Саме жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На карті киянина ( на пільгових умовах) з'явився невідомий мінус, при спробі з'ясувати звідки він на гарячій лінії посеред розмови кладуть слухавку (було декілька дзвінків). Обслуговування жахливе. Мені жаль тіх клієнтів які не можуть піти з обслуговування даної організації, як і я. Не рекомендую даний банк НІКОМУ
Відповідь банку
25 серпня 2020, 13:44
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ви можете перевірити виписку по рахунку в застосунку Ощад 24/7, або замовити зворотний зв'язок від банку щодо консультації: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
Як не платити щомісячну комісію за користування карткою?
Розраховуйтесь карткою в магазинах, Інтернеті, за комунальні послуги на суму, яку зазначено в тарифах відповідного карткового пакета. Як не платити за обслуговування банківського рахунку, яким не користуєтесь?
Якщо ви не користуєтесь карткою більше 12 місяців (жодного зарахування чи списання), стягується комісія 100 грн/міс.
Три варіанти як не платити цю комісію:
відкрити онлайн-депозит в Ощад 24/7;
розрахуватись карткою хоча б один раз протягом року;
звернутись у відділення банку, щоб закрити рахунок. А чего Вам жаль? Того, что из карточки Киевлянина клиенты хотят сделать только бесплатный проездной в транспорте? А карточкой нужно пользоваться, хоть раз в месяц пополняйте мобильный, и если минус от 7грн. в месяц, то это действительно оплата за СМС информирование.
Розраховуйтесь карткою в магазинах, Інтернеті, за комунальні послуги на суму, яку зазначено в тарифах відповідного карткового пакета. Як не платити за обслуговування банківського рахунку, яким не користуєтесь?
Якщо ви не користуєтесь карткою більше 12 місяців (жодного зарахування чи списання), стягується комісія 100 грн/міс.
Три варіанти як не платити цю комісію:
відкрити онлайн-депозит в Ощад 24/7;
розрахуватись карткою хоча б один раз протягом року;
звернутись у відділення банку, щоб закрити рахунок. А чего Вам жаль? Того, что из карточки Киевлянина клиенты хотят сделать только бесплатный проездной в транспорте? А карточкой нужно пользоваться, хоть раз в месяц пополняйте мобильный, и если минус от 7грн. в месяц, то это действительно оплата за СМС информирование.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися