Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на обслуговування у відділенні банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IzotovaOlena 12 серпня 2020, 16:09
Доброго дня. Мене звати Олена, хочу залишити скаргу від імені своєї мами, Ізотової Людмили Миколаївни. Вона обслуговується у Гребінківському відділенні Ощадбанку, за адресою вул.Леніна 2.
24.06.20. вона платила комунальні платежі через термінал, внесла всі реквізити, гроші, але стався збій зі світлом і термінал видав помилку і гроші на рахунки не зарахувалися. Моя мама зверталася до співробітниці Швидка Валентина Дмитрівна, з даною проблемою, але та сказала почекати. Минув місяць, мама знову прийшла у відділення до даної співробітниці, вона зі слів мами на чернетках склала заяву, про те що гроші не надішли і сказала не хвилюватися. Відкрили мамі якусь платну картку, нічого не пояснювали, тільки так треба. Через тиждень надійшла відповідь з категоричною відмовою про повернення коштів. Коли моя мама попросила копії заяв, що подавала співробітниця і копію листа з відмовою, мамі ніяких документів не надали. Співробітниця вела себе дуже агресивно, не відповідає на питання, виходить з відділення, щоб не спілкуватися з клієнтом. Прошу допомогти і розібратися в даній ситуації.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2020, 17:35
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення номер телефону та ПІБ вашої мами. В ситуації розберемося та надамо зворотний зв'язок.

Коментарі - 2

+
0
Sergio1963
Sergio1963
13 серпня 2020, 7:23
#
У Гребінківському відділенні Ощадбанку, адреса ___вул.Леніна 2___!!!??? Ааааа!!! Я в якому часі живу???
+
0
19036256
19036256
13 серпня 2020, 10:16
#
Первая ошибка, что Вы не помогли маме правильно сделать.Нужно было не словами, а письменно маме лично оформить заявление на возврат денег, а карточка не платная, скорее всего маме с картой навязали страховку, а сказали, что карта платная.А если б этот сотрудник уволился, где маме искать правды? Если б было заявление, то не важно к кому подходить… Деньги должны вернуть на эту карту, проверить можно так, один раз в день вставить в банкомат и нажать-«Проверить баланс», один раз в день, если попыток будет больше, все они будут платными.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга на обслуговування у відділенні банку