Мінфін - Курси валют України

Встановити

СМС-банкінг та обслуговування клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
bndmx 11 червня 2020, 10:09
Сьогодні, після встановлення паролю в системі Ощад24/7, мені підключили послугу СМС-банкінгу. Подзвонивши на гарячу лінію — я попросив її відключити — на що оператор відповів запитом моїх особистих даних, а саме:
— Повного номера карти
— Кодового слова
— Серії паспорта
— Останніх дій по картці.

Прочекавши 10 хвилин на лінії, я отримав від оператора відповідь, що СМС-банкінг відключити неможливо, оскільки, користуючись системою ОЩАД24/7 — ви фактично ЗМУШЕНІ платити 7 грн/міс (так, копійки, але чому я повинен платити за те, чим не користуюсь). Грубо говорячи головний державний банк країни не в змозі надати безкоштовний додаток своїм клієнтам.

Друге питання — навіщо було мене тримати на лінії 10 хвилин, уточнювати дані, якщо ви і так знаєте, що від'єднати СМС-банкінг — неможливо?

Ощадбанк, ви намагаєтесь бути сучасним банком. Змінили логотип, зробили онлайн додаток, створили непоганий сайт — а толку, якщо додаток платний і постійно має технічні негаразди, а сайт працює раз через раз? Як були совком так і лишились ним…
Ощадбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 11:11
Доброго дня! Проведення верефікації клієнта є обов'язковим при зверненні до контакт-центру банку, адже може бути надана інформація по рахунку, яку має можливість отримати лише його власник. Щодо смс-інформування, дійсно, при підключенні до системи Ощад 24/7 послуга смс=інформування підключається автоматично, адже клієн починає отримувати смс-повідомлення з кодами доступу та паролями до системи Ощад 24/7. Вся інформація щодо тарифікації послуги знаходиться в тарифах банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Коментарі - 2

+
0
bndmx
bndmx
11 червня 2020, 14:05
#
Гаразд, 10-ти хвилинна верифікація здійснюється в цілях безпеки. Не маю нічого проти. Але навіщо тримати мене на лінії і верифікувати мою особистість, якщо я сказав вашому оператору свою проблему ще перед верифікацією? Я подзвонив і повідомив, що мені підключили послугу СМС-банкінг. Оператор, що не може сказати мені, що послугу не можна відключити просто так? В результаті я втратив пів години своєї обідньої перерви: 10 хвилин я слухав музику на вашій лінії, бо вільних операторів не було, 10 хвилин проходив верифікацію і 10 хвилин чекав на відповідь оператора.

По-друге, платний СМС-банкінг. Я розумію, що в вас прописані тарифи, я не стверджую, що мене обманули і мені не шкода 7 грн в місяць. Просто це смішно. Державний банк не може оплатити розсилку СМС... Чому ніде такого немає? Приват, навіть Монобанк не стягують такої пені.

По-третє, чому після написання цього відгуку мені дзвонять ваші співробітники і не питаючись чи я маю час розмовляти починають вирішувати зі мною мою скаргу? Я повідомив вашому колезі, що не можу говорити і попросив перетелефонувати за 30 хвилин. Замість того, щоб перетелефонувати ви закрили суперечку і вказали, що питання було вирішене... Вирішене в односторонньому порядку я так розумію? 

Просто цирк якийсь, чесне слово.
+
+10
BarDuck
BarDuck
11 червня 2020, 17:26
#
Хай ще й кредити пооплачує, банк же державний ....
Клоунада за 7 грн
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / СМС-банкінг та обслуговування клієнтів