ЖАХ !!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня, хочу поскаржитись на працівників відділення Ощадбанку № 10 в місті Луцьк по вул… Львівській 63. Район міста, де проживають в основному пенсіонери.1.Біля терміналу самообслуговування ніколи немає працівника, який би міг допомогти людям похилого віку. На прохання допомоги одна відповідь: «це місце самообслуговування». Невже, пенсіонер у 70 років вільно володіє елементарними навиками користувача терміналу?2.Черги пенсіонерів у період карантину «кілометрові», працює завжди тільки одна каса. Відповідь: «у нас один касир».3.Касири, якими тільки справами не займаються в період роботи, від написання СМС і т.д. …4.Касири на зауваження, на шквал того, чи можна швидше обслужити клієнтів, визвірилася підвищуючи голос і відсилають зробити проплати в терміналі.5.Термінали постійно «ковтають» картки, на звернення одна відповідь «блокуйте картку, вам передзвонять». Але ж усі ці дії платні, що істотно в матеріальному плані для пенсіонерів. Керуючим відділенням не приймаються будь які дії (встановлення нового термінала, ремонт чи налагодження існуючого) для покращення роботи. 6.При відвідуванні відділення № 10 складається загальне враження, що клієнтам там нераді, постійна зневага, ігнорування проблем клієнтів, працівники відділення, по роботі з фізичними особами, тільки наполягають на тому щоб не надати безкоштовну консультацію, а тільки провести якусь операцію, де зараховуються бали за роботу.Таким чином знижується довіра і бажання обслуговуватись саме в Ощадбанку.Мама пенсіонер має намір змінити банк обслуговування, задля душевного та нервового спокою і не рекомендувати іншим! До речі, проводьте обов’язкові заняття з працівниками банку по етиці спілкування і поясніть, що клієнт завжди правий. Жах!!!
Відповідь банку
20 липня 2020, 17:24
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||