Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на дії працівника віддлення №348 (м. Кривий Ріг)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Сьогодні був змушений звернутися до відділення Ощадбанку (м. Кривий Ріг, Миколи Світальського, 15) з метою отримання соціальної картки.

Представник банку, а ним виявилася завідувач відділення ТВБВ №348 Шатіленко Тетяна Анатоліївна, повідомила мене про необхідність укладання ОБВ'ЯЗКОВОГО страхового договору строком на 1 місяць за 30 грн. Жодних аргументів про необхідність укладання такого договору вона не надала. На прохання вказати нормативні акти та/або документи що регламентують цю банківську вимогу — вона відповіла відсутність таких документів.

Представник банку прямо зазначила, що єдиною умовою обслуговування мене у відділенні (видача БУДЬ-ЯКОЇ картки, в тому числі соціальної) буде оформлення страховки. При цьому вона не змогла чітко сформулювати ані умови настання страхового випадку, ані мої дії у разі виникнення цього випадку. Всі мої аргументи щодо протиправності дій працівника банку та відсутності в мене бажання оформлювати страховку — ігнорувалися. Мені також було відмовлено у праві ознайомитися з договором страхування ДО його оформлення. Звісно з умовами договору про відкриття карткового рахунку я мав можливість ознайомитися тільки ПІСЛЯ оформлення страховки і надання своїх документів.

З метою економії власного часу та нервів я був змушений погодитися на втрату коштів (30 грн., сума не значна але принципіально незрозуміла) та оформити непотрібну мені страховку, адже жодного іншого виходу з ситуації я не мав.

Процес складання двох договорів — страхування та відкриття карткового рахунку зайняв приблизно годину часу. При тому я жодного разу не був попереджений про передачу моїх персональних даних третій стороні (страховій компанії Метлайф)

Також зазначаю, що в процесі укладання договору персональний пароль доступу до рахунку (дівоче прізвище матері) був ДВІЧІ голосно озвучених на все відділення.

Додатково потрібно відмітити загальну непідготовленість відділення працювати з клієнтами:
— вікна співробітників не пронумеровані і клієнти мають бігати від одного до іншого в пошуках голосу співробітника, що їх кличе (за годину очікування таке я бачив тричі);
— не зрозуміло до кого можна звернутися для вирішення питання клієнта — комуналку спочатку приймали в центральному віконці, а потім вже в лівому, при тому що співробітники свої місць не залишали;
— жодним чином не промаркована соціальна відстань, що її мають дотримуватися клієнти;
— санітайзери відсутні;
— таємну персональну інформацію клієнти змушені вказувати на клаптиках паперу;

Дуже прикро було бачити рівень якості роботи ДЕРЖАВНОГО банку!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 червня 2020, 15:35
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо, та проведемо роботу зі співробітниками відділення. З вами обов'язково зв'яжемось.

Коментарі - 1

+
0
mrsmth
mrsmth
25 червня 2020, 15:01
#
Що конкретно було порушено: (послання на конкретні статті закону зможуть стати у нагоді при спілкуванні із «співробітниками» банку)

ст. 55 в Законі «Про банки і банківську діяльність»:
фінансовим організаціям заборонено вимагати від клієнта придбання послуг (товарів) від банку або від спорідненої, чи пов'язаної особи банку, як обов'язкову умову для банківського обслуговування.

ст. 6 в Законі «Про страхування»:
добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов'язковою умовою при реалізації інших правовідносин
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга на дії працівника віддлення №348 (м. Кривий Ріг)