Некомпетентність
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На мій погляд в банку і на гарячій лінії працюють некомпетентні співробітники. Дають незбалансовані відповіді. Перший каже одне, другий — друге, а третій — ще інше. Для чого так заплутувати людей. Якщо вже набрали на роботу людей з неналежною освітою, то влаштуйте їм курси по підвищенню кваліфікації, чи з ліквідації безграмотності. А якщо людина має знання тільки для роботи двірником — то нехай туди і іде. Карта закінчилася 03.20 — сказали подзвонити в 07 місяці (бо карантин). Тепер виключили смс-сповіщення: сказали приходити в відділення (але ж карантин ніхто не відміняв). Завтра заблокують ( бо ж строк закінчився). Потім знімуть гроші — а ти ні сном, ні духом — бо ж нема смс. Де правда?
Відповідь банку
5 травня 2020, 12:29
Доброго дня! Будь ласка, деталізуйте суть вашого звернення нам до особистих повідомлень.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
У меня тоже такая ситуация, единственное решение перевыпуск карты, ждать 3-4 недели, а деньги снять через кассу...
Никакой заботы о клиенте, даже не предупредили что будут блокировать, хотя отправляли уведомление что в связи с карантином срок карты продлен до 07/20
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |