Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сервіс

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Наталія Кобзар 19 серпня 2020, 13:39
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 1/23
Два тижні тому вперше відвідала відділення і в цілому залишилася задоволена.
Сьогодні прийшла отримати карту.
1) В електронну чергу записалася, але очікувати довелося в маленькому спекотному коридорчику, який ніяк не розрахований на тривале перебування там людей. Кондиціонеру немає, сонячна сторона, обідній час, двері відкриті на вулицю — уявляєте, яка там температура?
Місць для сидіння немає, звісно, адже це місце для банкомату і все.
Я здорова молода людина ледве витримала там очікування, а воно тривало майже 15 хв. А якщо людина хвора? Вагітна жінка? Похилого віку?
За словами адміністратора, це для уникнення скупчення людей в приміщенні відділення. А скупчення в коридорі їх не турбує??? При цьому що до каси люди заходять вільно, там скупчуватися можна, а усі сидячі місця у відділенні стоять пустими.
2) Пішла в касу отримувати карту. Мені сказали або № 1 – там технологічна перерва, або № 2 – там просто пусто, без будь-яких вивісок. В результаті чекати довелося хвилин 15, щоб за 5 хв отримати карту.
Якщо у касирів перерва – чому не написати відповідне оголошення, щоб клієнти теж розраховували свій час і марно його не витрачали? Якщо відділення працює без перерви, чому тоді так довго доводиться чекати?

Враження від сервісу зіпсувалося. Витратила невиправдано багато часу.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 серпня 2020, 15:31
Доброго дня! Перепрошуємо за тимчасові незручності, які пов'язані з певними обмеженнями через коронавірусну хворобу. Саме через це, закликаємо клієнтів користуватися застосунком Ощад 24/7 та проводити операції, не виходячи з дому, щоб мінімізувати черги на відділеннях.

Коментарі - 1

+
0
Наталія Кобзар
Наталія Кобзар
19 серпня 2020, 15:33
#
Короновавірусна хвороба була і два тижні тому, але такого ставлення до своїх клієнтів не було(((.
Коментарю щодо роботи каси не побачила.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися