Спроби заплатити КП через Ощад 24/7
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Хотіла сьогодні з внучкою заплатити за комунальні послуги через Ощад 24/7. Реєстрація була довгою, так як логін, який додаток сам придумав ніде не в саму додатку не висвічувався. Забули записати і довилося 30 хв ще витратити на те, щоб додзвонитися на гарячу лінію банку і дізнатись логін. Усе успіх, логін знаємо, можна зайти в Ощадбанк 24/7 через мобільний додаток, та на сайті. Але не все так добре, як здавалось. Робимо перші спроби заплатити за комунальні послуги, не має пункту вести адресу, чи особовий рахунок, а лише ідентифікатор клієнта. Ну добре, напевно це особовий рахунок. Вводимо. Висвічується, помилка, пробуємо ще. І знову помилка. Дістало. Заходимо на сайт наприклад ТОЗ «ВЕЗ» робимо спроби заплатити через карточку. Не можемо! Висвічується те що ліміт замалий для оплати. Заходимо знову в Ощад 24/7 робимо ліміт ще більшим, не зважаючи не те, що ліміт і так був великий. Робимо другу спробу заплати за електроенергію, не можемо. Робимо спробу просто відправити гроші на карточку внучці на карточку приватбанку. Не можемо! І бачимо СМС від ощадбанку про те з мірою безпеки заблокували функції Ощад 24/7. З мірою безпеки? Тепер доведеться, порушувати карантин йди до банку чи робити спроби оплати через банкомат чи термінал ( не знаю через що можна, по дорозі дізнаюсь). Здається можна було би знову віришити питання на гарячій лінії, але не все так просто, втретє телефонуємо і недоступно. І взагалі мені не зрозуміло про який ліміт йдеться мова, якщо особистих коштів на пенсійній картці достатньо для сплати комуналки( пенсія + субсидія) Я стільки вже років користуюся послугами вашого банку, але сьогодні ви мене дуже розчарували(хоча самі присилали повідомлення про сплату комуналки онлайн і просто сидіти вдома)
Відповідь банку
16 квітня 2020, 16:56
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, зверніться до контакт-центру банку: 0800-210-800.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||