Банк не заслуговує на довіру
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я є клієнтом банку тривалий час, з огляду на нав'язаний зарплатний проект. Зараз через свавілля працівників банку, а також через те, що банк не вважає за необхідне інформувати клієнтів про самовільно встановлені банком обмеження по використанню клієнтом власних коштів, я не змогла провести дуже важливі платежі і тепер, в умовах карантину повинна чекати на перевипуск карти. У мене бракує слів, щоб прокоментувати такий непрофесіоналізм! Маю намір розірвати стосунки із банком.
Відповідь банку
21 квітня 2020, 15:17
Доброго дня! Для детальної перевірки ситуації, та пояснення причин встановлення лімітів, будь ласка, зверніться до контакт-центру банку: 0800-210-800.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
Dvv07, Зайдіть в Ощад24, картки і рахунки, біля номеру картки блакитний прямокутник, натискайте на нього, відкриються ,-виписки, сервіси, безпека і ЛІМІТИ, заходьте и змінюйте, Вам будуть присилати коди в СМС.Якщо це не допоможе, дзвоніть з того номеру телефона, до якого прив'язана картка, де реагують ліміти на гарачу лінію, але не до живого оператора, а слухайте робота з його допомогою зніміть ліміти…Чому Ви замовили нову картку, у Вас була можливість самій змінювати ліміти.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися