Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ганебне відношення спеціалістами банку до людей похилого віку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
kovalenkon 11 серпня 2020, 22:28
11.08.2020 стоячи в черзі до Макарівського відлілення ощадбанку стала свідком ганебного відношення спеціаліста банку до подруждя похилого віку. В 30-ти градусну спеку чоловіку стало зле, його жінка звернулася до спіаліста, що обслуговувала клієнтів з проханням надати стілець, на що вона відповіла, що їй 30 років і вона також після інсульту і що стілець не дасть,. Спеціаліст відмовила жінці і в грубій формі відповіла: ви стільці пообпісюєте, пообкакуєте і що мені тоді робити. Прикро, що нас обслуговують не профісіонали, не виховані спеціалісти, ганьба репутації банку, а в першу чергу керуючому банку, який не проводить роз'яснювальну роботу серед своїх співробітників, та не карає за скоєне.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2020, 11:42
Доброго дня! Від імені банку перепрошуємо за подібну ситуацію. З співробітником банку та керуючим відділенням буде проведена бесіда, щодо покращення якості обслуговування клієнтів. Дякуємо за небайдужість та зворотний зв'язок.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Ганебне відношення спеціалістами банку до людей похилого віку