Банк зняв без мого відома кошти з карткового рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
У вересні 2019 року у відділенні банка відкрила картковий рахунок. При відкритті рахунку повідомила менеджера банка, що рахунок мені потрібен виключно для зарахування одноразової допомоги на поховання і поцікавилася який рахунок і на яких умовах краще відкрити. Зокрема у менеджера банка уточнила скільки буде коштувати відкриття рахунку і які витрати я можу понести у зв'язку із відкриттям та користуванням рахунком. Менеджер повідомила, що відкриття і користування рахунком є безоплатним. Одноразова допомога на поховання надійшла на рахунок 12.09.2019 р. у розмірі 9605,00 грн. 11.11.2020 р. коли я прийшла до банка щоб зняти гроші з'ясувалося, що на рахунку вже є не 9605,00 грн, а 9265,00. Інша менеджер банка пояснила, що з мого карткового рахунку стягувалася абонплата оскільки рахунок був активний, але не було руху коштів. Крім того, щоб зняти грощі з карткового рахунку я повинна заплатити комісію банку у розмірі 1% + 5,00 грн. при чому які мінімум двіччі, тому що за 1 раз більше 8000,00 грн. зняти неможливо. Хоча є варіанти з перекиданням коштів, тоді утримується 0,5% + 3 грн. Таким чином банк більше року користувався коштами свого клієнта за що стягнув з клієнта гроші. Банк не надав інформацію на запит клієнта у достатньому обсязі, що є шахрайством. З допомоги на поховання банк утримав на свою користь 340,00 + 49,33 грн. Банк нічим не «гнушається». Ось вам і: «Граждане, храните деньги в сберегательных кассах! У кого они конечно есть...»
Відповідь банку
12 листопада 2020, 12:11
Доброго дня! Юлія, комісію за обслуговування неактивного рахунку передбачено тарифами Банку. Для уточнення деталей стосовно відкриття рахунку, написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 3
Это, что теперь заставляют открывать счета для таких выплат или это Ваше желание было????? В 2018году я получала в кассе эти выплаты (после смерти матери)наличными, хотя была активная карта с 2014 года и до сегодняшнего дня, она активная.Меня никто не заставлял открывать счёт и не спрашивал, есть ли у меня карты и счета.Вы открывали счёт, Вам карту выпускали? При наличии карты Вы могли БЕЗ КОМИССИИ снимать в банкомате до 15000грн, В банкомате Ощадбанка «в межах ліміту по рахунку 30 000 грн. в місяць — не тарифікується, понад ліміт — 1,0% +5 грн»Это всё записано в тарифах банка.За снятие в кассе ДА, есть комиссия.
В кассе два раза в месяц бесплатно любую сумму, в банкомате 15 тыс.грн. без комиссии.
- +
- 0
- StarFighter27
- 14 листопада 2020, 11:39
- #
Все верно. И добавить нечего
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.1 | 44.05 |
Всі курси банку |