Мінфін - Курси валют України

Встановити

де шукати відповіді?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
guestt 11 листопада 2020, 13:40
Я відкрила карту по довіреності для мами, 09.07.2020р. Картку відкрили платну, бо іншу «не відкривають». Оплату 80 гривень за виготовлення карти зняли з мого основного рахунку в той же день. Отримала карту тільки в кінці серпня. Карту відкривала в м.Почаїв. Це відділення закрили, бо не продовжено угоду про оренду приміщення. Обслуговує Кременецьке головне відділення. В Кременці карту отримала з надзвичайними зусиллями і наполегливістю. «Приємний» менеджер Тетяна декілька разів відправляла мене виясняти на гарячу лінію, а їх це не стосується. Я їй пояснювала, що на гарячій лінії мені повідомили, що я карту отримаю у цьому відділенні. Нарешті Тетяна «соблаговолила» пошукати мою карту, шукала довго і таки знайшла. Коли я вставила карту в термінал то побачила мінус 80 гривень. Я запитала чому мінус, коли оплату зняли з мого основного рахунку. Менеджер відправила мене виясняти в іншому місці. На гарячій лінії повідомляють, що такого бути не може. Тобто прямо мене звинувачують у брехні? Я завантажила pdf-файл квитанції і зробила скріншот з кабінету, де видно, що оплата була здійснена. Але де це виясняти не розумію. Відділення досі закрите. Тепер хочу взірець довіреності на закриття рахунку, щоб не переписувати декілька разів. І закрию і мамин рахунок і мій, котрим користуюсь довший час. Є й інші банки в Україні.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2020, 16:33
Доброго дня! Комісія за випуск додаткової картки стягується автоматично з рахунку, до якого її було випущено. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, інформацію перевіримо.

Коментарі - 3

+
0
guestt
guestt
11 листопада 2020, 18:17
#
Я обурилася тому, що на новій карті мінус 80 гривень, а не тільки оплата з мого рахунку. Тобто я повинна заплатити два рази, один з основного рахунку, а другий раз погасити мінус? Я правильно розумію? І до речі я не потребувала додаткової карти (я користуюся віртуальною), я хотіла відкрити карту для хворої мами, котра не ходить. А мені відкрили те, що відкрили. Але чи не дивує Вас той факт, що карта відкрита 09.07, а сьогодні вже 11.11, а я все ще виясняю. І дякую за відповідь, хоча б тут оперативно.
+
0
guestt
guestt
11 листопада 2020, 18:18
#
Я написала Вам у приватні повідомлення. Дякую.
+
0
guestt
guestt
12 листопада 2020, 18:34
#
Подзвонили.. Вирішили... «пошити мене в дурні»!! Кажуть « не зняли з мого основного рахунку грошей ». Кажу та ж квитанція в моєму кабінеті, статус оброблено, і я чудово пам'ятаю як зняли з мого рахунку гроші відразу. Відповідь «це не правда». І так 20 хвилин. Запропонували написати заяву у відділенні, будуть розбиратися. Ага.. Вже розібралися.. 80 гривень не варті того. Але заплатила я два рази.
Тьху на такий «сервіс»!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися