Шахрайство з карткою Киянина
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
При отриманні картки(2018) я віключила опцію опцію ”CМС інформування ”, так як картка призначалася виключно для користування у транспорті… Ця картка придназначалась виключно для пільгового проїзду в транспорті, на карті не було ніяких коштів. Карта дебєтова. Кредитний ліміт – 0. Тому я не слідкувала за фінансовим станом карти.Про те, що моя картка заблокована і що на ній від”ємний баланс, я взнала випадково, вирішивши перевірити, чи вірно я пам’ятаю PIN код.
Причина — підключення плптної опції ”CМС інформування ” без мого відома.
Виявилося(зі слів оператора колцентру ) що опція була підключена автоматично. 29 лютого 2020 При цьому мені не приходили CМС повідомленняі про підключення опції ”CМС інформування.
Взагалі мені на прийшло жодного повідомлення- ні про списання коштів, ні про те що на карті утворилася заборговнність(це при тому, що підключено ”CМС інформування ”). Також не було повідомлення що моя картка заблокована. І я не могла вчасно відрегувати на це.
У зв’язку з вище наданим у мене виникають такі питання:
1. Чому банк платні опціі підключає без запита користувача і при цьому не присилає CМС повідомлення.
2. Чому відсутні повідомлення про списання з карти і про заборгованість по карті при підключеній опції ”CМС повідомлення ”?
3. Чому при блокованні карти не відключається послуга на яку немає коштів на карті? Щоб утворилась більша заборговність на користь банку?
4. Чому відсутні ”CМС повідомлення ” про блокування карти?
Внаслідок вище згаданого мені завдані Ощадбанком незначні материальні і дуже значні моральні збитки. Схоже, що це стандартна схема грабунку користувачів картки киянина, так як картки киянина видає тільки ощадбанк.
Прошу всіх, у кого були такі випадки, писати на форумі і треба готувати звернення в прокурату а також в НБУ, щоб надали дозвіл ншим банкам випускати картки Киянина…
Додатково хочемо зазначити, що функція смс-інформування може бути активована автоматично після підключення клієнта до свого облікового запису Ощад 24/7. Це пов'язано з тим, що клієнт починає отримувати смс-повідомлення з паролями та кодами доступу до системи та проведення платежів.