Мінфін - Курси валют України

Встановити

ЖАХ !!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
73575766 17 липня 2020, 19:32
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Львівська, 63
Доброго дня, хочу поскаржитись на працівників відділення Ощадбанку № 10 в місті Луцьк по вул… Львівській 63. Район міста, де проживають в основному пенсіонери.1.Біля терміналу самообслуговування ніколи немає працівника, який би міг допомогти людям похилого віку. На прохання допомоги одна відповідь: «це місце самообслуговування». Невже, пенсіонер у 70 років вільно володіє елементарними навиками користувача терміналу?2.Черги пенсіонерів у період карантину «кілометрові», працює завжди тільки одна каса. Відповідь: «у нас один касир».3.Касири, якими тільки справами не займаються в період роботи, від написання СМС і т.д. …4.Касири на зауваження, на шквал того, чи можна швидше обслужити клієнтів, визвірилася підвищуючи голос і відсилають зробити проплати в терміналі.5.Термінали постійно «ковтають» картки, на звернення одна відповідь «блокуйте картку, вам передзвонять». Але ж усі ці дії платні, що істотно в матеріальному плані для пенсіонерів. Керуючим відділенням не приймаються будь які дії (встановлення нового термінала, ремонт чи налагодження існуючого) для покращення роботи. 6.При відвідуванні відділення № 10 складається загальне враження, що клієнтам там нераді, постійна зневага, ігнорування проблем клієнтів, працівники відділення, по роботі з фізичними особами, тільки наполягають на тому щоб не надати безкоштовну консультацію, а тільки провести якусь операцію, де зараховуються бали за роботу.Таким чином знижується довіра і бажання обслуговуватись саме в Ощадбанку.Мама пенсіонер має намір змінити банк обслуговування, задля душевного та нервового спокою і не рекомендувати іншим! До речі, проводьте обов’язкові заняття з працівниками банку по етиці спілкування і поясніть, що клієнт завжди правий. Жах!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 липня 2020, 17:24
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону.

Коментарі - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
22 липня 2020, 21:30
#
Да уж прямо ужас!!!
1. Нет работника, потому что нет таких обязанностей стоять у терминала. А попросить кого-то помочь не догадались?
2. Кассир один. Клиентов — море. + идиотская программа, которая глючит и косяки потом разгребаешь
3. А Вы уверены что он своими делами занимаются?!.. Если бы все так как вы описываете происходило на самом деле, то сотрудник уже бы не работал.
4. Правильно делают. Как вас можно еще отучить от «советского» прошлого?
5. Терминалы постоянно подвисают. Это проблема глобальная
6. Потому что у сотрудников есть планы, а с Вас чего взять?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися