НЕДОБАНК ОЩАДБАНК
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
«почта» військової пенсіїї не виплачує. а загалом, дуже дивно, що саме в період цих виплат «падає» процесинговий центр Ощаду. моя думка — хтось йому у цьому допомагає.
- +
- 0
- alexandrpl
- 9 жовтня 2013, 12:37
- #
Полностью согласен, именно во время выдачи военной пенсии падает процессинг.
Пенсия военным зачисляется в один день по всей Украине. Поскольку военные привыкли ходить строем, они все как один, строем в этот день идут снимать пенсию. Вы представляете сколько запросов идет одновременно о проверке баланса и выдачи денег. Ни одна сеть, ни одного банка, такого обьёма информации не пропустит. Так что банк здесь ни причём.
Если банк взялся обслуживать эту категорию граждан — обязан продумать, как пропустить информацию и все сделать удобным для своих клиентов. А уж как им ходить и когда пользоваться своими же средствами — решать только им. Не забывайте, в скольких горячих точках побывали эти люди и сколько жизней спасли, так что вряд ли «строй» — объект для упражнений в остроумии и иронии.
- +
- 0
- alexandrpl
- 22 жовтня 2013, 7:26
- #
Было письмо, что проблему решили, будем ждать следующей выплаты пенсии :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Це й банк, кожного місяця, створює проблеми з видачею моєї пенсії. Не буду поглиблюватися у всі, опишу те з чим я стикнувся сьогодні. Хотів зняти кошти, картку назад повернуло, грошей не отримав, але на чеку видрукувано, що транзакція пройшла успішно і «мої кровні» видано.
Дальше я звичайно зателефонував на «оперативну» гарячу лінію, де мені пояснили, що це збій у системі і мій рахунок заблоковано і щоб повернути свої гроші, я повинен чекати 3 дня і написати заяву.
Ніхто не поверне мій втрачений час та нерви. З задоволенням змінив би дану фінустанову на будь-який інший банк в Україні, але існує «насильницьке» зобов'язання, яке не дає право працівникам силових структур змінювати цей «НЕДОБАНК».