Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Snezaha 17 січня 2024, 23:25
Я стала жертвой машеничства у меня сняли деньги с карты Ощадбанк 9500 грн после 12 ночи мне пришло ВПО вечером деньги снять я не успела до комендантского часа после 12 было первое списание потом сработал лимит я начала звонить в банк карту заблокировали всеравно сотрудники банка сказали что была создана виртуальная карта банка я в жизни ее не создала да и не умею в полиции меня утром красиво послали ссылаясь на то что мне нужна выписка с банковского счёта по карте, а я не могу ее взять так как у меня донецкий филиал я пошла в банк в банке сказали ожидайте карту через 10 дней придет карта получаете выписку мне пришлось звонить на горячую линию и тогда приехала полиция я написала заявление, а толку то доказательств нет и предоставить не могу Хотя в банке же могут для полиции предоставить номер карты куда был перевод и чья карта и теперь деньги детей некто не вернёт ужасный банк не безопастный
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Шолтыш 17 січня 2024, 9:39
Снимал деньги 10000грн. в банкомате приват банк, карточка была ощадбанк, деньги сняли, а банкомат не выдал деньги, сказали ждите обработку, я так понял ждать месяц, а если эти деньги на операцию нужны срочно…
Ще в 2018 році благополучно закрила кредит у цьому злощасному банку. Внесла все до копійочки. Йде мова про відділення банку у місті Волочиськ Хмельницької області Хмельницький район.
Через кілька років, при тому що послугами даного банку взагалі вже не користувалася і не користуюся. Ппийшло повідомлення, що у мене заборгованость мізерна, але є. Як виявилося в мене дивним чином не погашена заборгованость по кредиту.
От і почалися дзвінки від колекторів.
Люди, перевіряйте кількість разів свої рахунки, після закриття справи з цим банком. І то не факт, що все буде добре.
BepTokc 11 січня 2024, 18:41
Нещодавно я став клієнтом ощадбанку.
От тільки при реєстрації мене як клієнта чекав сюрприз — без мого відома (телефонний номер в мене єдиного — я дізнавався у Оператора Київстар, і вони кажуть я *єдиний* власник телефонного номеру і попередніх не було) мій телефонний номер вже присвоєний якомусь Яремківу Руслану Володимировичу.
Я спитався в працівника відділення (яка мене реєструвала) і у відповідь мені було сказано — шукати цього яремківа, приходити із ним у відділення і знімати *мій же ж* телефонний номер з реєстрації за його клієнтським записом.
Шедеврально.
Тобто я ніколи не мав жодного підтведження на цей номер (при реєстрації потрібно отримати смс і сказати код) що я його надаю для реєстрації у Ощадбанку, і тим не меньше *лєва* людина змогла його використати для реєстрації.
Так от шановна адміністрація цієї установи — я не можу додзвонитися до вашого оператора, і завтра я це роблю в останнє. Якщо і там (у відповідь оператор) порадять ту саму лобуду з пошуками людини яку я навіть не знаю — я подаватиму позов до суду, посилаючись за європейським стандартом даних якого ви не дотримуєтеся (про використання персональних даних користувача без його відома).
Будете мати і розголос цієї справи під час війни і піар (чорний) — може він вам навіть і піде на користь, бо ситуація зовсім із розряду неадекватщини.
Чому я мушу інший номер шукати щоб зареєструватися у банку, коли в мене є мій власний багаторічний номер?!
Чому ваша система не дозволяє людям під час війни *нормально* вирішити довбані питання такого характеру коли вони виникають?!
Katya1984 11 січня 2024, 18:12
На дверях в відділені, на офіційних сайтах. Є час роботи без перерви. Знаючи це, декілька разів підходила у відділення, виявляється, в них офіційний обід! 8акрили перед носом двері! Кажу, поясніть тоді те, що на ваших же дверях у вас обіду немає! В нас обід і все! Поясніть, як це?!
Змініть графіки роботи тоді всюди!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mamanay 9 січня 2024, 18:24
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 15
Батьку (84 роки) має в ощадбанку лише пенсійну карту, прийшло повідомлення, що відповідно «ВИМОГ НБУ», без дати на номеру, батько кожен місяць має інформувати банк про суму очікуваних надходжень! Ви це серйозно?
bsm 9 січня 2024, 13:57
Після закриття своїх рахунків у відділенні банку, продовжують надходити повідомлення про незакритий рахунок. Була написана відповідна заява, були вилучені і порізані всі картки. Проблема залишилася невирішеною. Гаряча лінія такі питання вирішити нездатна, як і в багатьох інших випадках. Повідомили що це мої проблеми і я повинен сам їх вирішувати з відділенням. Жоден контактний телефон вказаний на офіційному сайті не працює. Ганьба некомпетентним працівникам відділення! Ганьба керівнику відділення! Ганьба ощадбанку! Самий найгірший банк України!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shevchouk 9 січня 2024, 12:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Срібнокільська, 3-Г
Задався таким питанням.

Закінчується строк дії картки. Банк не надсилає закордон пластик. Закрити рахунок віддалено — теж у них «не реалізовано», ба більше — потрібно це робити в тому відділенні, до відкривався рахунок.

Нотаріально довіреність, теж неможлива.

Як бути? Просто платити за обслуговування рахунків?

Шановні, у нас половина країна біженців і тих хто виїхав за кордон. 2й рік війни, а у вас не реалізовано це.

Хтось вирішував таку проблему?
Lida73 5 січня 2024, 18:50
Як можна зв’язатися з консультантом якщо ніхто не бере трубку.Набирав більше години на гарячу лінію.
Artatara456456 1 січня 2024, 20:06
Зайшла в свій моб.застосунок «ощад24», ввела пороль, мені вибило, що він невірний, на другий раз теж.потім застосунок запропонував ввести данні моєї карти, я так і зробила, прийшло повідомлення«карта перевірена успішно, впишіть 4 цифри з смс, але смс не прийшло.і так разів 50! в ітогі мій «ощад 24»залагав і завис! я намагалась зв’язатись с банком, але чат боти пишуть шаблонні фрази. горяча лінія не відповідає, бо я за кордоном.через ще 100 спроб чат бот повідомив, що мій застосунок заблокован, прийдіть в банк, зробіть нову карту! куди я прийду, якщо я за кордоном?! жоден працівник банку не відповів, з ким спілкуватись і як вирішувати проблему???
AlejandroV 31 грудня 2023, 12:35
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
В четверг 28.12.2023 решила я обменять валюту в этом банке через приложение. Удобная функция, разрешенная операция. Но лучше бы я этого не делала :(. Карта в гривне у меня была давно — социальная, плюс валютную открыла в прошлом месяце и была уверена что все получится. Ан — нет — внесла то на свою социалку денежку легко — почти 50к (ну чтобы там 1300 баксов поменять получалось). Пытаюсь совершить валютообмен — а не дает. Пишет сервер не работает — попробуйте позже. После десятка попыток «позже» решилась написать в вайбер на горячую линию — там оператор долго думала и итоге выдала — у вас заблокированы все операции по данной карте ибо у вас прописка в области, что частично оккупирована (но сам город Запорожье не оккупирован и никогда не был и не будет!!!) и по карте не было движения больше года. Поэтому чтобы разблокировать чарту надо прийти в отделение первого или второго типа и доказать что вы не оккупации (бред бредовый) :(. На вопрос если операции по карте заблокированы — почему на карту банк принял пополнение почти на 50000 грн. — ответа дать не смогли. На вопрос почему когда месяц назад я карту валютную оформляли — естественно в не оккупированной части Украины — банк не посчитал это доказательством что я не в оккупации? — ответ дать не смогли. На вопрос почему когда карту блокировали — меня банк об этом никак не информировал — ответ дать не смогли. На вопрос почему когда я пыталась сделать валютообмен — система писала о неработающем сервере и ни слова о блокировке карты и необходимости обратиться в отделение? — ответа дать не смогли. Но самое интересное было дальше — придя в тот же день — четверг (28.12.2023) в отделение и написав все заявления я узнала что разблокировать карту мне смогут лишь в 2024 году — причем сам сотрудник отделения (а это напоминаю центральное отделение Запорожской области) — самих блокировок нигде в системе не видит (чтобы установить что это действительно блокировка сотрудник с мной специально ходила к банкомату и пыталась снять 1500 грн. — по ее словам 1000 грн. система с заблокированной карты снять даст — а вот больше не — и получив отказ в выдаче 1500 грн. — сотрудник убедилась, что да — это таки блок). И самое смешное в этой ситуации, что сотрудник центрального областного отделения Ощадбанка ничего кроме сбора и пересылки документов дальше в Киев сделать больше не может ибо им такого права при блокировках не дано. То есть почти мои 50к заблокированы на счете (минимум на 5 дней — на самом деле дольше, но об этом ниже) — с которого даже на мобильные заощадження (чтобы деньги находились в банке ну хоть под какойто мизерный процент) — перекинуть система не дает. Единственно — с барского плеча Ощад позволяет снять с такой карты 1000 грн. в день :(. Но и это не конец истории. В пятницу 29.12.2023 (ВЕЧЕРОМ последнего рабочего дня года) мне позвонила та сотрудница, которая принимала у документы и сказала что Киев забраковал сканы документов (справка об ИНН действительно у меня «бледная») и мне надо по новой будет в ближайший рабочий день опять прийти с документами в отделение, где их по новой будут сканировать, по новой отсылать и Киев по новой рассматривать пакет доков. Естественно рассматривать минимум 2 рабочих дня не считая день подачи доков. А значит деньги будут заблокированы фактически еще дополнительных 3 дня.
Хочу сказать что у меня нет претензий к сотрудникам центрального Запорожского областного отделения — всю проблему в существовании описанной мною ситуации считаю исключительно виной центрального аппарата Ощадбанка. Как объяснить почему если человек уже пришел в центральное областное отделение банка, где его полностью идентифицировали — почему по такому человеку разблокировать счета (элементарная операция ведь) нельзя дать полномочия сотрудникам областного отделения? Зачем обязательно пересылать документы на Киев (где как показывает практика — сотруднику может попросту не понравится качество скана ИНН, а значет процедуру запустят по новой)? Зачем такой элементарный вопрос в Киеве рассматривать минимум 2 рабочих дня не считая день подачи документов? Почему это нельзя сделать сразу? Центральный офис ощадбанка что на столько не доверяет центральным областным своим отделениям что не может им делегировать вопросы разблокировки счета? Я просто был в шоке от такой клиенто-ориентированности банка. Искренне считаю что Ощадбанк — отстойнейшее банковское учреждение Украины :(
Полезный комментарий
19036256 4 січня 2024, 20:08
Если год не было движений по счёту, то Ощадбанк устанавливает лимит 1000грн. в день.Причина в этом ограничении.И пока Вы ничего с этим не сможете сделать.Такой лимит у всех, кто не пользовался своим счётом около года.
Fox2810 30 грудня 2023, 22:02
Нещодавно при оформленні статусу безробітного в центрі зайнятості, оскільки стан здоров’я поки не дає можливості далі приймати участь в бойових діях, мені сказали виготовити нову соціальну карту в Ощадбанку на яку буде надходити державна фінансова допомога по безробіттю. Коли перша сумма допомоги поступила на карту (1080грн) я зрозумів що не можу зняти цих грошей, тим більше не можу виконати жодної операції по карті. На гарячій лінії мені говорять що то фінансовий моніторинг встановив якісь обмеження. Уже третій раз звертаюся до відділення з проханням вирішити питання і зняти обмеження, на що вони мені кажуть звонити на гарячу лінію. На гарячій лінії кажуть звертатися в банк… Тільки що ще раз звертався до відділення після чого впевнився що співробітники некомпетентні в даному питанні, і не можуть навіть конкретно сказати причину блокування картки яка тільки випущена і де була лише одна операція по надходженню державної допомоги. Уже звонив і звертався куди тільки можна. Допоможіть будь ласка зняти обмеження з карти, оскільки ця допомога на даний час єдине джерело грошей на що я маю жити. Скоро має надійти уже слідуюче надходження на карту з центру зайнятості, а я досі ще не зняв навіть першого через встановлені без будь якої причини обмеження. Допоможіть будь ласка вирішити питання, оскільки тепер вимушений буду зустрічати Новий рік без копійки. Дякую Вам наперед. З наступаючим Новим роком!
zpro 30 грудня 2023, 21:00
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чумаченка, 34
Сталося таке що загубив картку соцвиплат, верніш загубив давно… NFC виручав…та все ж таки час настав звернутись до банку, відтерміновував до останнього так як останнє вручення мені карти відбулося з нервами та витратою багато часу…
Попередня видача…заказав…робили, робили…за місяць не зробили…поки на відділені не почав розповідати що таке неможливо, одразу ж видали миттєву карту…ііі історія повторюється!!!
На цей раз, як і у останній дівчина заповнила якусь бумагу, та повідомила що строк видачі 10 робочих днів)))…тоді теж так говорили…на моє заперечення, та прохання видати мені миттєву карту сталось так ЩО ОЙ!!! вони в нас закінчились…як так стається що в усіх банках карти в атб, а у Ощада закінчились!? Чи може ОЩАД-ЗАОЩАДИВ)))На питання про зняття коштів, повідомила що ТІЛЬКИ ЗА ЗАЯВОЯ У КАСІ З КОМІСІЄЙ!!! То як??? Вангую що через 10 днів піду знов сваритись, та отримаю миттєву…не одразу…з нервами та заспокійливим…но бачу по іншому ОЩАД не вміє…
Далі буде…
Юрий Юрий 30 грудня 2023, 12:08
Відділення за адресою: Львів, вул. Доробок, 36-А
Більше місяця назад, мені заблокували мій рахунок і мобільний додаток, ніхто не займається розблокуванням або навіть встановленням причини чому так стало., у відділенні просто просять «очікувати», но чого і скільки не повідомляють, також мені сказали, що я «шахрай», но доказів ніхто не надав, більш того навіть транзакцію на яку прийшла скарга. Тотальний ігнор моєї проблеми, ніхто не збирається цим займатись
Від усього колективу комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж «СИНЕРГІЯ» хочемо привітати співробітників ТВБВ № 10026/098 АТ «Державний ощадний банк України» з Новим роком! Бажаємо миру, злагоди та процвітання! А також, хочемо подякувати за професіоналізм, оперативну роботу у вирішенні різних питань, якісне та ввічливе обслуговування. Ми сподіваємось, що щирість і довіра, які склалися між нами, допоможуть в наступному році досягти ще більших успіхів і перемог!
tanua62 27 грудня 2023, 12:24
Потрібно було заплатити податок за землю, в терміналі Ощад банку, відділення 1000−048 вибивало помилку. Звернулась до працівників банку і вони відмовились допомогти, хоча іншим клієнтам підходили і допомагали. На моє питання, чому не хочуть допомогти мені, сказали, що зайняті, але клієнтів у них не було, інша працівник, сказала, що у неї курси, другі проігнорували. Телефонувала на гарячу лінію, але і там не допомогли. Працівник банку на підвищених нотах і з насмішкою сказав, що телефонуйте куди захочете, термінал для самообслуговування і допомагати я не зобов’язаний. Тобто, я принесла гроші в банк, а вони ще й грубіянять. Працівники не зацікавлені, щоб платили в їхньому банку? Після цього інциденту звернулась в Приват банк, працівники допомогли і я сплатила податок. Разюча різниця в обслуговуванні! Більше ніколи не звернусь в Ощад банк і нікому не рекомендую!
Pb683430 24 грудня 2023, 6:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Приозерна, 2-А
22.12.2023 я обратился в отделение ощад банка в г. Киев по адресу приозерная 2А примерно в 16−16:30. Зашёл в отделение я тут же услышал хамство администратора (девушки) кооач хамили женщине. Кто-то из людей забыл карту в банкомате, женщина ее принесла администратору и сказала вдруг кто-то будет искать.
Администратор хамски образом ответила
«Я вам тут не бюро находок»
Потом спрпшивает у меня, какая цель визита?
Я сообщил о том, что мне нужно восстановить карту
На что был ответ, у нас один оператор и сегодня она работает до 16:00, так как ей нужно уйти дамой по своим делам!
Рабочий день при этом до 18:00
Общалась по хамски и грубо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fileugvas 22 грудня 2023, 13:22
#@ua_oschadbank #ощадбанк 12.12.23 до #oschadbank було відправлено постанову на розблокування картки для здійснення видаткових операцій від виконавської служби. Вчора набрали до банку і дівчина сказала що треба їхати до відділення для оформлення якісь додаткових документів. Моя мати похилого віку живе в селі і ій щоб туди доїхати це ціле випробовування. Але вона таки змогла туди доїхати і ій сказали що потрібна копія з заявою, оригінал якої вони вже отримали в вона нібито в обробці. При цьому вони просять друковану копію ФОТОГРАФІЇ на якої зображена заява, а поруч лист з пошти. Питання, навіщо їм якась копія коли в них є оригінал??? Тепер матері треба знову якось шукати сили як доїхати до відділення. Що це за відношення до похилої людини? Ощадбанк, як так можно? Карта була не кредитною, самому ощадбанку мати ничого не винна. Гроші які заблокували були від європейських організацій і виплат ВПО. Дівчатам с відділення чхати, що похилій людині треба дуже багато зусиль щоб просто доїхати до них. Таких проблем не було ніколи ні з яким іншим банком, майже всі питання можно вирішувати в телефонній розмові, а ощадбанку треба щоб люди оббивали їх поріг.
sno2608 22 грудня 2023, 9:16
Банк, який створює купу проблем пенсіонерам, які проживають на тимчасово окупованих територіях, спочатку через них припиняється виплата пенсій пенсійним фондом, бо людина рік не знімала гроші з карти. Питання, де їх зняти, якщо там немає жодного банкомату, а також немає можливості розрахуватися картою в магазинах? Лише бариги якимось чином переводять ці гроші в готівку. При встановлені та використанні додатку Ощад24 теж купа проблем, ліміти, обмеження, блокування операцій. Чому людина не може переказати кошти на ВЛАСНИЙ пенсійний депозит, який банк до того активно пропонує та рекламує через повідомлення у вайбер? До речі, обмеження стосуються рахунків, які відкриті у Луганській, Донецькій, Харківській, Херсонській та Запорізькій областях. Що це за дискримінація? Там що, не люди, чи вони якісь не такі, як решта??? І не треба розказувати, що це зроблено для запобігання шахрайству. Щоб зняти обмеження, звертатися треба у відділення, що знову ж таки, нереально за нинішніх умов. Чому немає можливості відеоідентифікації? Людям на окупованих територіях і так важко живеться, вони морально виснажені, постійно відчувають тиск з боку окупантів, там теж є патріоти і свідомі люди, які чекають на деокупацію, а отримують отаке ставлення, невже за 2 роки не можна розробити порядок, який би враховував реалії війни й можливості людям почуватися людьми? Оператори в контакт центрі в більшості не можуть дати відповіді на питання, які задають саме люди з тимчасово окупованих територій, з десяти один може щось підказати, безкінечно переключають на іншого. Клієнтоорієнтованіть просто ніяка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wwyulka 20 грудня 2023, 18:46
Большое спасибо за оперативное решение вопроса (мое обращение от 14.12. т.г.)
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝