Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неможливо отримати субсидію

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ML2020 7 серпня 2020, 22:30
Я, пенсіонер, отримую зимову субсидію. Справно сплачую всі рахунки за комунальні послуги. 23.07 отримав повідомлення від Ощадбанку, що можу отримати залишок субсидії в сумі 4623,2 у найближчому відділенні Ощадбанку, з паспортом та кодом, за наявності активної карти. Я звернувся у відділення у місті Скадовськ. Моя картка була неактивна, з боргом за обслуговування 14 гривень. Для її активації, а отже і отримання субсидії я поповнив карту на 20 грн. Працівник соц служб підтвердив, що заборгованості за оплату комунальних послуг нема, а субсидія перерахована на мій рахунок. Але при зверненні у відділення Ощадбанку(04.08.2020) мені відмовили у видачі грошей, з причиною, що на моєму рахунку такої суми нема і не було. На гарячій лінії банку підтвердили, що сума до видачі субсидії є(що логічно, адже я отримував повідомлення про баланс). Між собою працівники Ощадбанку не змогли домовитися: у відділенні стверджували, що коштів нема, а на гарячій лінії — що кошти є.
Найближче відідлення знаходитьс у місті Скадовськ, що за 30 кілометрів від мого місця проживання. Я вже тричі їздив у відділення, витрачаючи свій час та кошти, а результату — нуль
Прохання розібратися та надати відповідь, чому належна мені субсидія так і не виплачена
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2020, 9:26
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо зворотний зв'язок.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися