Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Tamerlana 4 травня 2020, 16:45
На мій погляд в банку і на гарячій лінії працюють некомпетентні співробітники. Дають незбалансовані відповіді. Перший каже одне, другий — друге, а третій — ще інше. Для чого так заплутувати людей. Якщо вже набрали на роботу людей з неналежною освітою, то влаштуйте їм курси по підвищенню кваліфікації, чи з ліквідації безграмотності. А якщо людина має знання тільки для роботи двірником — то нехай туди і іде. Карта закінчилася 03.20 — сказали подзвонити в 07 місяці (бо карантин). Тепер виключили смс-сповіщення: сказали приходити в відділення (але ж карантин ніхто не відміняв). Завтра заблокують ( бо ж строк закінчився). Потім знімуть гроші — а ти ні сном, ні духом — бо ж нема смс. Де правда?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2020, 12:29
Доброго дня! Будь ласка, деталізуйте суть вашого звернення нам до особистих повідомлень.

Коментарі - 1

+
0
ARC2014
ARC2014
4 травня 2020, 18:13
#
У меня тоже такая ситуация, единственное решение перевыпуск карты, ждать 3-4 недели, а деньги снять через кассу... Никакой заботы о клиенте, даже не предупредили что будут блокировать, хотя отправляли уведомление что в связи с карантином срок карты продлен до 07/20
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися