Мінфін - Курси валют України

Встановити

топ-менеджменту ощадбанку!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DaniloRomanov 16 вересня 2020, 20:35
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Парамонова, 8
15/09 було звернення на так звану «гарячу» лінію, яка не відповідає своїй назві щоб так називатися. лінія статистів і не більше! по-перше чекав 15хв.щоб якийсь «оператор» відповів, потім коли розказав про проблему перший сказав переведу на іншого оператора, знову чекав 25 хв.після чого просто розєднали… спроба номер 2… оператор не вирішив проблему і нічим не допоміг а просто зафіксував звернення і сказав звертатися по вирішенню проблеми у теж відділення де ця проблема виникла! ТАКУ ПОРАДУ МІГ ДАТИ ТІЛЬКИ ІДІОТ!!! нахрена тоді гаряча лінія???? і запевнив що завтра (тобто 16/09) зі мною звяжуться по телефону для вирішення моєї проблеми. зараз 20-30 16/09 ніякий «відповідальний» працівник не зателефонував!!!
А то що тут на всі проблеми людей сидить і відповідає штампованими фразами без вникання в проблему якийсь недопрацівник користі людям не приносить!!! який у цих відписках сенс????? отже ВИСНОВОК, якщо такі працівники, а керівництву до ситуації в банку немає діла, то напевно не далеко від них і вони пішли. розганяти таких остолопів треба поганою мітлою!!! ІДІОТИ!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 9:09
Доброго дня! Перепрошуємо за можливі незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень стосовно ситуації, яка виникла. Обов'язково перевіримо та надамо зворотний зв'язок. З повагою команда Ощадбанку!

Коментарі - 2

+
0
DaniloRomanov
DaniloRomanov
17 вересня 2020, 19:42
#
Ощадбанк....ваш тупізм зашкалює....які ЩЕ і ще КОМУ??? особисті повідомлення??? до вас було звернення у телефонному режимі і до цих пір ні питання не вирішено...і ніяке не передзвонило, хоча на який хрен ви вимагаєте контактний телефон заявника??
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
18 вересня 2020, 16:08
#
На жаль, без Вашого ПІБ та контактного номеру телефону перевірити інформацію, щодо консультації, яка була Вам надана-неможливо. Ми хочемо допомогти Вам в прискоренні вирішення питання, тому запросили інформацію. Також, Ви можете повторно звернутися до контакт-центру банка щодо отримання відповіді по Вашому питанню або звернутися офіційним листом на адресу Госпітальна 12Г.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися