×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.1 | 44.05 |
Всі курси банку |
Не можу увійти у додаток
Коментарі (1)
Банк із минулого. Знущання над людьми
Коментарі (2)
Ощад незаконно перевіряє кошти
Коментарі (6)
Невозможно дозвонится в отделение.
Написати коментар
Висока якість обслуговування клієнтів
Звернулась у відділення по вул Оноре де Бальзака 42/20.
Ввчіливві, привітні, компетентні працівники, швидке обслуговування, чітко пояснили різницю між картками, показали як користуватися мобільним додатком.
Була приємно вражена якістю обслуговування та високим рівнем обізнаності працівників.
Коментарі (1)
не продовження пенсійних карток під час війни
Коментарі (14)
Ощадбанк у Полтаві -жах…допомогає красти гроші з карток
Коментарі (1)
Обережно фальшиві гроші
Написати коментар
Ужаснее банка не видел
1. В отделении сказали, что карты только именные, ждать месяц. Но за оформление страховки за 150 грн ПОЯВЛЯЮТСЯ карты, которые можно выдать за 15 минут.
2. Плата за уведомления по операциям — без комментариев.
3. Комиссия на переводы — конская.
4. Что бы вы не знали, что комиссия конская — в приложении при переводе средств сумма комиссии НИГДЕ НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ, написана сноска с процентом — сиди сам считай.
5. Вишенка на торте — теперь появилась комиссия при снятии налички на ощадовском же банкомате!
И это я максимально поверхностно сталкивался с работой банка. Представляю что там с другими услугами.
Коментарі (3)
Банк шахрай
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.
Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))
В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.
Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
Коментарі (3)
Знову не працює генерація КЕП?
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.
Коли в Ощаді хоч щось буде працювати стабільно? У вас багато клієнтів пенсіонерів. Для них наявність ЕЦП дуже важлива — доступ до кабінету в ПФУ, інформація про субсидії, подання електронних запитів та т.і. В Приваті працює як часи. Що в Ощаді знов не так? Сумно…
Коментарі (2)
Обмен купюр валюты
Коментарі (4)
зняття арешту
Коментарі (1)
Перевипускали картку, старий рахунок не закрили, а картку заблокували на яку зайшов переказ з яким ніяких операцій зробити неможливо.
ота горяча лінія нічого толком не відповіда:
http://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/209847/
Шановні, годі з мене знущатись! навіщо ж мені створювати ото такий лютий геморрой з перевипусками та переказами! ми можемо за моєю заявою просто закрити той клятий рахунок з видачею готівки (в євро, доларі, гривні чи хоч в юанях) через касу?
Коментарі (1)
Бездіяльність
Коментарі (1)
В банкоматі не отримала гроші з картки приватбанка
Коментарі (1)
Жалоба!!!
Написати коментар
Критинські правила
Чому таке відношення до клієнта? Онлайн послуга недоступна, у відділенні відмовляються закрити рахунок, бо не відкривали, при цьому постійно вираховується кошти!!!
Бережіть час клієнта! Майте совість
Коментарі (2)
Без жодних пояснеть та причин, підприємця виключили з програми 5−7-9%
Виходячи з вищевказаної інформації, виникає враження, що співробітники Одеської філії Ощадбанку, штучно та без причин, виключають підприємців з програми компенсації відсотків, для отримання загальної відсоткової ставки без компенсації, чи для того щоб у клієнтів виникла прострочена заборгованість з подальшим стягненням застави! Прошу вжити заходів, щодо дій Ощадбанку, та вплинути на вирішення даної проблеми.
Коментарі (1)
Я просто в жахітті від цього банку
Коментарі (1)