коментарі (16)
Отсутствие финансового мониторинга рискованных операций и дырявая система безопасности
Коментарі (13)
Пише не знайдена карта коли входиш в банк ід (ДІЯ)
Коментарі (1)
Не знімають арешт з рахунку!!!
Звернулася до виконавця, він відповів, що 30.08.2023 року на адресу Ощадбанку м. Київ вул. Госпітальна, 12 г направлена постанова про зняття арешту з моїх рахунків Укрпоштою, №поштового відправлення 0600042408325 04.09.23 року банк отримав мою постанову № 67207649
Чому банк так погано працює, та скільки ще чекати на розблокування.
Коментарі (2)
Банк - шахрай
При закритті рахунку по заяві — рахунки не закриває, а через пів року надсилає смс про нарахування комісії за обслуговування рахунку через відсутність руху коштів.
Коментарі (3)
Крадуть гроші з карти. Служба безпеки не працює
Коментарі (21)
Найгірший банк країни
Моя історія цікавіше. Нещодавно натрапив в вайбері на повідомлення від Ощадбанку про те, що з мого рахунку стягнуто кошти за неактивність, і тепер вони стягуватимуться щомісяця. Оскільки картка в Ощаді мені потрібна була тільки для використання «Картки Киянина» з пільгами, раніше я просто раз на рік з неї щось купував, і комісія не начислялась. Інших причин користуватись послугами цього банку я не бачу. Але…
З лютого 2022 року я пішов добровольцем у ЗСУ, і досі знаходжусь на фронті. Ні біля мене, ні в декількох годинах їзди немає ні банкоматів Ощадбанка, ні тим паче відділень. Картка моя давно згоріла, і скористатись я нею не можу. Їхати сотні кілометрів у відділеня, щоб простояти пару годин в черзі і закрити рахунок у мене також немає можливості.
Щоб вас так у лікарнях обслуговували, як ви обслуговуєте своїх клієнтів.
Коментарі (3)
Обережно шахраї.
Коментарі (3)
Ненадійна служба безпеки
Коментарі (3)
Найгидотніший банк.
Недобанк…одним словом.
Коментарі (3)
Заблокували застосунок і скинули пароль, поки я закордоном.
Коментарі (11)
Відкриття картки
Написати коментар
Неможливість скористатись заявленою послугою
Коментарі (4)