Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Siamajor 4 червня 2020, 12:37
Итак, остался без пенсии — единственного источника дохода. Причина банальна — задолженность по кредиту, от которой я не отказываюсь и согласен на погашение в ежемесячном размере согласно законодательства. Но Ощадбанк решил просто заморить меня голодом, лишив полностью возможности как-то существовать. Даже на паперть с протянутой рукой я выйти не могу: уже 6 лет катаюсь в коляске только по квартире, за свет, воду и прочие радости проживания в которой тоже надо платить. Живу (или уже «жил»?) я сам, без помощи извне.
В конечном итоге я имею реальные шансы медленно умирать от голода без лекарств, эл/энергии, воды, газа…
Ощадбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 16:46
Добрый день! Процедура блокировки предусмотрена договором, до погашения просроченной задолженности. Рекомендуем обратиться в ваше обслуживающее отделение для реструктуризации задолженности. Дополнительную информацию вы можете получить в контакт-центре банка: 0800-210-800.
Orusia8 3 червня 2020, 20:25
Добрий день! Скажіть будь-ласка з виконавчої служби прийшов лист, про арешт рахунків, в якому було вказано арештувати рахунки крім коштів, що містяться на рахунках накладання арешту або звернення стягнення які заборонено законом! Ваш банк заблокував мій зарплатний рахунок, це мій один єдиний дохід, я виховую сама дитину, яка хвора, ви забрали в мене останні гроші, за що жити??? Прийшла у відділення ваші працівники відсилають одне до одного відповіді дати Не може ніхто, скажіть будь ласка, що ви за не люди, ви ж маєте своїх дітей, в мене зарплата 3000 тис.ви ще її забрали Бог незлізає з палкою жити, але це все повернеться до Вас! Якщо щось з моєю дитиною станеться, я буду молитися щоб ви всі відчули те що відчуваю я! Ви працюєте беззаконня і безнаказно, але на все своя пора
Ощадбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 10:12
Доброго дня! Банк виконав блокування рахунків згідно листа від виконавчої служби. Для проведення розблокування вашого рахунку, радимо звернутись до вашого приватного виконавця. Після отримання банком відповідного листа від виконавчої служби, проведемо розблокування ваших рахунків.
Проблема вирішена
Katrin666 3 червня 2020, 18:57
Снимала деньги с банкомата ощадбанка, когда они появились в окошечке взять их не смогла толи я такая неловкая, толи это как то умышленно было сделано не знаю.Сумма для меня не малая.Обратилась в банк с вопросом, что мне делать теперь, ответ пишите заявление, после инкасации все вернем.Написала, инкассация, видимо, будет в день страшного суда, тогда и вернут.Появилась необходимость поминять карточку, для этого они потребовали паспорт, я сразу дала паспорт, он у меня в виде id-карточки, поясню, что на таком паспорте нанесен и номер идентификационного кода.Оператор потребовала у меня еще и идентификационный код, на мой вопрос зачем, если код нанесен на паспорте ответила: Так надо, мы лишнего! не просим.Также оператор, грубо нарушая законодательство Украины стала требовать у меня додаток про регестрацию, хотя не имела право его требовать т.к. согласно закону id -паспорт это полноценный документ и может использоваться безо всяких дополнительных справок или бумаг.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 9:57
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Инкасацию обязательно проведем и займемся возвратом ваших средств. Ситуацию по документам проверим.
Анна Гончарова 3 червня 2020, 14:51
Скачала заново додаток Ощад24/7. Вводжу дані, а сервіс пище, що невірні логін і пароль. Для відновлення даних необхідно ввести номер карти, і чекати СМС підтверждення від банку, для подальших дій. Уже другий день поспіль намагаюся відновити вхід, але ні в долатку ні через сам браузер код-піттвердження не приходить. А поточні СМС про те, що не вірно ввела дані — призолять. То значіть зв'язок є, але для відновлення паролю — нема. В месенджерах теж нема чіткої відповіді, боти перекидають від меню до меню. Обурена неймовірно за таке ставлення.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 17:48
Доброго дня! Будь ласка, зверніться до контакт-центру банку, перевіримо ситуацію: 0800-210-800.
romawkaa 3 червня 2020, 14:25
Відділення за адресою: Рівне, вул. 16 Липня, 6-А
Люди, подскажите пожалуйста куда жаловаться на Ощадбанк, погасил задолженность по кредитной карте месяц назад, написал в банке заявление на закрытие договора. Карту забрали месте с моим заявлением. Договор весит!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 14:41
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам детали, ваше ФИО и контактный номер телефона в личные сообщения. Ситуацию проверим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ptiburdukov 3 червня 2020, 14:23
Добрый день. Подскажите, Please, как узнать готова ли карта. Может можно позвонить? Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 14:40
Добрый день! Готовность вашей карты вы можете уточнить в контакт-центре банка: 0800-210-800.
Проблема вирішена
elvi 3 червня 2020, 12:57
Відділення за адресою: Київ, вул. Приозерна, 2-А
Звернулась до каси банку (третя зліва направо) київського відділення №10026/0155 03.06.2020 близько 10:55 з проханням обміняти монети номіналом 1 і 2 копійки. Загальна вартість монет 1 грн. Отримала від касира відмову з пропозицією звернутись до Національного банку України з цією проблемою.
Сперечатись не стала, касир краще знає.
За інформацією Національного банку України монети вилучені з обігу, але банки виконують їх обмін до 30 вересня 2020 року.
Пропоную покращити обізнаність касирів щодо доступності обміну монет, які вийшли з обігу, для пересічних українців.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 14:30
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо та проведемо роботу зі співробітниками.
2923804A 3 червня 2020, 12:12
Заздалегідь, перед закінченням терміну дії картки на початку березня 2020, я звертався в Ощадбанк для переоформлення картки (термін дії — 03.2020) — відмовили, сказали чекайте — ще рано. В березні введено карантин і термін дії картки продовжили до 1 липня, а про дію транспортного додатку чомусь забули.

Коли відкрилось метро після карантину при проході через турнікет метро — пише картка (киянина) не дійсна.
Звернувся в Ощадбанк де отримував картку, перевірили — картка діє — термін дії картки був продовжений до 1 липня в зв'язку з карантином — відіслали в сервісний центр метрополітену.

В сервісному центрі сказали, що картками виданими Ощадбанком не займаються — відіслали на гарячу лінію ГІОЦ (044 3665555).ГІОЦ перевірив за номером на звороті картки — транспортний додаток на картці не діє — відіслали знову в ОЩАДБАНК.

Ощадбанк пообіцяв оформити і видати нову картку киянина не швидше ніж через місяць — при цьому нав'язали відкриття особистого рахунку в Ощадбанку, який мені не потрібен.

Та сама історія у моєї дружини (теж пенсіонерки) — ми отримували картки киянина в один той самий термін — вже кілька разів ходить на прийом до менеджера ОЩАДБАНКУ — РЕЗУЛЬТАТ НУЛЬОВИЙ.

Виходить що пільга пенсіонерам на проїзд в громадському транспорті протягом більше місяця діяти не буде?

Надіюсь отримати відповідь на свій запит.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 14:23
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності, але перевипуск Картки Киянина це довготривалий технологічний процес у якому задіяні багато учасників. Максимальний термін виготовлення дійсно може тривати до 30 днів. Про готовніть картки та наявність її у відділенні банку, ви можете дізнатись за допомогою смс-інформування, яке буде направлено на ваш фінансовий номер, або зателефонувавши до контакт-центру банку: 0800-210-800.
Евгений Кривенко 3 червня 2020, 11:16
Добрый день.
Сегодня общался с Полиной Сергеевной (оператор колл центра), спасибо ей за помощь и выдержку. Прошу прощения если в начале был с ней немного резок.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 14:12
Добрый день! Благодарим вас за отзыв. Ваша команда Ощадбанка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0680068185 2 червня 2020, 14:47
Доброго дня не знімають арешт з моїх рахунків лист про зняття арешту 27 травня надійшло у відділення Ощадбанку досьогодні ніяких змін немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 15:19
Доброго дня! Банк проводить зняття арешту на протязі доби після отримання офіційного листа від виконавчої служби. Скоріше за все, ще не отримали листа для зняття арешту з вашого рахунку.
Protasova1986 2 червня 2020, 9:02
Добрый день, я хотела пожаловаться на Ощадбанк. Два месяца назад у меня заблокировали зарплатную карту (из за кредита) 30 апреля я сдала документы на реструктуризацию и до сих пор нет ответа… У меня два месяца снимают всю зарплату, подскажите пожалуйста, чем кормить мне двоих детей?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 10:01
Добрый день! Вам должно было поступить смс-сообщение либо звонок из банка на ваш финансовый номер телефона. Рекомендуем обратиться в ваше обслуживающее отделение для проверки ситуации.
komarinya 1 червня 2020, 19:09
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 102, прим. 44
Днепр, Гагарина, 102

необходимо было выпустить соц. карту
предложили Приват либо Ощад.
решила узнать, как обстоят дела с обслуживанием в Ощаде

пришла в 11:00 в отделение
у оператора сидел человек, и впереди меня была женщина.
второй оператор занималась своими делами.

спустя 1 час и 20 минут меня просят подойти после обеда!!!
я в положении, просидела в вашем отделении больше часа, чтобы меня попросили ещё часок погулять?

научите ваших сотрудников быстрее работать!
очень жалею, что зашла в Ощад, а не сразу отправилась в Приват!

ленивцы из мультфильма Зверополис это ваше олицетворение!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 9:59
Добрый день! Сожалеем, что вы получили негативный опыт после посещения нашего отделения. К сожалению, для решения вопроса клиента менеджеру может потребоваться гораздо больше времени чем занимает стандартное обслуживание, так как наши сотрудники стараються закрыть вопрос клиента за один визит в отделение. Хотим заметить, данная практика (закрывать вопрос клиента в момент его обращения) применяется ко всем клиентам. Надеемся на понимание.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YRIJ567 1 червня 2020, 17:40
добрый день.до каких пор мне будут звонить коллекторы и вешать какойто овердрафт.я оформил карту для собственных выплат 10.04.2018 .24.04.2018 мне карту арестовала исполнительная служба.картой я не пользовался было одно перечисление.объясните пожалуйста что за овердрафт.до каких пор вы будите вешать на меня эту хрень.за что я должен платить.кредит я в банке не брал.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 9:53
Добрый день! Для детальной проверки ситуации, рекомендуем обратиться в ваше обслуживающее отделение.
mailesvitlana 1 червня 2020, 16:18
Здравствуйте. Помогите решить проблему, уже две недели как с меня сняли деньги за покупку в интернете, статус операции «обробляється». Деньги по факту сняли, но покупка не было осуществлена. Где зависли мои деньги непонятно. Дозвониться специалисту для решения этого вопроса невозможно, трубку никто не берет. Прошу срочно решить эту проблему!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 17:13
Добрый день! Для детальной проверки ситуации, вам необходимо обратиться в контакт-центр банка: 0800-210-800, либо оставить заявку на обратный звонок на нашем сайте: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Yura2307 1 червня 2020, 15:53
Хотел оплатить в отделении банка на ул. Большая Васильковская кассе 1950 грн.… девушка на кассе, сказала, что пей пас не работает… думаю, ок, ладно,… потом отказалась обслужить меня, потому что я хотел сделать оплату с карточки другого банка, а для этого нужен ТОЛЬКО паспорт!!! В каком веке ВЫ живете, банк???? Ни в одном банке такого нет!!! У меня в этом банке зарплатный проект на 650 чел, я уже ищу другой банк так как с этим типа банком желания работать больше нет!!! И всем буду советовать уходить из этого банка и не пользоваться услугами этого банка НИКОГДА!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 16:56
Добрый день! Требования кассира являются законными и соответствуют действующему законодательству.
Проблема вирішена
mst7280277 31 травня 2020, 17:49
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Космонавтів, 1
Некорректно работает система СМС сообщений о расходовании средств по карте. Так, например, по моей карте по состоянию на 31.05.2020 — из последних приходили СМС — 12.05, и в Вайбер — 21.05 и 31.05.
За это время с карточки списано 1874.56 грн и только на сумму 628.84 есть сообщение (в Вайбер). Где остальные СМС? Хотела отключиться от этой услуги, но банк сообщает, что «В целях безопасности СМС-банкинг… не может быть отключено» КАКАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ? ДЕНЬГИ СПИСЫВАЮТСЯ БЕЗ СООБЩЕНИЙ!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 14:53
Добрый день! Хотим заметить, что операции до 200 грн. отображаются в виде push-уведомлений в Ощад 24/7.
При оплате квитанции 165грн. Тов. «селтик» услуги банка 25грн, квитанции не дали!!! Г. Бровары, Ощадбанк Эпицентр!!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 14:52
Добрый день! Пожалуйста, детализируйте нам в личные сообщения, когда и во сколько вы проводили оплату, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим.
Valia89 30 травня 2020, 16:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
Що робити у випадку коли по зарплатній картці якою не користуюся (з даної організації звільнився)стягується комісія? Ваші співробітники не можуть надати номер пункту договору з гідного якого стягується комісія, пів години тримають на утриманні і ніякої відповіді не надали!!! Як припинити стягування комісії якщо немає можливості звернутися в банк де відкривався рахунок? Знаходжусь в іншій області і тому не маю змоги закрити рахунок в певному відділені. Надайте роз’яснення?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 14:50
Доброго дня! Згідно тарифів банку, з якими ви можете ознайомитись як у відділенні банку та на нашому сайті, передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку. Ви маєте можливість звернутись до відділення банку та написати заяву про закриття вашого рахунку. https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NZ NZ 29 травня 2020, 21:45
Сьогодні прийшла повістка в суд від ощаду.Так як повістка йшла 2 місяця.Два місяця позаблуковували всі картки за простроченість.познімали всі кошти на закриття заборгованості.залишилось ще небагато платити перед тим ощад запропунував оплатити 2100 судові витрати і карточки розблокують но я неоплачувала так як був карантин і небуло коштів.Хотіла оформити рекструктиризацію відмовили.Протягом 4-5 місяців я погашу забогованість так як вийшла на роботу.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 14:38
Доброго дня! Радимо звернутись до вашого обслуговуючого відділення.
Хочу висловити подяку завідувачу ТВБВ №10026/0664 Соловюк Світлані Дмитрівні та її підлеглим за гарне обслуговування та повагу до клієнтів. Я є клієнтом Ощадбанку і дуже задоволений роботою цього колективу. Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 14:32
Доброго дня! Вдячні за відгук. Ваша команда Ощадбанку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝