×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ощадбанк не закрывают договор при погашеном кредите
Написати коментар
Информация
Коментарі (1)
Відмова касира щодо обміну монет 1-2 коп.
Сперечатись не стала, касир краще знає.
За інформацією Національного банку України монети вилучені з обігу, але банки виконують їх обмін до 30 вересня 2020 року.
Пропоную покращити обізнаність касирів щодо доступності обміну монет, які вийшли з обігу, для пересічних українців.
Написати коментар
Затягують з видачею картки киянина
Коли відкрилось метро після карантину при проході через турнікет метро — пише картка (киянина) не дійсна.
Звернувся в Ощадбанк де отримував картку, перевірили — картка діє — термін дії картки був продовжений до 1 липня в зв'язку з карантином — відіслали в сервісний центр метрополітену.
В сервісному центрі сказали, що картками виданими Ощадбанком не займаються — відіслали на гарячу лінію ГІОЦ (044 3665555).ГІОЦ перевірив за номером на звороті картки — транспортний додаток на картці не діє — відіслали знову в ОЩАДБАНК.
Ощадбанк пообіцяв оформити і видати нову картку киянина не швидше ніж через місяць — при цьому нав'язали відкриття особистого рахунку в Ощадбанку, який мені не потрібен.
Та сама історія у моєї дружини (теж пенсіонерки) — ми отримували картки киянина в один той самий термін — вже кілька разів ходить на прийом до менеджера ОЩАДБАНКУ — РЕЗУЛЬТАТ НУЛЬОВИЙ.
Виходить що пільга пенсіонерам на проїзд в громадському транспорті протягом більше місяця діяти не буде?
Надіюсь отримати відповідь на свій запит.
Коментарі (3)
Разговор с оператором
Сегодня общался с Полиной Сергеевной (оператор колл центра), спасибо ей за помощь и выдержку. Прошу прощения если в начале был с ней немного резок.
Коментарі (1)
Скарга
Написати коментар
Про плохую работу банка
Написати коментар
Ужасное обслуживание!!
необходимо было выпустить соц. карту
предложили Приват либо Ощад.
решила узнать, как обстоят дела с обслуживанием в Ощаде
пришла в 11:00 в отделение
у оператора сидел человек, и впереди меня была женщина.
второй оператор занималась своими делами.
спустя 1 час и 20 минут меня просят подойти после обеда!!!
я в положении, просидела в вашем отделении больше часа, чтобы меня попросили ещё часок погулять?
научите ваших сотрудников быстрее работать!
очень жалею, что зашла в Ощад, а не сразу отправилась в Приват!
ленивцы из мультфильма Зверополис это ваше олицетворение!!!
Коментарі (3)
халатное отношение
Написати коментар
Проблемы
Написати коментар
Самый ужасный банк в мире. Люди,бегите с этого АДА
Коментарі (2)
CМС сообщения
За это время с карточки списано 1874.56 грн и только на сумму 628.84 есть сообщение (в Вайбер). Где остальные СМС? Хотела отключиться от этой услуги, но банк сообщает, что «В целях безопасности СМС-банкинг… не может быть отключено» КАКАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ? ДЕНЬГИ СПИСЫВАЮТСЯ БЕЗ СООБЩЕНИЙ!!!
Коментарі (1)
Большая комиссия
Коментарі (1)
Комісія ощад банку
Коментарі (1)
Подали до суду
Написати коментар
Подяка за гарне обслуговування
Коментарі (2)
ощадбанк блокирует карти
Написати коментар
Тормоза
Написати коментар
Перевела деньги по обьявлению ОЛХ оказались мошенниками
У него два номера было, один к кторому подключен вайбер: +380 (99) 963 53 09
И другой который был указан в объявлении: 0 (99) 131 74 29
Представился как Артем Петрович.
Если можно заблокировать его карту и вернуть деньги(
Коментарі (5)
Ужасная работа банка.
Коментарі (3)