Мінфін - Курси валют України

Встановити

жахливий банк і некомпетентні працівники гарячої лінії

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
DaniloRomanov 25 червня 2020, 18:55
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Парамонова, 8
державний банк у якому імітація діяльності як і у всій країні імітація реформ.
вже вкотре після роботи вирішив зняти кошти і зіштовхнувся з ситуацією зачинених дверей центру самообслуговування 24\7.
вважаю що це свідома омана клієнтів банку. це не центр 24\7!!!
на дверях у режимі роботи вказано що банк працює до 18-30. о 18-00 я вже не зміг туди потрапити.
вирішив вияснити у так званого фахівця-оператора гарячої лінії де отримав відповідь що центр 24\4 так як і віділення працює до 17-00. на моє зауваження Марина відповіла що я маю режим роботи на час карантину виясняти на гарячій лінії або на сайті. що за Х?:%; Я???? це відповідь адекватного працівника, оператора гарячої лінії чи передаста???? коли запитав де можу найближче зняти кошти відповідь отримав у іншому районі, куди 12-15 км… такий варіант не підходить, іншого так і не отримав, попросила чекати на лінії і відповіді так і не дочекався… я клієнт банку і я є немаю взагалі стикатися з будь-якими половими проблемами банку. чому ніякому «відповідальному» працівнику відділення, банку, в решті решт керуючому не спало на думку проінформувати клієнтів банку роздрукувавши папірець і приклеїти на двері?????.. жахлива організація роботи!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 червня 2020, 10:41
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. На час карантину графік роботи відділень, та зон самообслуговування 24/7 дійсно змінено.
З актуальним графіком роботи відділень можна ознайомитись на нашому офіційному сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map

Коментарі - 1

+
0
DaniloRomanov
DaniloRomanov
26 червня 2020, 17:14
#
??? маразм працівників ощадбанку щоразу більш вражає....
ви вважаєте адекватною свою криву відписку????
мені працівниця ваша рекомендувала взнати через сайт графік роботи відділення, тому я і звернувся ще тут щоб ваші працівники потрудилися роздрукувати аркуш паперу і причепити на дверях!!!! не варто позиціонувати точку обслуговування як 24\7!!!!! це ОБМАН КЛІЄНТА!!!!!!!!!!!!!!! якщо ви цього не доганяєте то раджу проконсультуватися з фахівцем!!!!!!!!!! ГАНЬБА ТАКІЙ РОБОТІ ЯКА ФІНАНСУЄТЬСЯ ДЕРЖАВОЮ. РОБОТА ЧЕРЕЗ ДУПУ!!!!!!!!!!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / жахливий банк і некомпетентні працівники гарячої лінії