Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неможливо зв'язатись з відділенням

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
taniam007 26 червня 2020, 10:38
Відділення за адресою: Київ, вул. Червоноткацька, 35
Другий день не можу додзвонились у відділення №10026/020 (КИЇВ, вул. Червоноткацька, 35) по номерам телефонів: (044) 4812788 — вказаний на оф.сайті Ощадбанку та (044) 5582407 — вказаний в Google My Business. Хочу уточнити наступну інформацію. В цьому відділенні вже лежить (уточнили у контакт-центрі) пенсійна картка мого дідуся. Він маломобільний, може рухатись лише на сильному знеболювальному. Я хочу дізнатись, як формується по суботам (цікавить завтра 27.06) черга у відділенні на отримання пенсійної картки: це жива черга чи по чекам-номеркам? Скільки триває процедура видачі готової картки? І чи може похила людина з хворим опорно-руховим апаратом отримати картку поза чергою? В колл-центрі на жодне запитання не змогли відповісти, а саме відділення просто НЕ БЕРЕ СЛУХАВКУ ДРУГИЙ ДЕНЬ!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 10:54
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ПІБ власника картки. Ситуацію по картці перевіримо та звяжемось з вами для уточнення часу.

Коментарі - 3

+
0
taniam007
taniam007
26 червня 2020, 12:18
#
Відповіла в особисті повідомлення
+
0
taniam007
taniam007
26 червня 2020, 14:32
#
Підкажіть, будь ласка, чи є вже якась відповідь по моєму питанню?) Тому що написала вам в приватні повідомлення (і прикріпила дані дідуся, та свої). Дякую.
+
0
taniam007
taniam007
30 червня 2020, 9:23
#
Все ж забрали з дідусем картку, проте ЗВЕРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УВАГУ НА НАСТУПНІ МОМЕНТИ, які конче варто вирішити:
— з 22.06 у відділенні був скоригований графік роботи, проте листочок А4 з актуальним графіком повісили ПІД стаціонарним графіком. Його люди просто не бачили. Приходили на 9:00 з упевненістю, що відділення працює з 9:00, а не з 10:00. До того ж, ще один листочок з інформацією про те, що відділення 27.06 працює за скороченим графіком до 15:00 висіло взагалі на інших дверях біля входу. Тобто, треба прийти до відділення та прочитала мільйон папірців про графік роботи. Це незручно!
— Є необхідність повісити інформацію про те, скільки черг має бути! Бо спочатку всі займали одну чергу, а виявилось, що їх потрібно три: на касу, до адміністратора та черга з тих, кому за 80 років. До того ж, виявилась плутанина: ніхто не розумів, чи йому треба до адміністратора чи одразу на касу, бо незрозуміло куди за яким питанням звертатись.
— На вулиці немає жодної лавочки. Літо, спека, і тільки десь о 9:45 мені вдалось попросити охоронця винести хоч пару стільців для стареньких людей.
— Або приберіть взагалі номер телефону цього відділення, або зобов'яжіть працівників відповідати на дзвінки!!! Слухавку просто не беруть. Ніколи. Взагалі.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Неможливо зв\'язатись з відділенням