1.Гроші знято, послугу не надано. 2.Неіснуюча заборгованість
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Щось не зрозуміло написано?«2. 30.03.20р., 13.04.20р., 27.04.20р. отримав смс з текстом:«Шановний клієнте! Просимо Вас сплатити заборгованість за кредитом у сумі 360,58.»13.04 и 27.04. це не квітень, чого Ви пишете, що не було СМС,і в березні отримували СМС.?
- +
- 0
- leonidpopov
- 28 квітня 2020, 10:14
- #
Гроші за смс знято з зарплатної карти. Саме по цій карті жодних смс за квітень не було.
Есть услуга называеться смс-информирования. Которая стоит 7 грн в месяц. И не в зависимости от того получали вы какие-то смс или нет она автоматом списываеться банком под конец месяца.
- +
- 0
- leonidpopov
- 28 квітня 2020, 10:35
- #
Вчора замовив зворотній зв'язок. Сьогодні о 09.41 зателефонували з банку, пояснив ситуацію. Працівниця банку сказала, що не консультує по кредитним картам і переключила на «спеціаліста» по кредитним картам. Знову 15хв. прослуховування мелодії, відповіді немає. Заходжу на сайт Мінфіну і виявляється, що поки я чекав відповіді «спеціаліста», банк вже відзвітувався про вирішення проблеми. Але проблему не вирішено! Більше того- банк відзвітував о 09.49, а дзвінок тривав з 09.41 до 09.57.
Я так розумію, що проблеми клієнтів банку самому банку нецікаві. Головна задача працівників контакт центру- перемкнути на іншого «компетентного спеціаліста» та відзвітувати про вирішення проблеми, нічого не зробивши!
- +
- 0
- StarFighter27
- 28 квітня 2020, 10:50
- #
В этом банке уже давно нет «компетентных специалистов». есть специалисты по «витанию» и «улыбанию». Зайдите сюда https://www.oschadbank.ua/ua/callback и напишите в онлайн-помічник. Или идите в отделение.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
2. 30.03.20р., 13.04.20р., 27.04.20р. отримав смс з текстом:«Шановний клієнте! Просимо Вас сплатити заборгованість за кредитом у сумі 360,58. Інфо:0800210800». Щоразу телефонував за вказаним номером, за допомогою клавіатури обирав необхідний розділ(консультація спеціаліста 5, інформація по кредитним продуктам 2).
І щоразу одне й те саме: спочатку 10хв.чекати на з'єднання зі «спеціалістом», потім цей «спеціаліст» каже, що не може надати інформацію по кредитам чи кредитним картам і пояснити, що це за смс і звідки заборгованість, перемикає на з'єднання зі «спеціалістом» з кредитних питань, ще 10хв. очікування на лінії і… короткі гудки!