Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гіршого банку немає! Одні брехуни!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
colonel1980 11 серпня 2020, 11:53
Наприкінці травня звернувся до відділення банку з метою відкрити особовий рахунок для перерахування залишку коштів по безготівковій монетизації пільг. Особовий рахунок відкрили у відділені банку за адресою м. Київ, Дніпровська набережна,3. На гарячій лінії фахівці банку повідомили що перерахунок залишку коштів у сумі 6352 грн буде здійснено до 30 червня поточного року. На початку липня при черговому зверненні на гарячу лінію мені повідомили що в особистому кабінеті в обліковому записі отримувача пільги зроблена помилка у серії паспорту і запропонували звернутися до соціальної служби з метою виправлення помилки. В той же день помилка в особистому кабінеті була виправлена про що було повідомлено фахівців ощадбанку через гарячу лінію. Співробітник банку надав інформацію, що залишок коштів буде перерахований на протязі наступної доби. Після неодноразових звернень на гарячу лінію до ощадбанку ситуація щодо перерахування коштів не змінилася. Мені запропонували звернутися у відділення де був відкритий особовий рахунок. Там нічого зрозумілого мені не пояснили і звідти мене направили до соціальної служби і повідомили що перерахунок коштів не належить до компетенції ощадбанку і всі питання необхідно вирішувати в управлінні соціального захисту населення. В управлінні соціального захисту повідомили що відповідно до постанови кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373 за отриманням інформації про операції здійснені за обліковим записом пільговика щодо перерахування коштів пільговики звертаються до АТ «Ощадбанк». Таким чином, після неодноразових звернень на гарячу лінію змін так і не відбулося, кошти на сьогоднішній день так і не перерахували. Кожного разу співробітники банку розповідають та видумують зовсім іншу інформацію, переключають операторів від одного до другого. Компетенції взагалі ніякої немає, пропонують знову звернутися до відділення банку де був відкритий особовий рахунок і звертатися до начальника відділення за поясненнями. Що це за «дитячий садочок»? Я ще такого відношення до клієнтів та безладу в жодному банку не бачив. Разом з тим на мобільний телефон співробітники банку телефонують і пропонують всякий непотріб, поповнення рахунку мобільного телефона, підключення якихось смс-банкінгів. Що це за робота з клієнтами банку? На мої запитання зрозумілої відповіді надати ніхто не може, розповідають про якісь транзитні рахунки і таке інше, хоча залишок коштів який зник з особистого кабінету вони всі бачать. Прошу в найкоротший термін розібратися та надати мені відповідь чому досі не перерахований залишок коштів по безготівковій монетизації пільг. У разі відсутності реагування буду вимушений звернутися до правоохоронних органів України з метою захисту своїх прав та інтересів та розгляду даної справи в судовому порядку.
Р.S. Розповідати про Вашу команду, приносити свої вибачення за завданні незручності та повідомляти про те, що банк здійснює перевірку інформації по кожному субсидіанту, якому не був перерахований залишок коштів не потрібно. Всі представники банку з якими неодноразово спілкувався на протязі двох місяців не компетентні та не володіють станом справ з зазначеного питання та кожного разу розповідають зовсім іншу інформацію. Таким чином можна зробити висновок, що представниками АТ «Ощадбанк» вживаються всі заходи для обману своїх клієнтів та участі у корупційних схемах. Гіршого за Ваш банк в нашій країні немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2020, 15:35
Доброго дня! Розуміємо вашу реакцію щодо ситуації. Перепрошуємо від імені банку. Кошти мають бути перераховані в 20х числах цього місяця.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Гіршого банку немає! Одні брехуни!!!