Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощад 24/7 та колл-центр

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
mariapylypenko 2 листопада 2020, 17:12
Мова йде не про працівників, а про недолугу систему додатка Ощад 24/7 та роботу колл-центру.
Декілька годин я ввожу свій в пароль в додаток і він виявляється неправильним, але і змінити його немає змоги, адже постійно стається якась помилка додатку.
Дзвоню в колл-центр, пройшовши 7 кіл пекла, я нарешті додзвонююсь до вільного оператора, проте він відсилає мене до іншого.
Добре, чекаю ще декілька хвилин.
Нарешті мені відповідають, але тільки я озвучила свою проблему, то мене одразу вибивають. Як ви розумієте, немає бажання знову це повторювати після декількох спроб.

Ні з одним банком немає таких проблем, не розумію в чому справа?
Чи можливо тільки мені так не пощастило?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2020, 21:10
Доброго дня! Марія, перепрошуємо за незручності. Рекомендуємо вам скористатись послугою зворотнього дзвінка на сайті: https://www.oschadbank.ua/callback
З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися