Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найогідніший банк країни

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
daryagurova2020 28 жовтня 2020, 14:31
Наприкінці вересня банкомат з'їв картку, оскільки закінчився строк її дії. Я пішла у відділення №10007/0265 м. Запоріжжя, замовити нову картку. Там заступниця керуючого запевнила, що картку перевипустять, дала номер телефону за яким «завжди беруть слухавку» 0612395814, порадила через 14 днів прийти, забрати картку. Звичайно, за номером телефону ніхто не відповідав, НІКОЛИ! Через 16 днів я прийшла до відділення, але з'ясувалося, що картка не була замовлена. Ок, перезамовляю картку (залишаюся без авансу), знову чекаю більше 10 днів. Нарешті сьогодні приходить повідомлення, що картка знаходиться у відділенні. Дивлюся на сайті, що відділення працює без перерви, їду. Але виявляється, що перерва таки існує! Чому цієї інформації немає на сайті??? Добре, що я приїхала за півгодини до обіду. Хоча дівчина на вході чомусь вирішила, що півгодини мені не вистачить і сказала прийти після обіду. І чому клієнти банку мають чекати на вулиці, поки їх покличуть, хоча є достатньо місця всередині, дистанція може бути навіть не 1,5 метри, а усі 3 — 4! Такого бардаку я не бачила в жодному іншому банку!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 19:06
Доброго дня! Просимо вибачення за завдані незручності. Коректність інформації, відображеної на сайті перевіримо додатково, вдячні за зворотній зв'язок. Стосовно кількості осіб у відділенні — це залежить від величини площі приміщення та кількості працівників. Вдячні за ваше розуміння. З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися