Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ощад банк це банк, котрим скориставшись один раз, більше не захочеться скористатись знову. 4 роки тому маоа зп цього банку (з іншим банком фірма не заклбчила догрвір ), як тільки знайшлась можливість перейти в інший банк, скористалась нею. На карті залишився плюсовий залишок, торгового, фінансового ліміту не підключала, послугу смс інформування також (можливо шось було у пакеті), пройшло 4 роки приходить смс заборгованось 6 грн. Телефоную на гарячу лінію (20 хв!!! сервіс), і мені повідомляють не можемо надати інформацію, ви телефонуєте не з цього номеру. Кажу ідентифікуйте мене як кліжнта, я давно не клристуюся номером, який мала раніше. Закрити картку лише у тому відділенні де відкривала, на вулиці 21 століття, я переїхала, в немаю змоги їхати спеціально щоб закрити картку.
Відповідь банку
16 квітня 2020, 16:42
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Для детальної перевірки ситуації радимо звернутись до контакт-центру з вашого фінансового номеру телефону.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар