Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
8243522375 13 травня 2020, 12:47
Доброго дня. У понеділок 11 травня 2020 року з моїх рахунків кредитного та зарплатного були зняті усі кошти ( кредиту 24660,63 гривень, та 2006,20 гривень зарплати) про що у поліцію та відділення Ощадбанку були подані відповідні заяви про шахрайство та втрату коштів з особистих рахунків. Я як ваш клієнт з 2008 року Вас щиро прошу щоб ви розглянули це питання та повернули мені кошти на рахунки. Особливо мене хвилює питання по кредитному рахунку, щоб не сплачувати цей кредит. І ще одне питання на скільки швидко Ви опрацюєте моє звернення та дасте мені відповіді по моїх питаннях та рахунках?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 14:11
Доброго дня! Співчуваємо, що ви потрапили до подібної ситуації. Рішення про повернення грошей та списання їх з рахунку шахрая приймається судом та виконується після надходження до банку відповідного листа від виконавчої служби України. В свою чергу, відповідь від банку на ваше письмове звернення, ви можете отримати на протязі 30 днів з моменту його подання до банку.
IrinaPon 12 травня 2020, 23:03
Добрый день. Уважаемый банк, можно узнать как без меня мне закрыли абсолютно рабочую пенсионную карту со сроком действия до 05/22 и открыли какую-то новую карту, которая мало того еще и в процессе выпуска. Причем еще в прошлом месяце все было рабочим, проводились операции и никакой информации в личном кабинете о перевыпуске и близко не было. С моей стороны никакие заявки не подавались. В связи с чем банк это сделал??
Ощадбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 12:36
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО, контактный номер телефона и в каком отделении вы обслуживаетесь. Ситуацию проверим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлия Александровна 12 травня 2020, 22:30
Добрый вечер.Подскажите почему не приходит СМС сообщения при входе в ощад24 с временным паролем для входа.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 12:26
Добрый день! Системы банка работают в стандартном режиме. Рекомендуем проверить стабильность сети или обратиться к вашему мобильному оператору.
Sokolov28 12 травня 2020, 19:05
Доброго времени суток. Столкнулся с проблемой на отделении #10026/0184 (ул.Данила Щербаковского город Киев)
Суть проблемы: сотрудник отделения на Кассе (пока что имя уточнять не буду) не смог нормально проконсультировать меня по моему вопросу, касательно денежного перевода. Загвоздка проблемы: есть Денежный перевод, который не могу получить через кассу по причине просроченного паспорта (нету фотографии в 25 лет). На мой вопрос какие документы необходимо для получения средств — дали невнятный ответ (ИНН и паспорт далее не уточняли)
Теперь Вишенка на торте: прочитав регламент вашего банка, и при наличии просроченного паспорта я так полагаю не могу забрать свои деньги?? (А ведь есть Военный билет, свидельство о рождении и ИНН). Я понимаю что есть нюансы и определённые условия, но проблема скрыта ещё в том, что в течении 31 календарного дня если я не могу забрать деньги, то, по словам кассира отделения — мои деньги уйдут обратно к отправителю (т.е на моё бывшее место работы (Нова Пошта). В итоге завершения: консультация + решения = нету. Деньги забрать не могу, и замену паспорта провести аналогично не могу (по регистрации живу в Киевской обл, и денег даже на дорогу в паспортный стол Смт. Макаров у меня к сожалению нету) решение проблемы соответственно только на моей голове? Уважаемый админ (сотрудник) прошу помочь с данной проблемой, так как нужны деньги на элементарное восстановления паспорта или его замену.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 12:24
Добрый день! Сожалеем, вы попали в подобную ситуацию. Как решение, можем предложить воспользоваться заграничным паспортом. С собой рекомендуем взять паспорт (для выезда за границу) и ИНН.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lyda19891951 12 травня 2020, 15:06
Когда розберутся с моей ситуацией, я на Ощадбанк заявление напишу за мошеничество.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 15:17
Добрый день! Ранее предоставляли ответ на ваше обращение.
Проблема вирішена
RaiskaP 12 травня 2020, 14:23
Ситуация следующая: без моего ведома были сняты собственные наличные средства, а так же кредитные в банкамате по ул. Первомайская, 33 с помощью второй платежной карты по доверенности (это выяснили позвонив на горячую линию Ощадбанка). Никакой доверенности я не выдавала и не подписывала никокому доверенному лицу (ни брату, ни свату, ни мужу и другим лицам).
При обращении к сотруднику банка разьяснить как такое могло произойти, был получен невнятный ответ, что такого быть не могло и какая-то вторая платежная карта (о существовании, которой, нам не известно) лежит в другом отделении и ничего нам возвращать не собираются. Заявления о выписке движения средств на моем расчетном счете и о просьбе разобраться в ситуации у меня не приняли. Разбираться в этой ситуации не стали и закончили разговор.
Заявление в полицию написано.
Очень хотелось бы получить ответ, каким образом гуляет вторая платежная карта, на каком основании она была выписана и попала в руки другим лица и почему сотрудники банка не разбираются и разьясняют своим клиентам детали таких неправомерных действий. Почему такая ненадежная защита денежных средств в Ощадбанке. Почему государственное заведение так плохо относится к своим клиентам, в частности к самым незащещенным слоям населения — пенсионерам. В отделениях города процветает хамство и безразличие
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:40
Добрый день! Ситуацию проверим и с вами свяжемся.
Полезный комментарий
RaiskaP 26 травня 2020, 15:01
Хотела выразить огромную благодарность службе ощадбанка, которая не оставила мою ситуацию на самотек, проконтролировала работу сотрудников отделения и вернули мои деньги. Я не буду анализировать был ли это сбой или работа недобросовестных служащих, хотелось бы чувствовать себя  в вашем банке уважаемым клиентом, где тебе помогут, подскажут и посоветуют,  а не отобьют желание переступать порог заведения.
Проблема вирішена
Liliia2020 12 травня 2020, 13:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Льва Толстого, 23
Добрый день.
В отделении на Льва Толстого 23, Киев, предоставляется услуга «Аренда сейфовых ячеек». Подскажите, как получить доступ в свою ячейку, если отделение на карантине? И как такое возможно, что не предусмотрены дежурные или график доступов? Звонки на горачую линию смысла не имеют, трата времени. ???
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:47
Добрый день! Ответили вам в личные сообщения.
ur6hdc 12 травня 2020, 7:48
Это не банк, это шарашкина контора. Биржевые выплаты начисленны 27 апреля… а сенодня уже 12 мая..., а на карточке все те же 4 грн. Вот как нужно воровать деньги, учитесь…
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:33
Добрый день! Для детальной проверки ситуации по начислению вам средств, рекомендуем обратится в контакт-центр банка 0800-210-800 либо ваше обслуживающее отделение.
sydorenkoolha 11 травня 2020, 19:25
Мій батько помер у вересні 2019 року.
Майже відразу моя мати, яка є 100% спадкоємцем, надала копію свідоцтва про смерть до відділення Ощадбанку за адресою Київ, пр. Маяковського 73-а, в якому мій батько та моя мати зазвичай обслуговувалися.
31.10.2019 на адресу Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» надійшов нотаріальний запит №7097/02-14.
20.11.2019 Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» надало відповідь на нотаріальний запит з визначенням сум залишків по усім рахункам померлого власника рахунків.
Таким чином, Головному управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» було відомо про смерть власника рахунків.
В статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» зазначено, що «довідки по рахунках (вкладах) у разі смерті їх власників надаються банком особам, зазначеним власником рахунку (вкладу) у відповідному розпорядженні банку, державним нотаріальним конторам або приватним нотаріусам, посадовим особам органів місцевого самоврядування, уповноваженим на вчинення нотаріальних дій, іноземним консульським установам для вчинення такими особами нотаріальних дій з охорони спадкового майна, з видачі свідоцтв про право на спадщину, про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя». Тобто довідки по рахунках (вкладах) у разі смерті їх власників надаються банками для вчинення нотаріальних дій з охорони спадкового майна.
Відповідно до вимог п.3 Статті 1283 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ, «охорона спадкового майна триває до закінчення строку, встановленого для прийняття спадщини…».
Таким чином, з метою здійснення охорони спадкового майна та відповідно до положень п. 9.10. ДОГОВІРУ КОМПЛЕКСНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ Ощадбанку від 24 квітня 2020 р. (редакція ДОГОВІРУ від 27 грудня 2019 р. № 904, що діяла на момент дії правовідносин між банком та клієнтом, відсутня на офіційному сайті АТ «Ощадбанк») Ощадбанк мав «призупинити здійснення операцій за Картковим рахунком за допомогою Платіжної картки, в системі ДБО, а також зупинити (блокувати) дію Картки при надходженні відомостей про смерть власника рахунку (надходженні до Банку запиту нотаріуса, копії свідоцтва про смерть).
Проте Ощадбанк не зупинив (не блокував) дію карток при надходженні відомостей про смерть власника рахунків (надходженні до Банку запиту нотаріуса, копії свідоцтва про смерть), та продовжував отримувати комісії за обслуговування карткових рахунків та за послугу СМС інформування за всіма рахунками померлої особи, чим самим не забезпечив охорону спадкового майна. Особливо цинічним виглядає момент отримання Ощадбанком комісії за послугу СМС інформування.
Прошу Вас допомогти вирішити це питання та повернути гроші на рахунки особи, що померла, задля забезпечення охорони спадкового майна в інтересах спадкоємця відповідно до чинного законодавства України.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:27
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ПІБ та контактні номери телефону вашої матері та батька. Ситуацію перевіримо.
annanikol87 10 травня 2020, 23:43
Відділення за адресою: Чернівці, пл. Центральна, 8
ещё добавлю — 5 минут назад ощад бот после идентичного вопроса в чате ответил что карта не привязана к номеру телефона.и меня не возможно идентифицировать. Может объясните, каким образом в течение 3 минут общения с ботом, который, не отвечает пока не введешь номер карты и телефона я исчезла с системы? Кто отвечает за этот бардак и когда моим трём деткам отдадут их деньги.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:24
Добрый день! Ответ был предоставлен ранее.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
annanikol87 10 травня 2020, 23:38
Відділення за адресою: Чернівці, пл. Центральна, 8
Добрый вечер.2дня назад на мою соц.карту пришла помощь на детей.я сняла 2550 грн.и спустя два часа лимит на карте был блокированным. Сейчас выходные, дети хотят кушать. Кто и на каком основании заблокировал мои счета???? Почему меня не поставили в известность? Почему официальную заявку (жалобу) после предоставленной информации мне сегодня вашими сотрудниками отказались принять???? Согласно какого закона Украины банк имеет право не выдавать социальную помощь на не совершеннолетних детей? Имеются записи разговоров с кол центромИ что мне делать ещё 2 дня с детьми???
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:23
Добрый день! Для детальной проверки ситуации рекомендуем обратиться в контакт-центр банка: 0800-210-800, либо в ваше обслуживающее отделение.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
annaskr 9 травня 2020, 13:30
Ситуация приключилась вчера с моими Прабабушкой и дедушкой! Во время карантина и самоизоляции, когда пенсионерам вообще нельзя выходить на улицу, им пришлось столкнуться с халатностью работников этого банка! Прабабушке нужно было продлить карту для получения пенсии. Возможно кто то не знает, но пенсионеры очень ждут эту самую пенсию, особенно в предверье 9 мая! Прабабушке 90 лет, из дома почти не выходит, живет в с. Капитоловка. В банк отправила сына, тоже немолодого. Ему пешком пришлось идти в отделение, где его послали на 3 буквы. Заставили возвращаться в село, оформлять доверенность. Но этого им показалось мало. Гоняли пенсионера 6 РАЗ ТУДА ОБРАТНО! Из Капитоловки в центр города пешком, так как автобусы не ходят. Путь мягко говоря не близкий. Но в итоге, сказали доверенность не подходит. Нужно чтобы приехала бабушка. И 200 грн из своей копеечной пенсии бабушка отдала за такси. Вот так поздравляют с 9 мая сотрудники Ощадбанка. Я сделаю всё, чтобы найти виновных в это ситуации и осветить её в прессе.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:17
Добрый день! В данной ситуации сотрудники действовали согласно законодательству и нормативным документам банка. Без доверенности банк не имеет права не только предоставлять информацию о наличии средств либо какую либо другою информацию по счету, но и выдавать деньги 3-му лицу. Наличие родственных связей с клиентом банка не влияет на решение банка в данной ситуации.
irasam 8 травня 2020, 16:19
7 мая в отделении банка в г.Терновка мы вместе с мужем пришли оформлять социальные карты для центра занятости.Мне менеджер сказала, что карта платная и стоимость ее 150 грн. Я конечно удивилась, но мне сказали что такие условия банка.Ни слова не было сказано о страховке.Приблизительно такая же ситуация сложилась у моего мужа.На следующий день я обратила внимание на кассовый чек и увидела что сумма в 150 грн. была переведена на счет страховой компании Гардиан.Еще раз напоминаю что ни слова о страховании не было произнесено менеджером во время оформления соц.карты.Это что принудиловка или мошенничество? Как вернуть свои деньги? Ведь мы и так остались без дохода.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:12
Добрый день! Приносим извинения за неудобство. Ситуацию проверим. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона.
ADrobot 8 травня 2020, 14:50
Хочу подякувати Гурі Людмилі, за проявлене терпіння, допомогу в сплаті комунальних послуг та розуміння людей, які намагались проплатити все швидше та без черги. Людмило, якщо б всі працівники державних установ були як Ви, то посмішки на обличчях людей виднілися частіше!)
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:10
Вдячні за відгук! Ваша команда Ощадбанку.
Andreypolice 7 травня 2020, 22:18
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 77-А
Я, Левченко А.І. є інвалідом війни 2-ої групи, пенсіонером Національної поліції України. Травми, від яких настала інвалідність отримав при рятуванні малолітніх дітей під час пожежи, за що був нагороджений державною нагородою- медаллю «За врятоване життя»(Указ Президента України № 326/2016 від 03.08.2016р.). З метою отримання пенсії мною було відкрито картковий рахунок в відділенні АТ «Ощадбанку» № 10015/0574, який розташовано в м. Одесі по вул. Добровольського, 77-А. 29 квітня 2020 року мені на картковий рахунок була від Національної поліції України перерахована одноразова грошова допомога(страховка). Банківською установою АТ «Ощадбанк» незаконно списано комісія у розмірі 1% від зарахованої на мій рахунок суми коштів одноразової грошової допомоги — 6306 грн. В відділенні АТ «Ощадбанку» № 10015/0574, який розташовано в м. Одесі по вул. Добровольського, 77-А заступниця керуючого Демідовська Ганна Борисівна зі мною погодилась, що комісія в розмірі 1% списана незаконно, та порекомендувала звернутися до Національного банку України чи до голови правління АТ «Ощадбанку», так як одноразова грошова допомога є державною виплатою та відповідно до тарифів банку передбачені виключення при сплаті комісії за зарахування безготівкових коштів і пояснила, що не вони списують комісію а центральний офіс АТ «Ощадбанку». Прошу повернути на мій картковий рахунок списану комісію в розмірі 6306 грн. від зарахованої на мій рахунок суми безготівкових коштів державної одноразової грошової допомоги.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 14:07
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності.Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
05.05.2020 року на мої пенсійний та кредитний рахуноки наложила арешт скандально відомий приватний виконавець міста Київ Дорошкевич В.Л. Банк про арешт не повідомив. Випадково дізнався, коли ввечери зайшов в Ощад 24( при анологичної сітуації Приватбанк сразу же відправив смс повідомлення та лист на електронну пошту, рахунки арештували, но гроші не списують.). При цьому списалися мої кошти, які знаходилися на рахунках, в тому числі з кредитці.
06.05.2020 року був на прийомі в відділенні у менеджера і дізнався, що гроші списалися в рахунок суми погашення виконавчего провадження. На питання, на який підставі арештували пенсійний рахунок та кредитку і списали кошті, порадили звертатися в головний офіс. При зверненні на гарячу лінію менеджер відповіла, що тепер всі кошти, які будуть надходити на пенсіну картку та на кредитку будуть списуватися в рахунок арешту. Я повідомив менеджера, що покі я буду через суд скасовувати арешт моїх рахунків, а це 1-3 місяця, то не буду погашати кредитку.
Замовлення довідки для суду, що в мене пенсійний рахунок та на нього приходят соціальні виплати, платне 100 грн. При запитанні, що може під час карантину, кризи та пандемії можливі знижки на довідку — мені відповіли, що це моя проблема, а не банка.
Висновок: якби не військова пенсія, яка виплачується тільки через Ощадбанк, ніколи в ньому не обслуговувався!!!
РЕКЛАМА: Ощадбанк: мій банк, моя країна. Ощадбанк, як і країна прагне забрати у тебе останню копійку!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 12:40
Доброго дня! Співчуваємо що ви потрапили до подібної ситуації. Арешт може бути знятий після надходження відповідного листа від приватного виконавця. Радимо звернутись до нього для врегулювання ситуації.
nikderevenets 7 травня 2020, 9:18
18.04.2020 по техническим причинам банка деньги с карточки списали, но платежи не прошли. Я, пенсионер жду 20 дней возвращения денег на карточку. Почему происходят такие безобразия?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2020, 12:06
Добрый день! Возможно в данной ситуации были не правильно указаны реквизиты получателя средств. Если средства не вернутся автоматически, пожалуйста, обратитесь в ваше обслуживающее отделение и напишите заявление на возврат средств.
dimazah30 7 травня 2020, 8:09
На карточку киянина пришло за год аж 780грн.
При этом сняли за смс 7*12=84 грн, даже за месяца, в которых ни одной транзакции не было.
Отключить смс нельзя «для безопасности» ', такая смс приходити после попытки выключить смс в мобильном банке.

Может пенсионерам дешевле злоумышленников кормить чем службу безопасности ощада?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2020, 12:03
Добрый день! Каждый клиент ознакамливается с тарифами банка еще до момента оформления продукта. Так же, подписывая договор, он подтверждает, что соглашается со всеми условиями обслуживания по данному продукту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MANYA1500 7 травня 2020, 2:45
Мой муж работая в госструктуре — получает зарплату в ощад банке. Была заблокирована зарплатная карта, так как была просрочка по кредитке. В марте этого года в конце месяца её заблокировали. Пошли разбираться в банк, нам сказали что счёт заблокирован до того когда не наберётся вся сумма по кредиту, а это 25000тис.грн.Ми позванил и на горячую линию банка, нам сказали первый раз нас не интересует, а второй напешите заявление на реструктуризацию. Ми зделали это но от банка был полный отказ. Просто интересно то что во время карантина они оставили семью без средств жызни, тоисть не снять не перевести мы не можем, а за что тогда жыть? И самое главное что в чёрном списке нет, негде не фигурирует как не платежеспособин, и не каких результатов. И ещё не дают официальные бумаги о отказе реструкторизации и блокировки счета. Как быть??? Что делать??? Имели ли они право в период карантина в стране оставить людей без денежных средств???
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2020, 11:53
Добрый день! Банк блокировал счета срок задолженности по которым превышает 88 дней. Если вы получили отказ о реструктуризации задолженности, вам необходимо погасить ее в полном объеме.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yuli1996 6 травня 2020, 14:51
04.05.20 щ картки шахраї перевели майже 5 тис грн, при чому кредитних коштів.Так, я розумію, що сама назвала коди, але звідки вони могли знати точну інформацію? Номер телефону, прізвище та імя, номер картки, строк дії, дату реєстрації в ощад24, відділення яке мене обслуговую, успішні транзакції, кредитний ліміт,і осоьливо мені цікаво точну сумму на картці? Як таке може бути? Люди, будьте дуже уважні, щоб не потрапити до такої ситуації, бо ці кошти ніхто не поверне, адже вони виводяться на картки інших країн, навіть кіберполіція не взмозі це відслідкувати.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 травня 2020, 16:38
Доброго дня.
Банк завжди звертає увагу клієнтів, щоб перевіряли з яких номерів телефонують та відправляють смс і ніколи не надавали дані своїх карток. Для уникнення подібних ситуацій в майбутньому, рекомендуємо відкрити віртуальну карту та за допомогою неї проводити операції в інтернеті; користуватися лише перевіреними сайтами і за можливості проводити операції через сайт банку або через сервіс Ощад 24/7.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝