Служба підтримки не працює, а робить вигляд роботи
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
В чому суть мого питання — відкрита кредитна лінія в банку, картки Ощад у мене немає (заблокована), доступу в ощад24 також немає (бо карта заблокована), для уточнення інформації по кредитній лінії дзвоню до оператора, обираю меню «5» (зв'язок з оператором), потім «2» (інформація по депозитним і КРЕДИТНИМ продуктам банку) — відповідає дівчина чи хлопець, які нічого не можуть відповісти по кредитній лінії.
Навіщо ви зробили меню, коли оператор підіймає який перший добіжить за 20 хвилин? Це спеціально, щоб вивести з себе клієнтів?
Зворотній зв'язок з вами також відсутній.
Біля банку стояв в черзі більше 3-х годин (черга 3 людини продвинулась на 1 людину), щоб добратися до жінки, яка «супер» консультант і це в умовах карантину. У мене немає можливості цілодобово чергувати біля банку, бо є багато інших справ.
Умови договору по кредитній лінії змінені без мого відома, на гарячій лінії сказали, що було надіслано мені смс, але я його не отримував (у вхідних його немає). Навіщо ви дурите своїх клієнтів?
Банк зовсім нікому не рекомендую, навіть коли немає жодного варіанту.