Продовження історії: борг скасували, а закрити картку Киянина при відвідуванні віділення у період карантину мамі з річною дитиною відмовили(((
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Після негативного досвіду з відкриття картки протягом трьох місяців, мала надію, що керівництво приділить увагу клієнтам банку і в мене вже не виникне проблем з закриттям рахунку, але… помилки не вчать, нажаль....і банк не змінює цінностей… Після дзвінка в колл-центр, мені повідомили процедуру закриття рахунку, де я маю бути присутня особисто, я взяла необхідні документи і відправилась до відділення. Поки чекала, стала свідком конфліктної ситуації між клієнтом та менеджером, яку намагалась заладити асистент залякуючи «вызову охрану» і склалось таке враження, що я не в державній установі… У відділенні менеджер повідомила, так як у мене є борг 120 грн, які я відразу в касі заплатила на її очах і з чеком в руці, мені було сказано приходити завтра і на питання чому? у нас не має заявки і гроші не дійдуть до завтра на рахунок. Я живу досить далеко від відділення та доглядаю за річною дитиною, та ще й ситуація з карантином та громадським транспортом, не маю фізичної можливості ходити до банку завтра, я вирішила звернутися до керівника відділення (чоловічого роду) за адресою КИЇВ, пр. Ак. Глушкова, 31-А, Блок А, який у період карантину (в режимі онлайн подати заявку не можливо було) проявляє зовсім безтолерантне та нахабне відношення до жінки-клієнта з маленькою дитиною на руках, навіть не намагаючись розяснити ситуацію, російською мовою у ДЕРЖАВНОМУ банку на керівній посаді, каже — «ждите, у меня клиенты», хоча в кабінеті він знаходився сам (скляні двері), при зверненні щодо уточнення Імя та прізвища керуючого віділення, ассистент забігла у комірчину, чому??? ще досі для мене загадка… Я звернулась на гарячу лінію, так як важливо було закрити рахунок 25 червня, так як з 26го банк мав зняти наступну річну абонплату за картку, якою не користуюсь. Оператор колл-центру повідомила, що вони мають дати мені заяву для закриття рахунку при зверненні, але прочекавши керівника більше години, я по вимушеним обставинам залишила банк без будь-якої підтримки, допомоги, та найголовніше — чому я саме сюди звернулась — закриття рахунку… Мною була складена скарга в телефонному режимі, але й тут про мене забули — 2 тижні керівництво не зацікавлене в репутації банку та і взагалі в елементарній людяності до особливих груп населення в тяжкі епідемічні та економічні часи.
Відповідь банку
7 липня 2020, 16:51
Доброго дня! Перепрошуємо за подібні незручності. Ситуацію проаналізуємо, перевіримо та проведемо роботу зі співробітником.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |