Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зняття грошей ігровим сервісом

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leonid7435 24 квітня 2020, 19:06
Доброго дня, сьогодні став жертвою якогось ігрового сервісу PLAY4GAMES. Зняли гроші з картки, не знаю як, у банку сказали, що за допомогою даних котрі вказані на обох сторонах картки, але мені ніяких смс можливо с кодом та з увідомленням про зняття грошей не надходило, у банку сказали тільки який сервіс зняв і все, далі неможливо виявити якусь інформацію, в інтернеті не знайшов ніякої інформації щодо цього сервіса, ані сайту, ані номеру телефона, тепер не знаю що робити
Ощадбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 16:23
Доброго дня! Якщо ви є власником картки, ви можете звернутись до відділення банку та написати заяву на проведення перевірки за фактом шахрайства.

Коментарі - 7

+
0
Dimas66666
Dimas66666
24 квітня 2020, 20:50
#
Заяву до поліції писати!!!
+
0
vadymbanker
vadymbanker
24 квітня 2020, 21:28
#
Несколько ответ может быть.
1. Вы когда подписывались на платный котнет и дали данные этой карты, следовательно что-то купилось или продлилась подписка.
2. Кто с Вашей карты списал данные, подтвердил кодом, далее удали смс.

Смс информирование у вас подключено?
+
0
Алексей Парушев
Алексей Парушев
25 квітня 2020, 0:33
#
Имею  кредитную карту с льготным периодом. Полдня потратил на то, чтобы добраться до работающего терминала. И это при карантине. Львиная часть терминалов не работает. Следовало бы поучиться  у своего тоже государственного коллеги - у  Приватбанка. Там и терминалы работают, и льготный период четко определен - до 25 числа, причем, даже если этот день приходится на субботу или воскресенье, а не так, как в Ощадбанке «последнее число  перед последним рабочим днем месяца, но не позднее 25 числа», ну прямо, как выборы в США. Да и коммуналка в Приват 24 сама заполняется по всем получателям.
+
+6
19036256
19036256
25 квітня 2020, 15:02
#
Алексей Парушев,Ваш комментарий не по этой теме.А коммуналка в Привате,хоть и заполненная,но каждая квитанция с комиссией,в Ощадбанке,один раз в месяц плачу 7грн.и в Ощад 24 оплачиваю коммуналку без комиссии.Самим приходится создавать шаблоны,но это не проблема,один раз создал и каждый месяц редактирую и оплачиваю.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
25 квітня 2020, 16:15
#
Редактировать назначение не надо, просто сумму.
+
0
19036256
19036256
25 квітня 2020, 23:42
#
Vadymbanker,изменяю сумму и показания.
+
0
19036256
19036256
25 квітня 2020, 0:51
#
В интернете,в играх нигде не вводили с сохранением,данные карты?При покупках в интернет-магазинах,не сохраняли данные карты?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися