Мінфін - Курси валют України

Встановити

10 днів не можу отримати пенсію

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
123gro 5 листопада 2020, 19:18
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська,11
ТВБВ№10013/0335 з 26.10. по 01.11. не працювало.
02.11.20 працівник сказав — приходьте завтра нам ще гроші не привезли.
З 03.11. по 05.11. щодня зранку стоїть черга 20-30 людей платити комунальні
платежі за минулий місяць (бо з 25.10. тиждень не працювали) і міняти
картки, по яких закінчився строк дії.
В інших відділеннях пенсію по ощадкнижці не дають.
Я працюю і не можу собі дозволити пів дня стояти в черзі.
Вся ваша реклама щодо турботи про клієнта — пустий звук.
Якщо так буде далі, то доведеться шукати інший банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 11:37
Доброго дня! Дійсно, проблема черг у відділенні наявна. Стараємось максимально залучати клієнтів до дистанційних способів проведення платежів, таких як інформаційно-платіжні термінали, сайт банку https://www.oschadbank.ua/ та Ощад 24/7. Просимо вибачення за можливі незручності. Рекомендуємо оформити пенсійну картку для отримання виплат у будь-якому банкоматі без черги. Звертаємо вашу увагу, відкриття рахунку займає не більше 15-ти хвилин і є можливість призначити зустріч на сайті: https://appointment.oschadbank.ua/

Коментарі - 13

+
+19
Qwerty1999
Qwerty1999
5 листопада 2020, 21:04
#
«З 03.11. по 05.11. щодня зранку стоїть черга»

И что из услуг ЖКХ можно оплачивать с 3.11 по 5.11,
если только ближе к 10.11 будут известны начисления за октябрь…

Получать пенсию по сберкнижке — это тот ещё треш.

«Якщо так буде далі, то доведеться шукати інший банк.»

Удачи вам в ваших поисках.
Только стоит уточнить, что Ощадбанк единственный банк, в котором до сих пор
выдают пенсию по сберегательной книжке через кассу банка.
В остальных банках 43 банках, имеющих право обслуживать пенсионные счета,
даже не представляют, что это такое — «ощадна книжка».

Как вариант, оформите и получите банковскую пенсионную карту в Ощадбанке
и снимайте пенсию через банкомат.
+
0
123gro
123gro
6 листопада 2020, 12:07
#
Люди вже кілька днів підряд стоять, бо в карточках закінчився строк дії. І сьогодні
далі стоять за новими картками. Як можна було у одному відділенні видати кілька
сотень карток на одинаковий строк щоб потім маса людей прийшла одночасно.
Банк не може забезпечити виконання вимог законодавства про захист персональних даних клієнтів. Тому вважаю, що картка - шлях до втрати грошей.
Якщо я маю право на ощадну книжку, то прошу мені видавати пенсію через цю
книжку. Своїм правом я користуюся вільно, на власний розсуд (Цивільний кодекс).
З 03.11. по 05.11. можна платити по рахунках за минулий місяць. 
Щомісяця, починаючи з 20 числа у відділення можна не приходити - черга з десят-
ків людей практично на весь день. За минулий місяць платять до кінця місяця.
Закриття відділення з 26 числа мало наслідком зсув платежів на тиждень.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 листопада 2020, 12:27
#
Объяснение вполне понятное, но противоречащее общепринятым правилам…

Похоже всем львовским пенсионерам наплевать на правила и сроки оплаты за
коммунальные услуги, ведь в правилах однозначно написано, что за услуги ЖКХ
нужно оплачивать до 20 числа месяца, следующего за расчетным.

В переводе на украинский:
— за вересень потрібно сплатити до 20 жовтня
— за жовтень потрібно сплатити до 20 листопада

И коммунальные службы не волнует ситуация, когда какое-то отделение
Ощадбанка закрывается на время или на всегда — во Львове достаточно
много и других отделений Ощадбанка да и других банков, через которые
пенсионеры могут заплатить за услуги
ЖКХ или получить свою пенсию по БПК.

И только по «ощадной книжке» пенсы обязаны получать пенсию
только в том отделении, где эта книжка выписана.

«Своїм правом я користуюся вільно, на власний розсуд»

Вы сами выбрали такой примитивный вариант обслуживания, как «ощадна книжка»,
так к чему теперь все эти жалобы — мол очередь из таких же как и вы,
пользующихся своим правом на своё усмотрение…
+
0
StarFighter27
StarFighter27
14 листопада 2020, 11:34
#
Скажите, а когда Вам предлагали оформить карточку, где Вы можете снимать без комиссии даже в Привате, Вы, я уверен, высказали фэ и всепознание «Ваших карт». Показатель увольнений из Ощада все время увеличивается, а приема 0,1%. Так что стойте аж до Нового года
+
0
123gro
123gro
6 листопада 2020, 20:46
#
Шановний Qwerty1999. Ваші доводи, на мою думку, обгрунтовані тільки частково.
Після ознайомлення з ними я почитав повідомлення, розміщені раніше і виявив, що велика кількість клієнтів банку має проблеми з картками.
Як і я писав, - шахраї крадуть гроші з карток, банк не забезпечує конфіденційності
персональних даних, банкомати не повертають картки, строк дії картки обмежений
і люди мають постійні проблеми з отриманням нової, банк самостійно випускає якісь додаткові картки і списує за це гроші, за отримання пенсії (готівки) з картки стягує комісійні і інше. Почитайте - люди пишуть.
Питання не в картці, а в умовах банківського обслуговування карткового рахунку.
Я хочу і маю право мати у банку звичайний поточний рахунок. Це дозволяє мені
повністю контролювати все, що з ним відбувається, на умовах договору банківсь-
кого рахунку. В такому разі у мене просто неможливі всі проблеми, які виникають
у людей. Договір безстроковий і мені нічого не треба перевипускати, крім мене
ніхто не може з нього зняти гроші, ніяких несподіваних тарифів і незамовлених
послуг не може бути, за отримання пенсії в касі ніхто комісії не має права нараху-вати. Є і інші, як для мене, переваги.
Натомість якщо 300 клієнтів відділення отримали картки з одинаковим строком 
дії, то вони невідворотно у визначений час всі стануть в чергу до одного єдиного
працівника, який буде їм міняти картки протягом місяця, а як у нових закінчить-
ся строк дії, то знову всі стануть у чергу і так неодноразово. Ніякий банкомат не допоможе.   
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 листопада 2020, 21:37
#
123gro
«Ваші доводи, на мою думку, обгрунтовані тільки частково.»

У каждого свои аргументы...
Ваши страхи и и надуманные ужасы мне понятны...

По карточкам в разы больше жалоб только потому, что из нескольких миллионов пенсионеров,
получающих пенсию через Ощадбанк только у нескольких сотен
остался вариант получения пенсии по ощадной книжке.
Ну а те, кто получает пенсию по банковской карте не желают знакомиться с правилами пользования БПК и соблюдать их на практике, и как следствие становятся лёгкой добычей мошенников.

Вы рассказываете ужасы о том, что у 300 пенсионеров одновременно закончился срок действия пенсионной банковской карты в определённый месяц, но такое счастье бывает только раз в три года. А теперь представьте, что все эти пенсионеры и не только они, будут получать свою пенсию в вашем отделении по ощадной книжке и каждый месяц создавать огромные очереди в одно единственное окошко кассы - уверен, что радости это вам не прибавит, а вот времени стояния в очереди добавит в разы...

+
0
123gro
123gro
7 листопада 2020, 13:14
#
У нас розмова глухого з сліпим.
Звертаю Вашу увагу, що сьогодні, в суботу 07.11. в черзі під відділенням стояло 20 щасливих власників карток і кляли банк останніми словами, бо видно не перший день прийшли. 
Ваша позиція = банк завжди правий, має право на життя з тих підстав, що є
інші банки.
Моя позиція = банк для клієнта, а не навпаки. Якщо, незалежно від причин у якомусь відділенні проблеми, то для їх вирішення філії і центральний офіс
у Києві мають обовязок оперативно вжити заходів.
Ви може спробуйте влаштуватися в Ощадбанк на роботу. Я думаю Вас візь-
муть, бо Ваші погляди на роботу банку співпадають з поглядами керівників
банку. Вони мені відписали на моє звернення у кращих традиціях, а Ви мені
ще й доступно пояснили чому я сам винен в тому, що в банку черги і я не
можу отримати пенсію з 25 жовтня вже протягом 12 днів.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 листопада 2020, 19:56
#
"Моя позиція = банк для клієнта, а не навпаки."

Моя позиция несколько отличается от вашей - коммерческие банки
создаются для оказания банковских услуг и получение прибыли
для своего акционера (владельца).

Разница между нашими позициями проста и понятна:

- мне важно, чтобы государственный банк приносил прибыль,
а не генерировал убытки в процессе своего функционирования

- вас же волнует только ваш личный карман, ведь как пенсионеру
вам абсолютно наплевать, с каких источников государству
погашать убыточную деятельность государственных банков.

+
0
StarFighter27
StarFighter27
14 листопада 2020, 11:36
#
А почему просто не светить где попало свою карту, а использовать по назначению. Допустим через Ощад24/7 можно оплатить коммуналку, пополнить мобильный. Если будут навязывать кредит, то настойчиво отказывайтесь
+
+30
19036256
19036256
7 листопада 2020, 20:06
#
123gro, я шість років на пенсії, и всі ці роки користуюся тільки картками, коли була моя мати жива, я теж ії кошти перевела на картку.За всі ці роки НІ РАЗУ в нас не було крадіжок з карток, бо я чітко відрізняю де повідомлення від банку, а де від шахраїв.Коммунальні платежі я оплучую вдома, через додаток Ощад24, БЕЗ КОМІССІЇ.«Платежі на довільні реквізити.Гроші знімаю у банкоматах БЕЗ КОМІСІЇ, БЕЗ ЧЕРГ, тоді, коли я хочу, а не тоді, коли в кассі буде готівка.Я свою пенсію не тільки одержала, а вже й заплатила всі комірні платежі, сидячи вдома.На дворі 21 сторіччя, а Ви застрягли в минулому.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
7 листопада 2020, 20:49
#
19036256
Всецело одобряю, поддерживаю и плюсую...

Если наши люди смогли освоить управление автомобилем, компьютером, самолётом и даже научились строить не только высотные дома но и ракеты, то освоить банковские пластиковые карты им не составит большого труда...
+
0
19036256
19036256
9 листопада 2020, 20:32
#
Qwerty1999
«Плюсую»-не вижу.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
14 листопада 2020, 11:37
#
Вам тоже плюсую)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися