Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неможливо зняти пенсію з картки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vova Spartan 7 вересня 2013, 13:28
6.09.2013 року прийшов до банкомату, відділення ощадбанку в м. Жашків Черкаської області, із метою зняти кошти (отримати пенсію).
Вставивши картку в банкомат, та увівши пін код, банкомат повернув картку, та на екрані з«явився напис, що операція не можлива. Після чого я звернувся у відділення ощадбанку, по вул. Костромській в м. Жашків за роз»ясненням, де у фінансовому відділі мені повідомили, що у мене не дійсна картка, після чого я дістав картку і пояснив працівнику, що картка дійсна до 12 місяця 2013 року. На протязі близько 10 хвилин працівник банку намагався знайти якесь виправдання, але внятно нічого так і не пояснив, тільки сказав мені, щоб я йшов скаржитись куди хочу. За жодним із телефонів вказаних у банку додзвонитись не можливо. Я запропонував працівникові банку вирішити моє питання шляхом видачі мені моєї пенсії у відділенні банку за моїм паспортом, на що отримав категоричну відмову. Біля 17 години мені вдалось зв«язатись на сайті ощадбанку із представником, яка мені заявила, що були певні проблеми із старими картками, але вони вже вирішені, і я можу зняти кошти зі своєї картки у будь якому банкоматі. 7.09.2013 о 12 годині я прийшовши до банкомату ощадбанку по вул. Леніна в м. Жашків, де спробував зняти кошти, але не зміг, так як повторилась ситуація яка відбулась 6.09.2013 року. Я хочу отримати чітку відповідь, коли я отримаю свою пенсію? На даний час я змушений вважати, що ощадбанк порушує моє конституційне право на пенсію, і в разі не вирішення мого питання залишаю за собою право звернутись до прокуратури, з метою надання правової оцінки даної ситуації, та можливого відкриття кримінального провадження.

Коментарі - 2

+
+4
sharlota398
sharlota398
7 вересня 2013, 21:34
#
Vova11100! Не переживайте. Такая ситуация во всех городах. Через пару дней все будет нормально. Не стоит обижаться на работников банка (если они не хамят) — они могут не знать (но догадываться) или знать, но не могут сказать. Это все папередники, а надо видеть пакращення. На самом деле все хорошо, аж танцевать хочется (угадайте какой танец). Берегите нервы — они пригодятся.
+
0
Scarlett21
Scarlett21
10 вересня 2013, 0:14
#
Доброго дня, пане Володимир.
Від імені нашого банку приношу Вам вибачення за завдані незручності.
Дійсно, шостого, сьомого і дев'ятого вересня у нашого банку виникали технічні несправності — відмовив канал, через який до серверу банку надходить інформація про усі транзакції.
На разі нормальне функціонування вже налагоджене.
Банк же докладе всіх можливих зусиль, щоб більше таких ситуацій не виникало.

З повагою, співробітниця «Ощадбанку»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися