Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зранку зіпсований настрій!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
navrmavr 28 травня 2020, 17:55
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 75/2
Звичайно, все можна списати на карантин і загальну нервозність, але — я вважаю, що приниження і обзивання клієнтів, тим більше завідуючим відділенням — це не допустимо!
Зайняла чергу у відділення о восьмій ранку, була вже другою. Запустили тільки о 9-30, бо заходили якісь «ліві» клієнти. Не буду скаржитись, що довго обслуговували, бо зависла система — це звичне явище у нашому відділенні, чи то мені так везе. До речі — всі працівники, крім завідувачки працюють чудово — дуже ввічливі і професійні.
Про головне — коли я вже почала через пів-години чекання ( прошу зауважити, що відпросилась з роботи на годинку, думаючи, що отримати нову карту, замість тої, де збіг термін користування буде швидко ) наполягати на тому, аби мене нарешті відпустили — вибігла якась жінка, без маски і без бейджика і почала на мене кричати і ображати — говорячи — що ви тут влаштували істерику, може сплутали куди ви прийшли — типа не у психлікарню! Я на це промовчала, але коли вона потім почала кричати на літню жінку, казати, що вона глуха і заборонила обслуговувати її — це вже не могло пройти повз мене! Коли я почала питати, як її звуть — вона не хотіла відповідати, а потім з призирством сказала — ну, Саенко Олена, той що!?
Прошу винести їй моральну і матеріальну догану за таку невідповідну поведінку!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2020, 17:59
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень до якого відділення ви звертались, ваше ПІБ та контактній номер телефону. Ситуацію перевіримо.

Коментарі - 3

+
+3
StarFighter27
StarFighter27
28 травня 2020, 20:32
#
Это той бабе надо срочно в псих лечебницу. И как можно скорее. Добавлю от себя, такие управляющие не стесняются в выражениях, не то что с клиентами, но и со своими сотрудниками
+
0
19036256
19036256
30 травня 2020, 17:42
#
Navrmavr,Вы клиент Ощадбанка,карта есть?Почему бы Вам ,не отпрашиваясь с работы,не заходя в банк,обслуживаться дома,через интернет в Ощад24?Я пенсионерка оплачиваю всё дома,и не хожу там,где просят с каждого угла -«не ходите,сидите дома,оплачивайте онлайн».Я понимаю пожилые не умеют,поэтому вынуждены идти и рисковать.А других НЕ ПОНИМАЮ.Заходила в Приват банк,в кассе тоже был первый вопрос-«Вы наш клиент?»
+
+2
Jackie
Jackie
10 червня 2020, 22:38
#
А Вы вообще внимательно прочитали жалобу?
Человеку нужно было получить НОВУЮ КАРТУ взамен той, срок которой истек! К чему тут Ваш снисходительный и «умный» комментарий, полный пассивной агрессии?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися