Скарга на обслуговування у відділенні банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
-
- Sergio1963
- 13 серпня 2020, 7:23
- #
У Гребінківському відділенні Ощадбанку, адреса ___вул.Леніна 2___!!!??? Ааааа!!!
Я в якому часі живу???
Первая ошибка, что Вы не помогли маме правильно сделать.Нужно было не словами, а письменно маме лично оформить заявление на возврат денег, а карточка не платная, скорее всего маме с картой навязали страховку, а сказали, что карта платная.А если б этот сотрудник уволился, где маме искать правды? Если б было заявление, то не важно к кому подходить… Деньги должны вернуть на эту карту, проверить можно так, один раз в день вставить в банкомат и нажать-«Проверить баланс», один раз в день, если попыток будет больше, все они будут платными.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
24.06.20. вона платила комунальні платежі через термінал, внесла всі реквізити, гроші, але стався збій зі світлом і термінал видав помилку і гроші на рахунки не зарахувалися. Моя мама зверталася до співробітниці Швидка Валентина Дмитрівна, з даною проблемою, але та сказала почекати. Минув місяць, мама знову прийшла у відділення до даної співробітниці, вона зі слів мами на чернетках склала заяву, про те що гроші не надішли і сказала не хвилюватися. Відкрили мамі якусь платну картку, нічого не пояснювали, тільки так треба. Через тиждень надійшла відповідь з категоричною відмовою про повернення коштів. Коли моя мама попросила копії заяв, що подавала співробітниця і копію листа з відмовою, мамі ніяких документів не надали. Співробітниця вела себе дуже агресивно, не відповідає на питання, виходить з відділення, щоб не спілкуватися з клієнтом. Прошу допомогти і розібратися в даній ситуації.