Шахрайство і жлобство за 7 грн?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 12
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 жовтня 2020, 13:15
- #
«Як назвати схему роботи Ощад-24?»
У каждого банка своя схема работы, если вас она не устраивает - не работайте с таким банком.
Зря вы закрыли все карты - надо было сначала забрать все деньги со всех счетов, а потом
уже всё закрывать...
7 гривен в месяц стандартная цена смс-банкинга (смс-информирования и т.д.)
Я раньше неоднократно описывал варианты работы без ежемесячной уплаты 7 гривен,
но ведь вы закрыли все карты - поэтому не парьтесь и забирайте свои деньги поскорее...
У каждого банка своя схема работы, если вас она не устраивает - не работайте с таким банком.
Зря вы закрыли все карты - надо было сначала забрать все деньги со всех счетов, а потом
уже всё закрывать...
7 гривен в месяц стандартная цена смс-банкинга (смс-информирования и т.д.)
Я раньше неоднократно описывал варианты работы без ежемесячной уплаты 7 гривен,
но ведь вы закрыли все карты - поэтому не парьтесь и забирайте свои деньги поскорее...
Банк не зміг зі мною розрахуватись, а саме виплатити гроші з рахунку "Мобільні заощадження, а тому відкрили для мене нову картку, яку я ще не отримав, але маю сплачувати з неї по 7 грн за те, щоб подивитись через Ощад-24 свої баланси. Я ніде не давав згоди на підключення банкінгу. А якщо зі мною станеться форс-мажор до отримання картки. Банк через 2 роки з 7 гримень гробить 70 000 грн і ставитиме претензії до моїх родичів? Виявляється , що Ощадбанк сам замовляє картку, сам підключає смс банкінг і стягує за це плату, не інформуючи клієнта про зняття 7 грн смскою, за яку й стягує гроші. Моя думка така. На схему отримання прибутків банку від роботи додатка Ощад-24 повинні звернути увагу чи то НБУ, чи то СБУ, чи то інші уповноважені органи.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 жовтня 2020, 14:55
- #
«Банк не зміг зі мною розрахуватись, а саме виплатити гроші з рахунку »Мобільні заощадження, а тому відкрили для мене нову картку,"
Все деньги в банках, и Ощад не исключение, хранятся на счетах а не на банковских платёжных картах.
Для получения денег вам необходимо было не идти на поводу сотрудницы Ощада, открывая БПК,
а писать заявление на закрытие счёта с получением денежных средств на руки через кассу банка
по предъявлению паспорта.
Все деньги в банках, и Ощад не исключение, хранятся на счетах а не на банковских платёжных картах.
Для получения денег вам необходимо было не идти на поводу сотрудницы Ощада, открывая БПК,
а писать заявление на закрытие счёта с получением денежных средств на руки через кассу банка
по предъявлению паспорта.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 жовтня 2020, 15:02
- #
6. ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ В КАСІ УСТАНОВИ БАНКУ
6.1. При проведенні Клієнтом/ Держателями операцій зняття готівкових коштів з Карткового рахунку в касі установи Банку та інших банків, обов’язковою умовою є пред’явлення ними паспорту або документу, що його замінює.
6.2. Кожна операція за Картковим рахунком щодо видачі або внесення готівкових коштів через касу установи Банку/Банкомат/Платіжний термінал, що підтримує таку функцію, або в касу іншого банку супроводжується видачею Держателю квитанції Платіжного термінала/сліпа/Заяви на переказ/видачу готівки. У разі зняття готівки в касах інших банків з Клієнта може утримуватися комісійна винагорода згідно тарифів Банку та тарифів інших банків.
6.3. Видача Держателю готівкових коштів в касі установи Банку проводиться в межах ліміту залишку готівки в касі.
6.4. У випадку необхідності отримання Держателем суми, що перевищує зазначений ліміт, така операція проводиться протягом трьох операційних днів після надання Держателем до Банку відповідного замовлення на отримання готівки.
6.5. Для здійснення операції за Картковим рахунком в касі установи Банку без використання Картки Держатель також повинен знати номер Карткового рахунку або номер Картки та термін її дії.
ДКБО Ощадбанка
.
6.1. При проведенні Клієнтом/ Держателями операцій зняття готівкових коштів з Карткового рахунку в касі установи Банку та інших банків, обов’язковою умовою є пред’явлення ними паспорту або документу, що його замінює.
6.2. Кожна операція за Картковим рахунком щодо видачі або внесення готівкових коштів через касу установи Банку/Банкомат/Платіжний термінал, що підтримує таку функцію, або в касу іншого банку супроводжується видачею Держателю квитанції Платіжного термінала/сліпа/Заяви на переказ/видачу готівки. У разі зняття готівки в касах інших банків з Клієнта може утримуватися комісійна винагорода згідно тарифів Банку та тарифів інших банків.
6.3. Видача Держателю готівкових коштів в касі установи Банку проводиться в межах ліміту залишку готівки в касі.
6.4. У випадку необхідності отримання Держателем суми, що перевищує зазначений ліміт, така операція проводиться протягом трьох операційних днів після надання Держателем до Банку відповідного замовлення на отримання готівки.
6.5. Для здійснення операції за Картковим рахунком в касі установи Банку без використання Картки Держатель також повинен знати номер Карткового рахунку або номер Картки та термін її дії.
ДКБО Ощадбанка
.
Банк знімає кошти за смс-інформування, але повідомлення про це не присилає. Тобто смс- інформування від банку є ситуативним «про що хочемо про те інформуємо». Банк так і написав у своїй відповіді «Про списання комісій по картковому рахунку не передбачено окремих повідомлень». Дана послуга є спекулятивною по відношенню до клієнтів! Нешановні менеджери банку! Ви нагло здираєте гроші з людей за смс-інформування, а тому ,будь ласка, інформуйте в смс своїх клієнтів про всі списання коштів, а не приховуйте за вивіскою «державний банк» свої туманні схеми! Державному Ощадбанку варто рівнятись на роботу і сервіс таких додатків як Приват-24, Монобанк, izibank тощо, а не вимушено десь плентатись у своєму розвитку в постсовковому стилі з прихованими маніпулятивними банківськими операціями з метою наживи на межі шахрайських схем.
- +
- +12
- OschadbankUA
- 20 жовтня 2020, 14:20
- #
Інформацію про списання всіх комісій можна переглянути в тому ж Ощад 24/7.
Шахрайство - заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою .
Банк знімає гроші за послугу, а послугу надає вибірково. Тобто заволодіває моїм (клієнтів) майном без моєї на те згоди (згоди клієнтів), зловживаючи моєю (клієнтською) довірою до банку! Ганьба такому державному банку, а менеджмент банку треба притягувати до кримінальної відповідальності (Кримінальний Кодекс України, стаття 190) !
Банк знімає гроші за послугу, а послугу надає вибірково. Тобто заволодіває моїм (клієнтів) майном без моєї на те згоди (згоди клієнтів), зловживаючи моєю (клієнтською) довірою до банку! Ганьба такому державному банку, а менеджмент банку треба притягувати до кримінальної відповідальності (Кримінальний Кодекс України, стаття 190) !
Послуга смс-інформування має надаватись тим клієнтам, які її хочуть отримувати, а не тупо її примусово пхати всім підряд, мовляв наш банк такий недолугий, що ми не можемо, не вміємо і не хочемо інакше забезпечити безпеку клієнтів, як присилати їм смс і за це рубати гроші. Якось поважні банки обходяться без смс, без тупих комісій за елеменетарні речі. А Ощадбанк на стадії деградації. З таким підходом Ощадбанк скоро буде вимагати гроші з клієнтів за фрази «Вітаємо в Ощадбанку», «До зустрічі в Ощадбанку» через брак вмінь професійно заробляти гроші. Ощадбанк - це недобанк і позор для держави. Судячи з численних відгуків клієнтів це не тільки така моя думка!
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 жовтня 2020, 20:39
- #
Когда в декабре 2017 года я поднял тему о минимальном наборе бесплатных банковских услуг, куда бы входил в том числе и бесплатный доступ к интернет-банкингу и бесплатное смс-информирование — меня никто из многочисленных участников форума Минфина не поддержал, ну а местные банкиры заклевали, заклеймили и чуть ли не ногами затоптали.
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/113304/
в 2017 у меня было и желание и возможности и время — но я был один со своими идеями и предложениями и с нулевой поддержкой сторонников, но зато с активным с противодействием многочисленных противников моих предложений.
Я не Дон Кихот, чтобы в одиночку и без поддержки единомышленников бороться с системой.
Для себя лично я разработал вариант бесплатной работы с интернет-банкингом Ощадбанка
и даже описал его в комментариях к блогу.
Кому интересно — перечитайте комментарии и найдите полезную информацию.
А всем остальным рекомендую продолжать ныть на форуме Минфина о том,
что платное смс-информирование в размере 7 грн в месяц для вас это очень дорого…
Главное — ничего не предпринимать, а только продолжать ныть…
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/113304/
в 2017 у меня было и желание и возможности и время — но я был один со своими идеями и предложениями и с нулевой поддержкой сторонников, но зато с активным с противодействием многочисленных противников моих предложений.
Я не Дон Кихот, чтобы в одиночку и без поддержки единомышленников бороться с системой.
Для себя лично я разработал вариант бесплатной работы с интернет-банкингом Ощадбанка
и даже описал его в комментариях к блогу.
Кому интересно — перечитайте комментарии и найдите полезную информацию.
А всем остальным рекомендую продолжать ныть на форуме Минфина о том,
что платное смс-информирование в размере 7 грн в месяц для вас это очень дорого…
Главное — ничего не предпринимать, а только продолжать ныть…
7 грн - це не дорого! Це соромно для банку, що вони не розвиваються, соромно для держави, яка не контролює роботу своєї установи і дозволяє зловживати довірою людей. Зрештою, справа не тільки в 7-ми гривнах, а в тому, що цей банк систематично чморить людей своїм непрофесійним менеджментом, про що люди пишуть тут у відгуках.
З приводу «нити». Ви в свій час «понили» тут, - і віз залишився на місці, а тепер стібаєтесь з інших.
З приводу «нити». Ви в свій час «понили» тут, - і віз залишився на місці, а тепер стібаєтесь з інших.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 22 жовтня 2020, 13:20
- #
В своё время меня никто не поддержал на счёт минимального объёма бесплатных банковских услуг.
В каждом конкретном и интересном мне банке я самостоятельно решал эти проблемы.
Для бесплатной работы с интернет-банкингом Ощадбанка
даже поделился со всем форумом своими наработками.
Кто захотел — воспользовался.
Остальные пусть пишут отзывы о том, как их ограбил Ощадбанк…
Кстати, в некоторых других украинских банках смс-информирование стоит 10, 12, 15 и даже 17 грн в месяц.
Так что у Ощадбанка ещё достаточно льготный тариф на смс-информирование.
В каждом конкретном и интересном мне банке я самостоятельно решал эти проблемы.
Для бесплатной работы с интернет-банкингом Ощадбанка
даже поделился со всем форумом своими наработками.
Кто захотел — воспользовался.
Остальные пусть пишут отзывы о том, как их ограбил Ощадбанк…
Кстати, в некоторых других украинских банках смс-информирование стоит 10, 12, 15 и даже 17 грн в месяц.
Так что у Ощадбанка ещё достаточно льготный тариф на смс-информирование.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Я закрив в Ощадбанку всі свої картки. На момент закриття карток банк не зміг повернути кошти з Мобільних заощаджень (в доларах) оскільки термін дії доларової картки закінчився. Для цього менеджер запропонувала виготовити нову картку, щоб повернути гроші з Мобільних заощаджень. Виготовляли картку місяць. Про готовність картки поінформували «смс» (через додаток вайбера). Далі проінформували через вайбер, що картку підключили до мобільного банкінгу. Оплата за цю послугу стягується 7 грн в місяць. Дивним є те, що картку я ще не отримав на руки, а банк мене поставив на «лічильник», підключивши мобільний банкінг для стягування плати 7 грн за користування додатком Ощад-24 і смс інформувань. Причому, дане смс інформування відключити неможливо в цілях моєї безпеки, — так повідомив Ощадбанк при спробі відключити смс інформування через Ощад-24. Виникають наступні логічні запитання до банку. 1) Для чого мені ваш смс-банкінг, якщо я ще не отримав картку? 2) Для чого мені смс-банкінг, якщо всі виписки я можу побачити в додатку Ощад-24? Чому смс інформування є не смс інформуванням, а повідомленнями у вайбер? Чому за попередні 4 роки користування смс банкінгом не було жодного смс інформування про списання власне 7 грн за користування послугою (плату 7 грн знімали, але про це не присилали інформувань ні в смс, ні у вайбер).
Менеджер банку проінформувала, що користування Ощад-24 є безкоштовним, але щоб ним користуватись, то треба щоб була хоча б 1 картка, до якої автоматично підключається смс інформування і стягується 7 грн. Дивний Ощадбанк. 2020 рік. Є банки, які працюють виключно в додатках і за це не стягують жодної копійки плати (Монобанк, ІЗІбанк). А Ощадбанк — це жлобство і шахрайство щодо стягування 7 грн за послугу вайбер інформування, яку називають смс інформування?