Мінфін - Курси валют України

Встановити

брехня, маніпуляція, шантаж

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ruslana01 19 червня 2020, 15:48
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
я прийшла до відділення ощадбанку отримати зарплатну картку, яку видають лише в відділені центрального офісу, не зважаючи на карантин жодних умов для пришвидшення роботи не виконано, тому мені довелось провести багато часу в черзі, а також у самого спеціаліста відділення. Замість того щоб швидко надати мені послугу, вона шантажем: ВІДМОВИВШИ видати зарплатну картку, примусила мене підписати «Заяву на встановлення відновлюваної кредитної лінії (Кредиту)». Я декілька раз їй відмовила, та повертала заяву без свого підпису, на що вона відповіла що є договір між моїм піприємством та банком стосовно того, що всі працівники підприємства зовов'язані отримати дві картки ( як виявилось пізніше, це була суцільна брехня та маніпуляція). Така політика банка щодо своїх клієнтів недопустима, такі методи роботи є неправомірними та порушуть правила моралі.
Прошу розглянути мою скаргу та вжити заходів
Ощадбанк
Відповідь банку
19 червня 2020, 16:08
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися