Шахрайство з карткою Киянина
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Tania579, в моєї матусі заблокували картку киянина з-за того, що та вийшла в від'ємний баланс...при вході до особистого кабінету, раніш автоматом підключали послугу смс-інформування...але зараз, я перевірила у своєму ОК, схоже, цю нав'язливу послугу відмінили...численні скарги все ж подіяли)...а зараз, мабуть, вони щось ще придумали, щоб потрохи «грабувати » своїх клієнтів
У моєму випадку все перевірено- особистого кабінету немає, облікового запису немає, не телефонувала в кц и т. п. Більш того, я взагалі буля була по за зоною доступу на в той період на протязі 2-х тижнів и тому смс не була доставлена. Ні в КЦ , ні в відділенні ніхто не може пояснити на підставі чого підключили цю опцію. У моєї подруги було теж саме, але за місяць до мене. Але у неї не було часу розбиратися. Більш всього ніякі срарги на них не подіяли і це розроблена схема грабунку пенсіонерів. Більш того, так як мені сказали. що ця опція була підключена автоматично, то варіант, що оператор помилився відпадає. На жаль, люди не мають часу і нервів на ці розбірки, але ж справа не в кількості грошей. Вважаю, що це дуже принизливо, коли тебе просто дурять і потім ще знущаються .
Tania579cаме тому я і не бажаю мати справи з цім банком, але нажаль, картку киянина можна лише в ньому оформляти...дуже була обурена, коли замовляла КК кілька років тому...нав'язали мені начібто подарункову картку, при чому я була на всі 100 впевнена , що підписую документи на КК, я записувалася на ГЛ за два місяці та заповняла онлайн заяву на КК...коли ж мені після того, як я ввела пін код та таємне слово,сказали прийти за карткою киянина через місяц, я здивувалась і тільки тут помітила, що мені видали якусь подарункову картку «моя картка», яка мені зовсім не була потрібна...я запросила закрити її та ліквідувати...прийшла додому і десь під вечір вже прийшла смс, стосовно моєї «нової» картки, що вона активована і я можу їю розраховуватись...з'ясувалось що вона ще й кредитна...з великим трудом,додзвонилась до ГЛ...запросила вдруге її ліквідувати...тим більш, що в мене її вже і не було на руках...другого дня мені знову прийшлось йти до банку та писати ще один договір на розторкнення...не відходячи від каси, я провела«лікбез» серед пенсіонерів похилого віку, яким теж вручили цю подарункову картку...тим більш, що мілкий шріфт багатьом з них важче читати, чим мені...я зблизьку добре бачу, але все одне вхітрілась так вляпатись(
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |
При отриманні картки(2018) я віключила опцію опцію ”CМС інформування ”, так як картка призначалася виключно для користування у транспорті… Ця картка придназначалась виключно для пільгового проїзду в транспорті, на карті не було ніяких коштів. Карта дебєтова. Кредитний ліміт – 0. Тому я не слідкувала за фінансовим станом карти.Про те, що моя картка заблокована і що на ній від”ємний баланс, я взнала випадково, вирішивши перевірити, чи вірно я пам’ятаю PIN код.
Причина — підключення плптної опції ”CМС інформування ” без мого відома.
Виявилося(зі слів оператора колцентру ) що опція була підключена автоматично. 29 лютого 2020 При цьому мені не приходили CМС повідомленняі про підключення опції ”CМС інформування.
Взагалі мені на прийшло жодного повідомлення- ні про списання коштів, ні про те що на карті утворилася заборговнність(це при тому, що підключено ”CМС інформування ”). Також не було повідомлення що моя картка заблокована. І я не могла вчасно відрегувати на це.
У зв’язку з вище наданим у мене виникають такі питання:
1. Чому банк платні опціі підключає без запита користувача і при цьому не присилає CМС повідомлення.
2. Чому відсутні повідомлення про списання з карти і про заборгованість по карті при підключеній опції ”CМС повідомлення ”?
3. Чому при блокованні карти не відключається послуга на яку немає коштів на карті? Щоб утворилась більша заборговність на користь банку?
4. Чому відсутні ”CМС повідомлення ” про блокування карти?
Внаслідок вище згаданого мені завдані Ощадбанком незначні материальні і дуже значні моральні збитки. Схоже, що це стандартна схема грабунку користувачів картки киянина, так як картки киянина видає тільки ощадбанк.
Прошу всіх, у кого були такі випадки, писати на форумі і треба готувати звернення в прокурату а також в НБУ, щоб надали дозвіл ншим банкам випускати картки Киянина…
Додатково хочемо зазначити, що функція смс-інформування може бути активована автоматично після підключення клієнта до свого облікового запису Ощад 24/7. Це пов'язано з тим, що клієнт починає отримувати смс-повідомлення з паролями та кодами доступу до системи та проведення платежів.