Пропали кошти з рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
З 2016 року користуюсь картою Ощадбанка і до цього нарікань не було. Останні 4 місяців карту використовую лише для зняття готівки, жодних інших процедур не проводила. Сьогодні 17.04.2020 увійшла в я Ощад 24/7 та побачила, що на рахунку не вистачає коштів. Відкрила історію і побачила, що 08.04.2020 о 01:58 було перерахування з карти на суму 2 425,07 грн за допомогою мобільного тел. Жодних перерахувань не робила, телефон і карту не втрачала, телефонних дзвінків та смс не отримувала, дані нікому не розголошувала. Зателефонувавши на гарячу лінію, мені запропонували заблокувати карту, що я і зробила, та звернутись з заявою в поліцію. На питання як повернути кошти, сказали звертатись в поліцію. ( хм поліція буде повертати кошти) Все!!! Мало того, що Ощадбанк не захищає своїх клієнтів взагалі( добре, що не всю зарплату зняли), то ще й за перервипуск карти не з моєї вини я маю платити 80 грн.!!!
Відповідь банку
21 квітня 2020, 15:27
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! В першу чергу хочу зазначити, що банк докладає всіх необхідних зусиль задля забезпечення безпеки коштів. Картки Банку мають необхідні рівні захисту у відповідності до правил та вимог міжнародних платіжних систем. Кожен Клієнт має змогу встановити особисті обмеженням по карткам і відслідковувати рух коштів цілодобово через Веб-/Мобайл-банкінг. Також Клієнт має можливість підключити послугу смс-банкінг для інформування. Додатково повідомляю, що банк попереджає Клієнтів про шахраїв шляхом розміщення повідомлень через різні канали: смс, банкомати, відділення, ЗМІ, реклама, Інтернет. Додатково розробляються та впроваджуються нові технології захисту та підтвердження операцій, наприклад 3D Secure. Ви можете звернутись до поліції та вашого обслуговуючого відділення банку для написання заяви та перевірки ситуації.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
1) кто-то ввел данные вашей карты на постороннем сайте либо муж либо кто-то из родственников подтвердил его смс-кой. И теперь автоматом у вас списало на тот сайт уже без подтверждения вашего. 2) время операции 01:58 может кто-то ночью взял ваш телефон те же самые родственники и провели операцию. Насчет перевыпуска справедливая цена потому что причина в вас а не в банке. А когда причина ваша то перевипуск платный. Если указываете во сколько операция то указывайте полностью название операции.
Вспоминайте или спросите родственников,что Вы заказывали когда-то в интернете и оплачивали картой.Дело в том,что при покупках в интернет-магазинах,при вводе номера карты,система спрашивает сохранить номер карты(а это делать категорически нельзя)может кто-то из Вас не знал и нажал «сохранить.»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |